Lepší. O dost. Akce vyrostla o parník a i příběhově je z toho slušně nadprůměrné 90. béčko. Potenciál i prostor ke zlepšení byl ale překvapivě mnohem větší. Mám pocit, že Hargrave už tu dře svůj strop. Vizuál, logika i děj by tak v rukách zkušenějšího tvůrce mohl dovést film ještě k mnohem vyšším metám. Uvidíme příště. 60 %
Netflix je definitivně Hallmarkem pro 21. století. Je to televizní, lacině vypadající, tupé a neskonale béčkové. S trochou humoru a nadsázky by to mohla být pecka, ale bere se to příliš vážně, kupí to tuny patosu a je to místy neuvěřitelně trapné. Akce je fajn, ale její repetičnost začne po čase nudit. Tohle může stačit jen teenagerům slintajícím u digitální krve, nebo gerontům, kteří už zapomněli, jak má vypadat akční film! Slabých 30 %.
Strašná sračka. Hlavní rozdíl této rychlokvašky oproti staré hexalogii? Lucas seděl nad dílčími aspekty výsledného produktu s profesionály z jednotlivých branží a společně vymýšleli, co bude nejlepší pro film. Jeden člověk měl však hlavní slovo, duchovní otec značky a sám rozhodně více než naprůměrný filmař. A teď? Kennedy, která tomu rozumí jak já české očkovací strategii, a která natočila leda tak nekoukatelné domácí péčko, se sejde s odborníky na průzkum trhu, divácké nálady a výrobci hraček, aby probrali, co se dnes divákům líbí, co americké rodinky čekají od zábavného filmu a s čím si budou jejich děti hrát v příští sezóně. Nemá to žádnou logiku ani vnitřní strukturu, jak atrakce v zábavním parku, vše se tu dělá jen na efekt a pro zvýšení prodejů, ne pro kvalitu produktu. Gratuluju, zabili jste Star Wars.