87%

Komentáře a recenze 56

Annie555
Annie555
354 bodů
9
Nejlepší díl nové trilogie, efekty opět bez chyby jako u dvou předchozích dílů. Scénář má nejméně chyb ze všech tří dílů. Změna Anakina v Darth Vadera je zahrána skvěle, jeho souboj s Obi Wanem je naprostá bomba, střih je tak bleskový, že nejde ani sledovat.
Critin
Critin
316 bodů
10
I HAVE A HIGH GROUND!
  • HIGH GROUND
  • McGregor
  • No Hello There!
  • A lot of sand
DHDV
DHDV
311 bodů
8
Plnohodnotné zakončení série nové a navazuje správně na starou, trikově nemůžu nic kritizovat. Příběh zapadá tak jak má. Postavy jako vždy zajímavé a stylisticky vyšperkované. Ale kde jsou emoce? Jiskra mezi Anakinem a Padme jaksi není. Fináloví souboj byl opravdu úžasný, ale úžasnější by byl s nějakou tou emocí. Čtyři hvězdy, víc ne! Impérium vrací úder bylo více temnější!
Leefko
Leefko
292 bodů
6
O třídu lepší než první dva filmy, ale pořád to není odvaz. Film jako první nějak tak prodává Anakinovu proměnu, může se opřít o docela slušné postavy a silný příběh, který je zdaleka nejlepší a nejzajímavější z celé prequelové trilogie. Na druhou stranu je tu pořád spousta zbytečných scén, které buď můžou být úplně ignorovány, nebo minimálně zkráceny, a to zdemolování postavy Yody za bílého dne jsem jim pořád nezapomněl.
richard.strelak
richard.strelak
251 bodů
9
Rozhodně nejlepší díl prequelové trilogie. Více akce, více emocí a méně hloupých dialogů. Samozřejmě, že především konec filmu funguje emociálně více teď po vzniku dalších projektů, které Anakinovi přidávají větší emocionální hloubku. Rozumím, že se spoustě lidem tento film, potažmo celá prequelové trilogie nemusí líbit, ale já, který s touto trilogii vyrůstal, a sám sebe se dovoluji považovat za SW fanouška, tento film mám velice rád, protože je to podle mě, velmi povedený most mezi touto a původní trilogii, nejlépe i ve spojení s Clone Wars.
Matolepski
Matolepski
227 bodů
10
Můj nejoblíbenější díl Star Wars. Mám ho rád radši než Impérium vrací úder. Star Wars je moje dětství a tohle k tomu patří
prenosilek1
219 bodů
7
Jako samostatný film by to fungovalo skvěle…
Taxxír
Taxxír
198 bodů
10
Masterpiece ve všech ohledech. George Lucas se polepšil z dialogy a s napsáním postav a v celých 2 a půl hodinách se něco děje. Za mě i za spoustu lidí nejlepší star wars díl. Pokud se někdo dívá poprvé a jde chronologicky, tak bude zvratem překvapený.
Eradancz
100 bodů
9