Komentáře a recenze 58

10
skvělý film
Annie555
Annie555
354 bodů
4.5
Jednoduše hrůza, děs a utrpení. Četla jsem knížky a byla jsem z nich nadšená (bylo mi 14) a hrozně sem se těšila na filmy. ZKLAMÁNÍ NA NTOU. Totálně děsnej scénář, z nějakýho důvodu modrý obraz - mimochodem ti obyvatelé Forksu museli být asi úplní kreténi, nepoznat že jsou upíři mohli fakt je magoři, protože ti byli tak bílí že i totálně bílá stěna byla proti nim šedá. Korunku celýmu kolotoči šílenství nasazuje Kristen Stewart - i moje protivná kočka dokáže zahrát emoce líp.
B3Dr1Ch
B3Dr1Ch
318 bodů
0
Mám rád filmy o upírech ale tohle je pro me odpad...
lenka234567
lenka234567
250 bodů
7.5
Tento 1.díl se mi moc nelíbil =(
Anni
240 bodů
7.5
Jako teenagerka bych tento film zbožňovala - tajemná linka romantické zápletky, sympatičtí hrdinové, Bellino dilema.. Díky tomuto filmu jsem se do svého teenage já trochu vrátila, a zaměřila se na jiné dobré prvky - zastřená atmosféra, pěkné lokace, soudržnost mezi "dobrými" upíry - v souhrnu nejlepší film z Twilight ságy :)
petas.sl
234 bodů
9
Já mám romanťárny ráda, proto se mi Stmívání zamlouvá. Byl to asi první film co jsem o upírech viděla a byla jsem nadšená. Nejsem náročný divák, a proto jako odpočinkový i napínavý film paráda.
Apokalypsa.net
Apokalypsa.net
214 bodů
2
Banda nedokrvených puberťáků pobíhá po lese. Kristen Stewart se skvěle ujala role zmrzlého pitomoučkého prkna.
Robert Neville
175 bodů
3
Chvíli jsem uvažoval, zda opravdu má cenu mučit klávesnici při psaní komentáře zrovna k tomuto romantickému fantasy thrilleru (už to samo o sobě dokáže vyděsit). Už v polovině filmu jsem měl pocit, že nebudu ta správná kategorie, na kterou je film cílen...musel bych odečíst od svého věku 13 let a prodělat změnu pohlaví. Film nemá děj a bohužel mu chybí i herci (nic na tom nemění fakt, že hlavní hrdina způsobuje u 13ti letých slečen první zkušenosti s orgasmem, to u mě způsobuje film Seventens 28 taky, ale není v kinech a nehraje si na příběh). Po shlédnutí se u mě dostavila touha se pořádně vyzvracet, bohužel záchod již okupoval pes, který tam šel tiše skonat po prvních 15 minutách. Tvůrci evidentně knižní předlohu nečetli, dokonce si myslím, že neviděli ani obal a pokud ano, tak asi jen zkrácené komiksové vydání na jednu stranu. Vysoké hodnocení dávám jen proto, že u filmu se mladé dívky naučí nosit si sebou vždy a všude náhradní spodní prádlo, což se jim v pozdějším věku může hodit.
Barbarka
Barbarka
87 bodů
10
Já jsem skalní fanda celé ságy. Mám ráda tenhle žánr. Líbí se mi hezcí lidé a přírodní scenérie jsou tu úchvatné. Kristen Stewart to pojala velmi dobře a ostatní taktéž. Takže, ať žije "brak"!
andilek13
andilek13
78 bodů
8.5
První díl byl boží, proto jsem se těšila na další natočený díl, ale po jeho shlédnutí jsem měla rozpurné pocity. Třetí díl šel do kytek úplně. Čtvrtý díl také za nic nestál. Na poslední díl jsem se už ani nechtěla koukat, ale velice mě překvapil, líbil se mi snad ještě více než díl první. Takže až se na to budu chtít koukat znovu, tak si pustím jen první a poslední díl :D