82%

Komentáře a recenze 33

Miller
Miller
2 220 bodů
10
Tohle je jeden z těch filmů, co nebudou v TOP 300 nejlepších filmů, kvůli tomu, že chlapáci mu dají jednu hvězdu, protože se stydí za to, že ke konci brečeli. Mé první setkání s mým nejoblíbenějším režisérem. Můj oblíbený herec, kameraman, režis=r a herečka v jednom filmu. Krásná hudba pana Desplata pouze pdtrhuje zížitek z tohoto eposu. Nádherné záběry kameramana Claudia Miranda jsou naprosto geniální. Naprosto úžasný střih, který příliš neruší lireální linii příběhu, ale jasně udávají hranice. Mix zvuku je naprosto brilantní, a netrhá bubínky,, (jako třeba Piráti z karibiku, kde to je v jednu chvíli na vol. 1 a jindy na vol. 10, aniž by tam byl přechod z 1 na 2 .......). Dost úspěšná ždímačka na city, s geniální pointou. Snad jediné mínus je to, že film je moc krátký. Druhý nejlepší film roku a nejlepší film roku s nominací na cenu akademie. 100%
Kuca25
2 132 bodů
8
Skvělý film s výborným Bradem Pittem v hlavní roli. Strašně mi snímek při sledování připomínal Forresta Gumpa, což je dobře protože Forrest je podle mě nejlepším filmem všech dob. Vždy je super sledovat film který probíhá celý život a můžete vidět všechny etapy lidského života, vždy mi to přijde jakoby to pak bylo víc než jen snímek. U Benjamina Buttona je k tomu ještě neobvyklý námět, život co jde pozpátku. Všechno je ve filmu parádní, je dobře že se filmaři rozhodli pro efekty v různých etapách Benjaminova života a ne střídání herců podle věku. Díky tomu mohl vyniknout Brad který tenhle snímek opravdu zvedá. Je to film na pět hvězdiček, ale něco mi tam i tak chybělo takže 4 a půl.
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
9
Opravdu podivuhodný příběh rozhodně se dá na co koukat.
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
8
"Precizní kus filmařiny"... k žádnému jinému filmu se toto slovní spojení nehodí lépe :-) 8/10
Váleček
360 bodů
9
Nádherný film. Po vypravěčské stránce absolutně špicový a pořád plný děje. Dal bych i 100%, kdyby herce trochu věrohodněji maskovali. Daisy nemůže ve 43 letech vypadat stejně jako ve dvaceti, zatímco její dcera vypadá ve dvaceti tak na 13. V jednom z posledních záběrů také vybrali na Benjaminovu cca 12 letou postavu (bzhledem k jeho uhrům) asi 7 letý hlas. Kromě tohoto nedostatku je to ale parádní film :)
Annie555
Annie555
354 bodů
10
Film který upoutá pozornost na celý 3 hodiny. Scénář nemá sebemenší trhlinku, výkon Pitta je skvělý, až mě překvapilo jak skvěle dokáže natolik citlivou roli zahrát. Blanchet nezůstává nijak pozadu. Skvělá kamera a režie. Film který stojí za to vidět víc než jednou.
vojta-kortus
158 bodů
7.5
Marc
156 bodů
10
Překrásný příběh. Jenž musel nutně skončit tak jak skončil. Cate Blanchett je přenádherná a rozkošná po celou dobu jejího života. Brad Pitt si zde asi naposledy zahrál mladíka (osmnáctiletého). Neuvěřitelné téměř tři hodiny. Není co dodat.
jitulilinka
jitulilinka
153 bodů
7.5
MIstrovské provedení zamyšlení se nad lidským životem a časem. BTW. Bradley a Cate, nešlo zvolit lepší obsazení. Většina lidí považuje dlouhometrážnost filmů za mínus, já naopak, neb dává více prostoru pro ponoření se do děje, ovšem je-li ono dílo dostatečně koukatelné. Opět se mi hrozně líbili barvy, na ty já jsem ujetej. Někdo by řekl že jde místy až o kýč, ale proč ne, je-li fajně zpracován. Prostě po dlouhé dobé ukázkové dílko americké kinematografie, který mě dostalo.
Adél
80 bodů
9.5
Brad Pitt je v této roli skvělý. I přesto, že je film velmi dlouhý, jsem ho se zaujetím sledovala. Film rozhodně mohu doporučit všem. Povídku jsem nečetla, ale rozhodně mě to navnadilo k přečtení této knihy. Cate Blanchett je krásná žena, a tak se na tuto dvojici o to lépe kouká.