Tetro je po technické stránce dokonalý film a ohledně Coppolova autorství je vidět, že Tetro je hýčkané dítě. Poslouchal jsem na americkém veřejnoprávním rozhlase rozhovor s Coppolou a jeho posluchači mu mohli klást různé otázky, jejichž odpovědi prozradí mnohé o jeho krásném filmu.
Coppola si užívá svou roli generačně respektovaného mistra filmové režie. K Tetru si také po mnoha letech napsal scénář a financoval ho ze svých peněz. A to i za cenu, že si film distribuoval po USA ve své režii. I z toho důvodu se na film dívám trošku jinýma očima, než na obyčejné studiové americké filmy. Fascinuje mě, jak se Coppola vyjadřuje ke Kurosawovi a jak to celé pojal, opravdu zajímavý snímek.
Dle hodnocení by se mohlo zdát, že poslední filmy Francise Forda Coppoly patří do starého železa a že mistr už nemá co říci, opak je pravdou. Jak jsem si všiml Coppola se přesunul do vnitřních hlubin duše a že je to černobíle temné a ze světla jde strach, tak to už si musíme vyřešit každý sám za sebe. Jen vzpomínky jsou zde barevné - zvláštní snímek, který mě hluboce zasáhnul.
Film se pěkně rozjíždí, Vincent Gallo slibuje... ale pak se příběh rozdrolí, (když se seznamujeme s postavami ze čtvrti La Boca). Dost nesourodá a divně poslepovaná záležitost s pěknou fotografií a celkem charizmatickými herci, která se mnou ani trochu nepohnula. Kdyby se nejednalo o Coppolu, ale o začínajícího režiséra, hodnotila bych zřejmě líp.