Komentáře a recenze 26

8.5
Drsný, leč krásný příběh. Krásný, leč drsný příběh.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
9
Vzdal se všeho,aby si splnil svůj sen a i když ho to stálo to nejcennější co vlastníme, věřím, že neměl čas litovat.Velmi silný zážitek,který je (propracovanější,silnější,rozsáhlejší než 127 hodin) přes svou delší stopáž rychle utíká a ani na chvilku nenudí.Podkreslující hudba je výborná a Seana Penna bezmezně obdivuju.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9
UPOZORNĚNÍ - NÁSLEDUJÍCÍ KOMENTÁŘ OBSAHUJE PROZRAZENÝ DĚJ!!!: Ani jsem nevěděl co mi tento příběh připraví. Je to srdcerivný příběh chlapce, který v podstatě chce utéct od svojí rodiny. Do přírodu, tu kterou miluje. Je mnoho filmů, u kterých jsem se rozbrečel když jsem byl menší, ale teď jsem asi vyrostl. Chtěl bych brečet, ale nejde mi to. Kdybych se měl u nějakého filmu rozbrečet, tak to bude právě tento, protože on si nezasloužil zemřít, měl v podstatě milující rodinu a muže, který ho chtěl adoptovat. Sean Penn přesadil z herecké dráhy na režii. Měl za sebou již jeden snímek, ale ten byl až tak úspěšný... Útěk do divočiny se mu mimořádně a perfektně povedl. Jde o to, že příběh je překrásný, ale také bohužel přesmutný. Ten příběh je o překrásným životě , ale je to příběh podle pravdy a představit si opravdu takový příběh, že se někdy stal - to mně opravdu rve srdce. Sean Penn natočil dokonalý film a já jsem mu za to s brekem vděčen. Děkuju.
Ombak_Penari
2 764 bodů
7.5
Po velmi pozitivních ohlasech tady jsem přeci jen čekal větší pecku. Po pravdě mě za srdce mnohem více bralo příběh číst v různých článcích než samotné sledování filmu. Trochu kýčovité, občas zase spíš nudné. Ne že by mě to nějak iritovalo, ale cítím se trošku zklamán. Možná bych v tomto případě volil raději kratší stopáž.
Kuca25
2 132 bodů
6
Příběh filmu a myšlenka je opravdu zajímavá. Skutečnost že se tenhle příběh opravdu stal je ohromující. To o čem film pojednává je prostě zajímavé a na zamyšlenou. Ale film sám o sobě na mě působil jako nudný. Někdy tam jsou scény u kterých jsem sledoval fakt pozorně a některé mě dokonce dokázaly dojmout. Ale prostě film je natočen jako napůl dokument a napůl film. Dost často jsem přemýšlel kdy skončí což u filmu nikdy nevěstí nic dobrého. U herců se nezastavuji nic extra v hereckých výkonech nebo nic hrozného tam nebylo takže se tím nemusím zaobírat. Díky tomu že mi je tohle téma velmi blízké jsem dal tři hvězdičky. Jinak by byla ještě o jednu míň. Ať se snažím jak chci nedokážu říct o tomhle filmu že byl dobrej.
aquiver
aquiver
2 108 bodů
10
Mistrovské dílo a opravdu silný příběh. Strhující, odzbrojující a emocionálně působící film po celou dobu své stopáže. Prolínání časové roviny současné a druhé retrospektivní utváří brilantně vystavené vyprávění proti kapitalismu a mezilidské nenávisti. K tomu ta nádherně nasnímaná příroda, zvířata, cestování, touha po absolutní svobodě... Sean Penn je výborný herec, ale zde dokázal, že je též talentovaný a umělecky založený režisér i scénárista, od kterého bych si přál vidět spoustu dalších filmů. Naprostý vrchol světové kinematografie, kde další zhlédnutí jen zesilují zážitek...
Marchikt
Marchikt
1 585 bodů
10
10/10 okouzlující záběry přírody s naivním, přesto sympatickým hlavním hrdinou ke kterému si s přibývající stopáží filmu najde divák cestu a pochopí proč Christopher McCandless udělal to, co udělal. Kamera je skvělá a záběry, jenž vypadají jako kdyby byly z dokumentu, dodávají tu správnou atmosféru. Soundtrack ke snímku pasuje jako kaničky k botám, všichni herci hrají skvěle a zmiňovaná stopáž není na škodu, naopak je díky ní čas vše pořádně vybudovat a odvyprávět. Jedinou vadou na kráse byly občasné zmatené střihy, kde se prolínaly různé časové roviny. Po zhlédnutí filmu ve vás zůstanou emoce (ať negativní, tak i pozitivní, to záleží), které se ještě prohloubí s informací že příběh vychází ze skutečných událostí. Poselství jednoduché, ale dokonalé.
czech-movie
1 476 bodů
10
Skvělá kniha a příběh a i skvělý film. E. Hirsch ukázal, že je velmi talentovaný herec.
zemina
1 386 bodů
10
Znáte ten pocit, když stornujete všechny karty, občanku a dle úřadů jste nezvěstný a bez peněz se vydáte hledat odpovědi do světa? Ne? Hodně silný snímek který mě nakopnul opustit z části komfortní zónu a někam se vydat na dobu neurčitou.
Socna
471 bodů
8.5
neuvěřitelně poutavý příběh, který dojímá už ve svém průběhu aby vygradoval v naprosto šílenou depresi. mám tento film velmi rád, předloha je silná, emile hirsch naprosto úžasný. co je možné vše zažít, když člověk hodí za hlavu vše co měl a hledá sebe sama. víc takovýchto filmů