Rocky IV

82%

Komentáře a recenze 32

Kuca25
2 132 bodů
8
Paradoxně čtvrtý díl u mě není ten z těch oblíbenějších z této ikonické série. Z nějakého důvodu mi tolik nesedl i když se stále jedná o skvělé dílo. Stále mám rád Rockyho, stále mám rád Apollo Creeda a stále to má tu správnou atmosféru. Tréninkové scény jsou tu možná i ikoničtější než v jedničce, ale na jedničku to zkrátka nemá. Rocky IV je skvělý snímek, ale ne ten nejlepší. Nevím co více bych o tom psal, prostě jsem se bavil, ale...
psico
psico
1 671 bodů
7.5
Injekce v podobě 4 dílu. Čtverka jasně předčila druhý i třetí díl serie. Sly jakožto "přírodní" muž ukáže světu že je silnější než plně automatizovný Dolph Lundgren který zde hraje Ruskou mechanickou mlátičku Ivana Dragoa. Ivane Bij !!!! :)
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Jeden z nejpovedenější serie.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Rocky IV je další povedený přírůstek do Rockyho série a nutno uznat, že na své předchůdce navazuje opravdu hrdě. Tematika Ruska do filmu dodává úplně novou hloubku a osobně si myslím, že Rockyho trénink byl tady snad nejlépe zpracovaný z celé série. Je však také pravda, že základní linie filmu je stále to samé, a jelikož se má v nejlepším přestat, další díly Rockyho si už opravdu nechám ujít. Popáté by mě to už nebavilo. Závěrečný duel je pak jako vždy výborně zpracovaný a bavil mě více než ve trojce. Rocky IV je tak rozhodně povedený film a pro mě i důstojné zakončení Rockyho příběhu, které rozhodně doporučuji ke zhlédnutí.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
8
Překvapivý návrat a po prvním díle nejlepší Rocky vůbec. Atmosféra rusko amerického souboje je opravdu výborně zpracovaná.
Honza 13
615 bodů
10
Tento film a celá série je nezapomenutelnou legendou už na vždy. Sylvester Stallone se k němu skvěle hodí a zvládl to s bravurou. Bál jsem se, že 4 serie půjde opět do útlumu, ale to byl omyl. Tohle mělo úplně vše co čekáte od takového filmu. Super souboj. Odvěký nepřátelé Amerika proti Rusku i v ringu. Akce v ringu jsou úžasné a herci také.
TomSti
TomSti
583 bodů
7.5
Nostalgie je mrcha. Jo, tak na tomhle jsem jako malej taky ujížděl. Neodolatelně naivní dozvuk studené války. To ani nejde, aby jste nefandili američanovi, kterému musí ke tréninku stačit zvedat kládu a běhat po zasněžené krajině, na rozdíl od rusáka, který je opečováván týmem fyzioterapeutů ve špičkových podmínkách. Skoro jsem měl chuť vytáhnout americkou zástavu a fandit Slyovi na plné hlasivky.
Blueknight
376 bodů
10
Tenhle díl doopravdy předčil má očekávání, předtím jsem si myslel že Rocky II je nejlepší díl, ale tenhle díl byl o 300% lepší. Po nevydařené trojce si asi Sly uvědomil že nemůžou ject pořád podle stejné šablony. A proto je tento díl nejlepší, Sly vzal všechny chyby co měli předchozí díly a napravil je. Např. (Nemám nic proti černochům, ani proti lidem jiné barvy) U trojky mě naštvalo že hlavní záporák černoch který se choval jako Apollo Creed v jedničce a dvojce, a tady to na mě tou atmosférou dejchlo úplně jinak protože tam byl běloch, u kterého nešlo pozná jestli je sporsťák či slušňák. A u záporáka ještě zůstanu. Dolpha Lundgren jsem nikdy neměl rád, přišel my takový bez charakterový. A pak věc která se my ještě líbila, byla ta, že Adrien tam měla nějakou roli a nebyla jako v III Kde vlastně jenom stála a čuměla. Takže podle mě tohle byl nejlepší díl z ságy Rockyho.
Lemmy01
337 bodů
8.5
"Musím Tě zlomit". Rocky IV je velmi dobrý film sám o sobě a důstojné pokračování série. Ve své podstatě je to film o souboji člověka (Rocky) proti stroji (Drago), což ukazuje i porovnání v tréninkové scéně (Rocky se svým "přírodním" tréninkem a vytrvalostí a Drago pod dopingem cvičící na strojích). Ale také skvělý film o překonání sebe sama pomocí změny v sobě.
Major Zeman
Major Zeman
329 bodů