Komentáře a recenze 27

1 045 bodů
7
Skvělé obsazení.
Dubínka
577 bodů
9
Povedený dobrodružný snímek, který je zasazený do drsného života v Africe, kde probíhají samé krvavé revoluce. Začátek je dost brutální a realistický ovšem po chvíli jde spíš o putování pěknou Africkou přírodou za diamantem a za ztraceným synem. Prostředek by se sice dal možná trochu zkrátit, protože máte občas trochu pocit nudy, ovšem to netrvá moc dlouho a většinu času se dobře bavíte a film vám nakonec uteče rychle. Výborně zvolení herci, hlavně DiCaprio, který v poslední době hraje všude výborně a hlavně má čuch na výborné filmy. Také pěkná hudba, která dobře zapadá do filmu a dobrá režie dělají z tohohle příjemné dobrodružné překvapení. 90%
DHDV
DHDV
311 bodů
9
Nezáleží jak se člověk rozhodne na začátku, záleží jak se rozhodne na konci. Jeden z hodně dobrých snímků. Dobrodružný, dramatický a drsný. Jeden z těch filmů, o kterém budete delší dobu vědět, a jen tak na něj nezapomenete. Tohle není ani citový film, je to prostě něco, co už tu dlouho nebylo. Nehledejte v tom Slzy slunce a hotel Rwanda. Je to příběh dvou mužů, kteří jdou každý za svým a každý si myslí, že dělá správnou věc. Moc pěkný film…....
daisyna
daisyna
279 bodů
8.5
Akční dokumentární drama, které se opravdu povedlo. Film se může pyšnit hlavně hlavním hrdinou, kterého ztvárnil a výborně zahrál Leonardo DiCaprio, který není jako ostatní v podobných filmech, v nichž jsou většinou 2 typy hlavních postav a to: Hodný... a zlý co se po čase změní na hodného. U tohohle se to nádherně střídalo.
Hazel
Hazel
221 bodů
10
V tomhle filmu je Leonardo DiCaprio zatraceně sexy. Je to jeden z jeho filmů, kdy z jeho krásy omdléváte... :) Ale jinak je to samozřejmě výborný film, který sice na můj vkus ukazuje až příliš surovostí z kruté války, přesto mě vždy dojme a vyděsí zároveň. Narážím na syna Solomona a na závěr filmu, který graduje v neuvěřitelné napětí... Celý film příjemně odsýpá a nikdy nenudí. Jennifer Connelly, coby krásná reportérka, románek s DiCapriem sice prožít nestihla, ale její působení je ve filmu velmi příjemné. Nádherná hudba Jamese Newtona Howarda ještě vyšperkovává film k úplné dokonalosti... :) Jeden z mých nejoblíbenějších a nejčastěji zkouknutých filmů s DiCapriem.
kominice
205 bodů
8.5