76%

Komentáře a recenze 53

Pavel879
Pavel879
48 bodů
9.5
Shawn Levy mě mile překvapil. Natočil působivý film, kde funguje takřka vše. Jackman jako Charlie byl správnej sympaťák a Dakota mu parádně sekundoval - ba dokonce jej občas přehrával. Atom byl skvěle vymyšlen a robotí mimika snímaná pomocí lidských pohybů mi občas přišla více než realistická, což bych od Levyho, který točil jen průměrné komedie opravdu nečekal. Sountrack parádně doplňuje příjemný děj, který mě i s celkovou atmosférou vrátil do 80. let, kdy se filmy točili především pro zábavu a hlavním tahounem snímků býval jednoduchý leč uvěřitelný příběh. Celková chemie mezi otcem a synem fungovala bravůrně a při závěrečném souboji jsem občas zapomínal dýchat... a to je známka výborně odvedené práce. Bravo... plnej počet a sem s dvojkou! PS - Dakotu snad čeká velká filmová budoucnost... zasloužil by si to :)
Werdulka
Werdulka
20 bodů
7.5
Zezačátku jsem byla k tomuto filmu skeptická, ale po chvíli mě zcela vtáhl do děje, chválím také skvělý výběr hudby, který k tomu skvěle pasovala.
jiri-burian
17 bodů
10
Za žádných okolností nesrovnávat s filmem typu Transformers! Jedná se o naprosto něco jiného, jediné v čem se podobá, že jsou ustředním motivem ROBOTI. Tento fim má však naprosto odlišný děj a smysl. Mně osobně děj Transformeru nezaujal. Zde však je děj motivován rodinou, vztahem partnerským, ale zejména rodičovským(otec vs. syn). Kde úmrtí jednoho rodice a dočasné soužití a spousty zážitků vytvoří vztah mezi odloučeným 11ti letým chlapcem a jeho do te doby bezstarostným lehkomyslným a k rodičovství netečným otcem, kterého do chvíle setkání se synem pro něj platilo pouze oslovení JA. Nyní však poznal, jaký význam má ,když se řekne MY. Otec se živí bojem s roboty a chlapec pochopitelne je také tomuto tématu nakloněný. Nyní mají tedy něco spolecného a tak zacína jejich příbeh. Na jehož konce se vytvorí vzájemný vztah a na ceste k tomuto prozijí nespocet zázitků, ale i nebezpečných patálií, právě které jejich vztah uásadně utuží! Tento film je RODINNÝ. Doporucuji kazdému, kdo má srdce na správném místě, urcite oceni.