73%

Komentáře a recenze 16

Jonák
Jonák
1 683 bodů
9
Velmi povedený pixarovský snímek. Vezmeme-li v potaz, že je film z roku 1998 smekám klobouk. Pixar bořil hranice animované tvorby a tento snímek je toho krásným důkaz. I děj mě velmi nadechl, celý film má příjemný průběh a věřím že si jej užijete. Mladší diváci obzvlášť.
Izmo1_2_3_
Izmo1_2_3_
1 157 bodů
8
Druhý animovaný film od Pixaru který nepatří mezi úplně ty nejlepší které kdy Pixar udělal ale i tak se nejedná o nejhorší animovaní film od Pixaru, podle mě největším problémem je ten příběh a postavy, příběh mi příjde dost jednoduchý ale to nemusí být vždycky špatný, taky dost dlouho trvá než se něco stane zajímavé a spíš jde jen o kreativitu které občas překvapí, postavy mají hloubku ale nepatří mezi úplně ty nejlepší které kdy udělal, protože u filmu Toy Story jsme mohli vidět jak hlavní postavy mají dokonalou hloubku, tady není úplně dokonalá ale není nějak špatná, jinak hodnotím: Animace 9/10 Postavy 8/10 Příběh 8/10 Celkově hodnotím ⭐⭐⭐⭐ 8/10
Deusmachin
831 bodů
10
Bude to už nejaký piatok čo som ten film nevidel a úspešne som sa mu vyhýbal. Ale po opätovnom zahliadnutý do kotrého som sa donútil musím citovať Thanosa: "Asi som bol k tebe príliš tvrdý." Ten film... je skutočne očarujúci. (až prekvapivo keď som ho sledoval). Animované prostredia a kulisy (hmyzí cirkus) sú naozaj pôsobivé a kreatívne. Postavy sú vtipné a plné života. Má to skvelého záporáka Hoppera ktorého som oceňoval ešte pre opätovným zahliadnutým. Akčné sekvencie a vyvrcholenie sú užasne. A ta hudba... neskutočné povzbudzujúca a pohadzujúca po duší. Obrovské zlepšenie zo strany Randyho Newmana po už aj tak skvelej Toy Story themi. Ten film cice nie je až tak tematicky bohatý ani pútavý ako neskoršie pixarovske filmy ale má to srde a automatický sa dostal na vrchol mojich obľúbených zabudnutých animovaných filmov (spolu zo Za plotom samozrejme :D ). Som nesmierne nadšený že som to znova vydeľ a mrzí ma že som to nevidel skôr. 8,5/10
Niks
Niks
619 bodů
6
2/26 A Bug's Life (1998) - Tento film jsem nikdy nějak nemusel, a ani dneska se to nikterak nemění. Stále se jedná o jednu ze slabších Pixarovek, to ale neznamená, že se ihned jedná o špatný film. Samotný příběh a jeho vyprávění fungují, dle mého, dostatečně dobře, ačkoliv se tady samozřejmě setkáme s mnohými příběhovými klišé. To ovšem až tolik nevadí a celkový film hezky plyne a nikde nějak moc nezdržuje. Vizuální stránka se zase o řádný kus posunula k lepšímu a stále zůstává na tehdejší dobu výbornou. Upřímně ale nejsem úplně fanouškem animační stylizace tohoto snímku. To ale neberu jako chybu Pixaru, jedná se pouze o osobní preferenci. Postavy nejsou velmi památné (Až na Slima a Heimlicha), ale dokážou film hezky tahat kupředu (Ovšem, třeba pana Blechu bych z filmu vymazal. Jedná se o zbytečnou a otravnou postavu). Humor snímku se mi překvapivě velice líbil, hlavně pak "Slapstick joke", jelikož zrovna u něj jsem v sobě smích neudržel, ale je zde řada výborných vtipů, které pobaví (např. Hey Bartender! Bloody Mary! O'positive!). Soundtrack není nic bůhvíjak skvělého, či památného, ale hezky podkresluje děj, což je, přeci jen, hlavním účelem. A nakonec se mi hodně líbilo, jakým stylem film budoval atmosféru. A Bug's Life sice nesahá mnohým Pixarovkám ani po kotníky, ale i tak se jedná o velice solidní film s nádherným vizuálem, příjemným soundtrackem, zábavnými vtipy a odsýpajícím příběhem. Pro mě osobně je to však snímek, ke kterému se vracím mírně nerad. 6/10
Zajda.
Zajda.
548 bodů
8
Další velice zdařilý celovečerní snímek od studia Pixar. Film dělá skoro všechno dobře, a tak nám nabízí zajímavou hlavní postavu, místy povedený humor, rychlé tempo a překvapivě i dobrou akci. Bohužel nabízí i pár špatných věcí a to hodně klišé příběh a pár nezajímavých scén. Jasně můžete vidět, že pozitiv je o mnoho více než negativ, takže označím Život brouka jako velice zábavný animák, který vám zpříjemní váš den 8/10
spooneres
221 bodů
7.5
Jen lehce nadprůměrný animák. Ovšem brouky cirkusáky, to si vážně nechám líbit, pač mně osobně si tahle různorodá tlupa všemožných příšerek z hmyzí říše získala. Nojo, opět jednou jsem potěšil své infantilní já. Je to sice určené spíš té nejmladší generaci, pro dospělé občas nepříjemně táhlé a nepříliš vtipné, ale minimálně za "blešáka" to stojí. 3,5* se zaokrouhlením nahoru.