Komentáře a recenze 33

7
Na filmu je trochu znát, že je podle povídky a ne podle románu, takže je to trošku zdlouhavé, ale herecké výkony a namaskování krásné Cate Blanchett, to je paráda.
kedl
kedl
6 380 bodů
9.5
Film s velkým F. To, že je Fincher jeden z nejlepších režíserů mje asi zbytečné opakovat a tady svůj um předvedl na maximum. Téměř tříhodinová story o životě, čase a především lásce, která ani minutu nenudí. Kdyby film trval i déle vůbec by mi to nevadilo a uběhlo stejně rychle. Každá scéna je dotažená k dokonalosti a má své pevné místo. Srovnávání s Forrestem je pro mě mimo, scénárista sice stejný, ale každý film o něčem jiném a nevytýkám podobné, pro některé až stejné scény. BP mě nenechal ani na chvíli pochybovat, že sleduji výjimečné dílo. Fincher to dotáhnul k dokonalosti a já mu tleskám. FILM ROKU
jirka26
6 288 bodů
9.5
Další bezchybný Fincher. Já toho chlapa prostě miluju.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Mimořádně sympatický film od mistra filmu Davida Finchera.
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Úžasně natočený a zahraný film. A když si ho pustíte k tělu, dostane z vás tolik emocí kolik jste už stačili "nažít" 80%
Mikik4444
3 912 bodů
10
Tenhle film je bomba. Koukám na něj rok co rok.
slord
slord
3 832 bodů
9
Takže Benjamin Button, čo by som k tomu napísal, je to super no, Fincher opäť nesklamal a naservíroval precízne zrežírovaný kúsok so skvelým hereckým ansámblom, síce spočiatku som musel k tomu prísť na chuť, no prišlo to skoro a na konci som to emočne nezvládol a prišlo aj mokro v očiach. Síce v Davidovej filmografii nájdem lepšie kúsky, nemôžem však zaprieť, že som si tento filmík veľmi užil a som rád, že som sa k nemu konečne dostal. 9/10
pantak
pantak
3 367 bodů
9.5
Tohle se jen tak nevidí,to co zvládl Pitt opravdu klobouk dolů.Zahrát postavu od kmeta po mladíčka a takhle skvělým způsobem jen tak někdo nedokáže!
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9
Brad Pitt vždy hraje frajery a rváče, nyní hrál citlivou postavu, která se mně velmi líbila. Cate Blanchett jsem vždy bral jako jednu z nejméně přítažlivých hereček, ale po tomhle filmu jsem na ni celkem změnil názor. Tohle vůbec není Fincherův styl. Král thrillerů natočil fantasy drama, které se mně velmi líbilo. 12 opic a nebo i PPBB, za tyto filmy měl Pitt získat Oscara!!! Škoda, že ten rok musel vzniknout Milk a nemohl rok počkat. Děkuju Davide Finchere.
Edward
Edward
2 481 bodů