75%

Komentáře a recenze 26

Matli
Matli
8 300 bodů
8
Neřekl bych, že je to úplnně typický Tarantino, čekal jsem maličko víc toho dobrého co už tam bylo. Občas jsem se do toho i zamotával, jak to bylo promyšlený, takže scénář na jedničku. Samuel Jackson jako by vypadnul sám sobě z prdele v Pulp Fiction (kromě vzhledu), takže taky za jedna. Ale celkový dojem si prostě 5* nezaslouží :-) 79%
avenis
avenis
8 196 bodů
8
Při první projekci jsem byla velmi překvapená, jak moc se mi to líbilo. Spád, zvraty, nápad, hvězdní herci ve vedlejších rolích... Obdivovala jsem ten riskantní nápad s ošulením jednoho grázla, aby si letuška polepšila. S druhým shlédnutím s odstupem asi patnácti let už je kouzlo překvapení vyvanulé a zůstává pachuť smrti... Ale The Delfonics - Didn't I (Blow Your Mind This Time) se mi pořád stejně líbí.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
10
Vytříbená tarantinovská kriminálka...hooodně dobrý a nedoceněný!!!
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
6
Dva a půl hodiny nudy. Téma mě absolutně nezaujalo, milostná romance mezi černoškou a bělochem mě nedojala, podivné, že policie nepoznala, že černoška je vodí za nos a chce peníze pro sebe. Samuel L. Jackson mi byl nesympatický (byl to ovšem zločinec, tak proč by měl?!), Robert De Niro neměl moc příležitost se projevit. Pam Grier byl pěkná a hrála dobře, přirozeně. Za zmínku stojí ještě Bridget Fonda v roli Melanie ze známé herecké rodiny Fondů ( dědeček Henry Fonda, otec Peter Fonda, teta Jane Fonda,...) Celkově to ovšem tak zvaně nemělo šťávu. Hudba nevýrazná, že není třeba chtít si zapamatovat, kdo ji spáchal. A hláška, která mě poněkud zaujala, padla prakticky hned zkraje:
Louis Gara (Robert De Niro) při pohledu na mrtvolu v kufru auta: „Kdo je to?”
Ordell Robbie (Samuel L. Jackson): „To je Beaumont.”
Louis Gara: „Kdo je Beaumont?”
Ordell Robbie: „Zaměstnanec, kterého jsem musel propustit.”
Toren
Toren
5 165 bodů
8
7/10. Tarantino? Neselhávající postavy, přirozené dialogy, epesní hudba a takřka dokonalé vedlejší podzápletky. Zkrátka vše, co člověk na jeho unikátním stylu miluje. Jen to tentokrát není tak dokonale učesané a zápletka sama o sobě postrádá větší inovaci a ono dokonalé zapadnutí do sebe. Díky (opět) nafouknuté stopáži to na několika místech postráda šťávu (prostředek) a vyloženě zbytečně přešlapuje na místě bez viditelného důvodu. Stále lepší jak většina filmové produkce, ale příběh kolem Jackie Brown řadím do slabších Tarantinovek...
evismaior
evismaior
4 254 bodů
9
Pro Tarantinovu Jackii Brownovou mám odjakživa trochu slabost, i když uznávám, že je to jeho asi nejmíň nápadný film. Postava vychytralé letušky, která se pokusí ukrást před nosem policii (příjemné překvapení v podobě Michaela Keatona) i drogovému dealerovi (tradičně dobrý S. L. Jackson) a jeho přitroublému kumpánovi (boží De Niro) půl milionu dolarů, byla napsaná přímo pro Pam Grier, jež ji natáčela sice v necelých padesáti letech, ale na plátně vypadá zatraceně skvěle a s klidem ji označím za jednu z nejcharismatičtějších ženských postav, jakou jsem kdy ve filmu viděla. Miluju ty scény z obchoďáku, jak se nám postupně ukazují z pohledu několika postav. A z toho filmu navíc plyne jedno velký poučení - nikdy, ale fakt nikdy neprovokujte nervózního připodělanýho chlápka, když má zrovna v kapse zbraň:-)
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
První dojem po skončení filmu byl rozpačitý,ALE po rozložení v myšlenkách pár hodin po závěrečných titulkách,jsem se pousmál a řekl: motherfucka !!! "výborný scénář,výborný podraz,výborná role Samuela L. Jacksona".On je neuvěřitelnej,ho poslal bůh ke Q.Tarantinovy a Q.Tarantino ho poslal k nám v celé herecké kráse.Velmi osobní Quentinův film,který najde svého diváka a ikdyž ho nezasáhne jako PULP FICTION nikdy se na JACKIE BROWN nezapomene.Mě zasáhl. +++ Scéna v autě (rozhovor po kšeftu) je nezapomenutelná záležitost. Ordell: "kde je Mel?". Louis: "o tom jsem si chtěl s tebou promluvit,Ona mi neskonale pila krev,buzerovala mě,že jsem ji nechtěl nechat tu tašku,pochechtávala se to byla otrava,já zapomněl kde jsem nechal auto,trochu jsme bloudily a ona celou tu dobu do mě - je to tahle řada Louisy?je to tahle řada Louisy?uplně mi to drásalo nervy". Ordell: "A kde si ji teda nechal?". Louis "Já sem ji odprásk". Ordell: "Tys ji zastřelil?". Louis: "nadvakrát na parkovišti". Ordell: "Proč si to sní nezkusil domluvit??". Louis: "Sní nebyla řeč" * Plnokrevný 100% Tarantino s nejsilnějším koncem ze všech filmů co zatím natočil.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Jak už jsem se kdysi zmínil, Quentin je natolik kultovní, že i když se mi jeho film moc nelíbí, stejně si ho nakonec oblíbím. Tento film zřejmě nebude vyjímkou, nicméně se mi v jiných mezích prostě nelíbil. Ale snímek to vůbec není špatné. Má svou originalitu, čehož si cením a příběh je dokonale propracovaný (jak jinak). Našli se i dobré hlášky a Samuel pod Quentinem opět řádil. Přišlo mi, že se De Niro do nové Tarantinovky také docela hodil a vypadal v ní hezky a pasoval tam. Grier jsem viděl poprvé, ale vypadá jako solidní herečka. Zajímavý zážitek, který možná jednou přehodnotím a to doufám, že k dobrému.
Miller
Miller
2 220 bodů
8
Jakie Brown je další kult, z dílny jednoho šílence. Naprosto bezkonkureční je Robert De Niro a Michael Keaton moc nezaostává. Jackie Brown. Jackie Brown není filmařsky bůvíjak originální, ale za to má perfektní scénář. Mé první setkání s Tarantinem, jako malému se mi to líbílo kvůli sprosťárnám, a teď kvůli genialitě. K Jackie Brown asi nemám více co napsat. Zkrátka je to tak trošku moje guilty pleasure. 95%
65David21
65David21
1 852 bodů
8
Nejslabší Tarantinův film, ale pořád hodně dobrý, viditelně devadesátkový snímek svým pojetím a příběhem. Věc, která se mi na Jackie Brown líbila nejvíce byl naprosto úžasný soundtrack Across the 110th street, jenž jsme slyšeli úplně celý v úvodu celého filmu. Tímto jsem viděl už konečně úplně všechny Tarantinovy počiny (momentálně všech devět) a doufám, že bude točit ještě dlouho.