76%

Komentáře a recenze 53

psico
psico
1 671 bodů
7
Box muže proti muži? To už je dávno minulost. Co takhle boj robota s robotem? Mno to už je trošku jiná věc. Když si chlapi začnou hrát s těmihle kolosy je z toho celkem slušná podívaná a ještě když se vám do toho začne plést dítě (které ví všechno nejlíp) může se stát, že nějaký ten souboj dokonce vyhrajete.
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
7
Ano, je to jak moderní verze Rockyho s Wolverinem v hlavní roli, což je pro mě osobně naprosto dokonalou kombinací. Ocelová pěst je žánrovým slepencem a mixem, který nepřináší nic nového, přesto je přesně tím, čím chce. Rodinná zábava, kterou si dokáže kdokoliv užít.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Opravdu moc pěkný film,příběh skvělý a efekty dokonalé.A Jackman zase dokonalý.
Azrael93
Azrael93
1 476 bodů
8
Já osobně se bavil výborně. Poprvé jsem film viděl před čtyřmi lety, dnes podruhé a svoje hodnocení o čtyřech hvězdách revidovat nehodlám. Samozřejmě příběh i vývoj vztahu Maxe a Charlieho je klišoidní a předvídatelný ale fungující emoce a hlavně dynamicky a nápaditě natočené souboje robotů mi to hravě vynahrazují. Hugh Jackman parádní a aní Dakota Goyo v roli typického přemoudralého teenagera mě vůbec neštval, spíš naopak. Ostatní herci byli jen jako kompars, ačkoliv mě příjemně potěšil Kevin Durand v roli typicky slizkého a na první pohled nesympatického egoistického týpka, který by zasloužil dostat pořádně přes hubu. Škoda že se dvojky nejspíš nedočkáme, velmi solidní oddechová záležitost.
salisbury
salisbury
1 101 bodů
8
Pohodová rodinná pohádka, která nás provází světem robotických zápasů za zvuku kovových bucharů, hydraulických zvedáků a cákajících olejů. Lehký příběh nás vtahuje do známých filmařských končin, kde nás asi nic dějově nepřekvapí. O to tady také vůbec nejde. Jde o to oprášit v kovové zbroji základní klišé, ukázat nám variaci na dané téma a hlavně pobavit. A já se pobavil, ale teď již si musím jít promazat ocelové klouby na rukách, začínají mi vrzat od robotického psaní v binárním světě zvaném internet a následně se vrhám do souboje s robotickým vysavačem.
Korben
Korben
965 bodů
8.5
Ocelový Rocky. Nic novýho, ale kouká se na to zatraceně dobře.
Pavliss
Pavliss
897 bodů
8
Délka: 127 minut, | Žánry: akční, drama, sci-fi, | Scénář: Shawn Levy, Leslie Bohem, John Gatins, | Režie: Shawn Levy, | Hlavní role: Hugh Jackman, Dakota Goyo, Evangeline Lilly, Kevin Durand, Hope Davis, James Rebhorn, Anthony Mackie, Karl Yune, | Produkce: Shawn Levy, Susan Montford, Don Murphy, | Hudba: Danny Elfman, | Rozpočet: 110 mil. $, | Tržby: Celosvětově $295,468,508, USA $85,468,508, | Děj: Snímek se odehrává v ne příliš vzdálené budoucnosti, kdy už lidem nestačí obyčejný box, ale musí mít něco extra. V tomto případě to jsou 500 kg vážící roboti, kteří spolu bojují, jako o život. Robot je ovládán člověkem a to pomocí konzole, hlasu nebo stínováním pohybů.
  • Zábavá
  • Děj
  • Efekty