91%

Komentáře a recenze 125

what is in the box
what is in the box
251 bodů
10
The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring Zde započala legendární trilogie. V Hobitíně, v útulné hobití noře Pytlíků, kteří tam byli od jakživa. Gandalf šedý, mocný čaroděj s mocnými fireworks si získal srdce každého z nás. Samvěd Křepelka- přítel a zahradník, kterýho si každý zaslouží.
Markovel
250 bodů
10
Naprosto výborný film a začátek jedné z nejlepších trilogií minulého desetiletí.
Martina291086
Martina291086
239 bodů
10
Zcela otevřeně přiznávám, že když šel tento díl do kin, absolutně jsem nechápala, co na tom ti lidé vidí... Knihy mě nelákaly, nechápala jsem tři hodiny v kině, považovala to za ztrátu času. Pak jsem nedobrovolně šla na Dvě věže a v tu chvíli to všechno pochopila. Na jeden zátah jsem přečetla všechny tři knihy a zpětně zkoukla Společenstvo... Ted je ze mě milovník Pána prstenů a není týden, abych si aspoň jeden díl nepustila. Jackson tak věrně a dokonale zpracoval tuhle těžkou látku, že se mi ani nedostává slov. Společenstvo Prstenu je pro mě nádherně a věrně zpracovaný úvod do celého příběhu, obsazení je skvělé, prostředí i triky výborné. Byla to velice vysoko posazená laťka. Co dodat? Za mě tyto filmy jsou a budou láska na celý život.
Icorio
235 bodů
8.5
První ze série. Ve své době absolutně skvělé.
SoulMan
235 bodů
9.5
Asi nejlepší film z trilogie pána prstenů. Hezké uvedení do děje skrz prsteny moci jejich historii následnou válku a pád temného pána....samotný děj začíná mnohem později výpravou společenstva prstenu na bláznivou cestu do srdce mordoru aby zničily prsten moci......cestou se musí vypořádat s nejednou nástrahou.....osobně si cením že film se velice podobá knize a dějová linie vás zaručeně vtáhne do děje.....narozdíl od druhého dílu, kterému rozkouskovanost dějových linií a malá kontinuita uškodily.........za vrchol považuji cestu skrz doly v Mórii, bitku se Skalním obrem a hlavně souboj Gandalfa proti ohnivému démonu Balrogovi......go back to the shadow...U SHALL NOT PASS!!!!!!!!!!!!
hejkalka
216 bodů
9.5
Film naplnil má očekávání a nebyla malá. Jako velký fanoušek Tolkiena, jsem se trochu bála, zda film jen nebude kopírovat předlohu, ale obavy se v nejmenším nenaplnily a byl to úžasný filmařský zážitek. Je to jeden z mála filmů, který ráda uvidím opakovaně.
zdenda-subrt
214 bodů
10
Tímto filmem se rozpoutala nádherná fantastická série
KarlosPHA
199 bodů
9
Nejsem nějak velkej fanoušek a viděl jsem to jen v letu. Krásný...
supermozek
supermozek
193 bodů
10
Když jsem poprvé viděla první díl trilogie,byla jsem v úžasu,tak nějak jsem si vše představovala ve své mysli při četbě stejnojmenného díla,bylo to zhmotnění mé fantazie a i s odstupem času mám tento díl nejraději,výborně zvolená hudba,efekty tak akorát,herecké obsazení a poetika elfí řeči,podotýkám,že je nutné vidět v orig. s titulky,dabované je šílenost,škoda vystřihnutých scén,které jsem viděla až po stošesté,ale i tak jedinečné dílo.
novoten
novoten
183 bodů
10
Poutníci v zešeřelé zemi, nezoufejte, vždyť lesy všemi prosvitne slunce nakonec. Každý les skončí, jistá věc. A slunce září nad plání, ať vstává, či se naklání. Klíčový moment pro můj pohled na svět je spjat právě s tímto textem. Když ho Frodo v knize zazpíval, pocítil jsem souznění s postavou jako nikdy předtím ani potom. Tolkien se postupem času stal mou nejzářivější literární ikonou a Pán Prstenů nejoblíbenější knihou. Film pak v nastoupeném trendu pokračuje a kompletní herecký ansámbl v čele s charismatickým Mortensenem, kouzelným Woodem a Seanem Astinem jako mým milovaným Samem vytvořil tu nejzářivější sestavu. Nejmagičtější film historie lze naplno docenit až v rozšířené verzi - teprve tam totiž osud elfů pocítíte na vlastní kůži tak jako v předloze. Milníkový snímek pro historii filmu.