82%

Komentáře a recenze 32

Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
sly sa vydal do boja proti komunizmu a ivanovi dragovi. vážne je to celkom slušné i keď prvá polka je trošku nuda od chvíle ako rocky odcestuje do ruska je to bomba a radosť sledovať. a ten final fight jednoduch paráda (a vôbec mi nevadí ani prehnaný amerikanizmus). stallone sa tymto u mna zaradil k namakanym reziserom viedoklipov za ktore by sa nemusel hanbit ani bay.
8 627 bodů
0
Jak tomu Rockymu i ti Rusové fandili... Emocionálně jsem se na to fakt nenaladil, páč je to příliš schématické a naivní. Nutno dodat, že tento díl mnohým diváků konkuruje jedničce, která ale plytká není. Snad je tomu tak kvůli Apollově smrti a výrazným kontrastům mezi soupeři. Vesměs to je ale stejně umělé a nefunkční jako trojka.
avenis
avenis
8 202 bodů
6.5
Při sledování filmu mě napadala hesla. Paralelní vesmír a recyklace. Protože co vymyslet, jako pokračování...? Otočíme to. Bude bojovat Apollo a Rocky né. A vystříháme co nejvíc políček z předchozích filmů, abychom to trochu nastavili. S tím se mi vybavuje babiččin nastavovaný krém do narozeninových dortů... A co tam, prokristapána dělá ten robot? Smrt se minule osvědčila, tak necháme umřít Apolla. A vyždímáme co se dá ze studené války. Proč mi jen to Rockyho treningové prostředí tolik připomíná lokace z Mrazíka? Záběry a prostřihy vědecké CCCP přípravy versus USA přírodní makačky s tím, co je právě po ruce... to se mi líbilo. Fakt jo. A závěrečné přeshubné, to bych oželela, ale protože to tam patří, charašo. Čtvrtý Rocky už vaří z vody.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
7
Tak já nevím, ale tento díl bych osobně hodnotila nejhůř. To blonďaté monstrum nepřipomínalo vůbec člověka, spíš nějakého robota! Kvůli dramatičnosti dávám 70%, tvůrci vědí, jak vzbudit zájem diváků a jak ho udržet, ale ten Ivan i ta jeho žena Olga, to je katastrofa! Zosobnění studeného, bezcitného zla! Vím, že tady z pochopitelných důvodů všichni jásají, ale mně to přece jenom připadá až MOC!
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
10
Jedna z nejlepších konjunkcí studenoválečnické ideologie a hard bodies.
countcess_drella
3 910 bodů
10
Nejlepší parodie na světě! Jelikož si nejsem ani jistý, jestli to parodie je!
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
9
Oveľa lepšie než trojka. Tento diel nám nedal len emotívnu stránku a úžasný tréning, ale aj jedného z najlepších súperov zatiaľ. Od začiatku som sa bavil. Výber hudby dobrý, tréning jeden z najlepších a súboje geniálne. Ivan Drago ako nezničiteľný stroj a Rocky Balboa ako kus železa. Úžasný diel. HODNOTENIE: 9/10
Atchyroz
3 401 bodů
9
In the end I know you'll be the one standing. Rocky Balboa je dnes sportovní legendou a Sylvester Stallone bude s touto rolí vždy spojován, už jen tím, že se díky prvnímu filmu stal slavným. Tuto sérii miluju od dětství, viděl jsem ji několikrát a mnoho scén je pro mne nezapomenutelných. I když mám rád všechny díly série, nejvíce dávám přednost tomu čtvrtému. Rocky IV totiž jako jediný ze série ukázal, jak jinak se může film sportovního žánru natočit a oproti ostatním dílům v něm jde trochu o něco jiného. Rocky se tu totiž má postavit svému největšímu soupeři. Do Ameriky přijíždí ruský šampion Ivan Drago, kterého hrál Dolph Lundgren, a od první scény budí respekt a neporazitelnost. Tentokrát ale nejde jen o poražení dalšího o level těžšího boxera, ale je to osobní bitva skrze Rockyho přítele Apolla Creeda. Čtvrtý Rocky je bravurním příkladem sportovního filmu, ve kterém jde o tvrdou zkoušku. Kromě toho je zde kontrast mezi soupeřícími Spojenými státy a Sovětským svazem. Je to silný zážitek, nechybí nejlepší tréniková montáž série, perfektní hudební doprovod a naprosto epický finální souboj mezi fyzicky nevyrovnanými soupeři. Tohle je prostě kultovní snímek.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8.5
Velmi dobrý příběh o síle lidství.Hlavní myšlenkou,která hýbe dějem je souboj západu(Amerika) a východu(Rusko).Jsou tu prvky,které se nesmí za žádnou cenu spojit v jeden celek a to je: Rocky a Drago:souboj stylů jednání i ideologii,soubojem dvou silných boxerů, kteří se navzájem v ringu zabíjejí. Jeden z nich je hrdý šampion žíznivý po pomstě, trénovaný v nelidských podmínkách pro utužení charakteru alias muž vs příroda.Druhý namakaný stroj pomocí chemie a nejmodernějších strojů v netvrdším výrazu století.Oba předvedou výkon na hranici svých možností, ale film ukazuje že lidské dobro a bojovat srdcem je silnější než všechno ostatní.Udělal bych s ROCKYHO trilogii tohle měl být druhý díl a Rocky Balboa měla být zakončená trilogie.
Edward
Edward
2 487 bodů