75%

Komentáře a recenze 26

Foltest
Foltest
1 304 bodů
4
Zbytečně dlouhé a bez výraznějšího nápadu. To, společně s extrémně umělou romancí mezi bělochem a černoškou, jsou hlavní zápory filmu. Dokonce ani geniální plán Jackie není zas až tak geniální. Moc nechápu, že policisty nenapadlo, že by ty peníze mohla sbalit sama a že černého antagonistu nikdy nenapadlo, že by si zbraň mohl obstarat i někdo jiný než on. Film tak táhnou nahoru především dvě věci. Skvělý hudební doprovod a pár naprosto absurdních a překvapivých smrtí, které film zajímavě okořeňují. Na závěr. Jsem rád, že jsem to jednou zhlédl, ale znovu už to asi potřebovat nebudu.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
8.5
Tohle byl zajisté lehký šok, když po do nebe vzývaném Pulp Fiction Tarantino ohlásil nový gangsterský projekt, všichni museli čekat film postavený na osvědčených mechanizmech Pulpu, k čemuž došlo jen částečně... Co zůstalo je základní pojetí hlavních postav, humor, koncepce většiny scén, kultovní styl absurdních dialogů o kravinách zdánlivě mimo děj, virtuózní cit pro výběr herců a dokonale doplňující muzika (zčehož se staly Tarantinovy podpisové značky i pro filmy budoucí). Co se však pro mě dost nečekaně změnilo bylo pojetí celého filmu. Místo našláplé násilně a tvrdě pojaté povídkové směsi samoúčelně propojující promyšlené scény tu máme regulerně propracovanou kostru příběhu plného lidství a křehkosti (i když samozřejmě i přízemní a vulgární záležitosti stále zůstávají) se zajímavými dějovými zvraty. Tím pádem se i vnitřní charakter postav stává propracovanějším a zajímavějším. Kupodivu i tohle Tarantinovi funguje na jedničku s hvězdičkou. Konkrétně tu totálně žeru kontrast elegantního a noblesního vztahu Grier s Forsterem a pžízemních a plitkých vztahů kolem B. Fondy... plus moje nejoblíbenější filmová postava Ordell Robbie fenomenálně zahraná S.L. Jacksonem. 85%
ZaS
ZaS
632 bodů
9
Podle mého názoru je Jackie Brown to absolutně nejlepší co Tarantino kdy natočil.
Chalupa
Chalupa
170 bodů
10
Podle mě jeden z nejlepších filmů Quentina Tarantina. Na rozdíl od jiných režisérů a scénáristů v žánru vládne uměním vykreslit charakter postavy, upoutat pozornost pro něho charakteristickými dialogy a gradovat děj až do konce filmu.
Dominik_-_-
101 bodů
8
Viděno po druhé a hodnocení mám stále stejné. I tím že Tarantina mám rád a jeho tvorbu obdivuji. Není to žádný krvák jako jeho jiná tvorba, ale i přes to je cítit jak první hodinu filmu Tarantino vyskládává děj pomalu na sebe a se vším nás seznamuje. Aby to v druhé hodině rozjel a poslední půl hodinu vše uzavřel. Líbili se mi postavy a zasazení děje filmu. Film mi utekl a rozuměl jsem mu. Mohu jen doporučit.
  • Herecké výkony
  • zápletka
  • Tarantino