Komentáře a recenze 56

2
Temný kabátek Star Warsům sluší, stejně jako dobré CGI. Anakin je magor a finální fight chuťovka. Škoda těch mezer ve scénáři.
cerfik
cerfik
7 890 bodů
10
Předem říkám, že tenhle díl je mým nejoblíbenějším a jak se atmosféricky mistrně podařilo vyjádřit výtězství, které je vlastně prohrou, k tomu mi chybí slov. Přeměna dřívějšího úslužného senátora, později kancléře na vládce temnot je bravurní, stejně jako Anakinův pád do vlastních strachů a zloby až k všeničící nenávisti. Jak křehká je rovnováha nám tento díl ukazuje.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
10
"Sežeňte posily. Je to sithský lord." - "Kancléři Palpatine, sithští lordi jsou naše specialita." Politické čachry, love story a chlapec stojící, mezi světlou a temnou stranou síly. "Anakine, já sloužím Republice a demokracii." - "Pokud nejsi se mnou, jsi můj nepřítel." - "Jenom Sith uvažuje černobíle. Udělám, co musím!" - "Tak to zkus." Epický příběh s dokonalým soundtrack, božskými efekty a prvotřídními herci (Christensen, Portman, McGregor, Lee, Jackson.). Souboje originální, ať už jde o ten první s hrabětem Dooku nebo o ten s generálem Grievousem či ten závěrečný. "Na tenhle okamžik jsem čekal dlouho, můj malý zelený příteli." Je to temné, stejně jako ikonická postava, která se zde zrodí. "Je s tebou spojena velká síla! Od teď budeš znám jako Darth Vader!" George Lucas to dokončil velkolepě, bezchybně a nadčasově! - 100%.
kedl
kedl
6 380 bodů
4
Celá sága Star Wars jde úplně mimo mě!
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Máme tady završení další trilogie a tentokrát nám logicky musí skončit trošku temněji. Celkový film se rychle přehoupne do atmosféry temné strany, kdy se k moci dostanou Sithové. Anakin propadne zlu a finální boj mezi ním a Obi-wanem je epické a vypadá suprovně. Technická stránka a atmosféra se mi mega líbila. To jak si poradili s vytvořením Darth Vadera i s narozením Luka a Lei, jejich rozdělení. Příchod na Tatuin, je to prostě moc příjemné.
Floridsky
4 376 bodů
8
Tak tohle se mi líbilo, sice to nemá na původní trilogii, ale bavilo mě to a sledovat přerod Anakina v Dartha Vadera bylo epické.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Z novodobých prvních 3 dílů pro mě jednoznačně ten nejlepší - zrození Darth Vadera, Lukea Skywalkera i princezny Leiy, všechny zápletky uspokojujicně směřující do doby, kterou fandové znali už celá desetiletí. Technicky perfektně zvládnuté a temná strana síly tomu velmi sluší.
10
Překrásné zakončení celé serie. Přiznám se jsem velkej fanda vesmíru Star Wars. Podle mě spolu s Imperium vrací úder jsou Pomstou Sithů asi nejlepší části celé série. Po dvou těžkých k. o., které Lucas dal svým fanouškum ( už jsem si myslel, že není schopen natočit pořádné pokračování, které by sneslo alespoň nějaké srovnání s původní trilogií, a to k tomu měl o tolik větší možnosti i prostředky než u té původní trilogie) Skrytou hrozbou a Klonovými válkami konečně přišlo zadostiučinění v podobě tohohle klenotu, který po právů patří do Lucasovi šperkovnice na přední místa. To co měl Lucas odvyprávět třemi filmy se vešlo do jednoho jediného. Při zrození Dartha Vader mi běhal mráz po zádech.
Fanik
Fanik
3 068 bodů