82%

Komentáře a recenze 157

TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
James Cameron,mě přenesl na nejkrásnější vizuální fantasy podívanou,kterou jsem hltal po celou dobu,nejnádhernější planetu Pandora s ponořením do světa fantazie!Miloval jsem když princezna Neytiri chránila Jakea před všim zlým,postoj i pohled nádhera.Kdyby měl film o 2hodiny více vůbec bych nezlobil,naopak 160minut uteklo tak rychle! Rozplývám se.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
6
Cameron je machr, to bezpochyb. Avšak Avatar působí jako obří ambice se zapsat do dějin filmu svou revolucí filmařiny a snaha se zavděčit všem. Na čemž nemusí být nic špatného a podle finančních úspěchů a oblíbenosti filmu to i zabralo. Bohužel pro mě to není a není mi to ani po chuti. Spektákl krásný, ale ty postavy jsou extrémně nudný, zprávy extrémně plochý a hlavní hrdina nemá skoro žadné charisma. Kalkul, který sice nenudí, ale pořád kalkul.
Profilová fotka
Uživatel
2 840 bodů
10
Emocionálně mně to dalo facku přes obličej. Cameron s tímhle filmem hodil ESO ven a povedlo se.
sQelle
sQelle
2 814 bodů
8
Obyčejný příběh v krásném vizuálu. Bylo potřeba si tento film trošku oživit s nadcházejícím pokračováním a nakonec toho tolik nelituju, jako jsem si myslel. Já jsem totiž o 13 let zestárl, ale film ani zdaleka. Vizuál, který se těžko dohání i v dnešní době, barevná a hudební pestrost na každém kroku. Svět který by si zasloužil o trošku lepší příběh, ale jinak zasloužený milník mezi kinematografií.
nikol125
nikol125
2 781 bodů
9
Nádherný fantasy film :)
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
7
Bohužel si úplně nevychutnám 3D filmy, takže jsem všechny shlédnutí absolvoval pouze na XY obraze. A přestože jde o graficky skvělou předělávku Pocahontas, tak bez té technické stránky, kterou jsem neměl šanci vyzkoušet je to jen hezký film na 4*. Ale hezky nastínil možnou mytologii
Ombak_Penari
2 764 bodů
8
Taky jsem to viděl ve 3D a bylo prostě super. Pravda, byla to americká přihlouplost, co si budeme vykládat - o propracovanosti děje, rozpracovanosti postav a logičnosti některých scén se nedá mluvit. Nicméně na tohle si během filmu ani nevzpomenete, protože vás totálně vtáhne grafické zpracování. Prostě jsem valil bulvy. A o ničem jiném to taky ani není než o tvorbě dokonalého fantastického světa, na který si divák může v kině takřka sáhnout. V tomto směru skutečně převratný film. Vysoké hodnocení kvůli efektům, ale plné nedám kvůli primitivnosti děje a postav. Jinak kdo váhá, jestli na to jít do kina, tak rozhodně jděte a nejlépe na 3D, protože na DVD to v podstatě nemá cenu sledovat, je to film čistě pro velkoplošné promítání.
Edward
Edward
2 487 bodů
4
4/10
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
6
V South Parku to vystihli: príbeh o šmolkoch. Žiaľ, od najdrahšieho filmu na svete by som očakával oveľa viac než pobehujúce modré kreatúry.
miza
miza
2 336 bodů
10
Poprvé 3D a poprvé fantazie plná krásy a neskutečných efektů.Jak se asi všichni těšíme na další dílo?Všichni moc a moc.Budeme asi vtaženi do dalšich snů a fantazie.James Cameron točí další díl a my máme cíl být zase u toho až to bude hotové.Já se moc a moc těším.