Komentáře a recenze 57

7.5
Nejslabší film trilogie, ale jinak skvělé.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Za mě nejlepší homixárna, společně s jedničkoukou. Já prostě nemůžu odolat tomu šprtovi a jeho komičnosti. Velmi vtipný a zábavný homixový film . Tobey hraje obstojně, narozdíl od "Mary Jane". Navíc je to moje utlé dětsví a nostalgie na mě zde (jiank ne) působí. 82%
tomlery
tomlery
2 141 bodů
10
Tento film mám rád. Mnohem raději než ty novodobé Spider-Many... Proč se pořád točí nové a nové filmy pořád dokola, když mají jeden a tentýž příběh? Toto pokračování s tímto hercem je super film, ale ostatní filmy jsou skutečně hodně ohrané. Peter Parker je prostě jen jeden!
Kuca25
2 132 bodů
8
Spiderman 2 je možná ještě o něco lepší než první díl. Ukázat zrození spidermana není tak těžké, ale popasovat se pak s tím co bude dál to už je těžší. A myslím že Sam Raimi to dokázal bravůrně. V druhém díle nám ještě víc přiblížil život a pocity Petera Parkera a my tak mohli sledovat nejen spidermana bojujícího se zločinci, ale také Petera bojujícího z rozhodování o svém životě. Film má opět skvělého záporáka. Herecké obsazení zůstalo stejné a to je u pokračování dost důležité. James Franco se mi tu líbí víc než v prvním díle, ale furt postavu Harryho nemám rád. Odhalení spidermanovi identitu jakoby světu není vůbec špatný nápad dalo to filmu takovou jiskru. Jediný co bych filmu asi vytknul je to neustálé ječení to bylo opravdu otravné. Aspoň na polovinu bych ho ubral.
farb
farb
2 064 bodů
9.5
Raimiho majstrštyk! Jeden z vrcholů comicsových filmů.
65David21
65David21
1 829 bodů
9
Opět to byla pohodová, akční a místy úsměvná a zábavná podívaná. Tentokrát, ale všechno funguje mnohem lépe, jak děj, tak akce, až vyvrcholení a i ty ,,milostné’’ scény v tomto případě působili mnohem lépe. Ne tak trapně, ba naopak vypadaly záživněji, živěji, ne tak sladce a svým způsobem realističtěji (?). Tobey je doopravdy schopný herec a tahle role mu opravdu sedí. Také jsem rád za Simmonse, který tu dostal ještě více prostoru než v prvním díle a opět jako absolutní svině to zvládl naprosto bravůrně. 85-90%
wop
wop
1 716 bodů
7
Nemastné neslané rádoby drama, které se snaží dát příběhu o Spidermanovi nějakou psychologickou hloubku, nebo morální váhu a krutě selhává. Nebýt skvělého Alfreda Moliny a toho, že je vnitřní boj hrdinů občas přerušen bojem skutečným, nebylo by proč tento film vidět.
psico
psico
1 671 bodů
8
Řekl bych na stejné úrovni jako první díl. někteří vyvolení už znají jeho totožnost ale když se jí dozví oblíbený kantor kterému se jeho vynález vymkne z rukou, rázem je tu solidní zápletka a není o akci nouze a pavučiny už lítají vzduchem.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
10
První díl revoluční, druhý potvrzující kvality Raimiho jako režiséra komiksového Spidermana a jeho lidské osobnosti Petera Parkera. Dvojka nabízí ještě hlubší pohled do postav a do samotného ústředního hrdiny a jeho boje se sebou samým a mezitím, kým vlastně být má. S velkou mocí přichází velká odpovědnost a ani Henrymu od vedle se to nelíbí, že s tím pavoučí muž práská a chce jen prožít velkou lásku, kterou mu jeho “poslání” neumožňuje. Záporák Doc Oc neboli A. Molina je úžasný, ikonický a společně s Jokerem H. Ledgera nejlepší komiksový záporák do teď. Kristen Dunst to opět jako naivní zrzce sluší a tentokrát to rozjíždí na Broadwayi. J.K. Simmons ještě lepší jak v předchozím díle a hezky to završuje J. Franco jako naštvaný kamarád, který nikomu nevěří a chce pomstít otce. Linky úplně bezvadné, krásně napsané a s celkovou zápletkou jdou dohromady. Hudba o něco vyšperkovanější a co je ještě lepší, tak je celkové zvučení scén. Miluju zvuk vražedných paží, rozbíjení skla a cinkání peněz při ikonickém fightu v bance. Vůbec to nezní uměle a vždy jsem ocenil nazvučení tohoto dílu. Kamera klasický Raimi, který disponuje různými technikami přesně pro pohled pavoučího muže a nejlépe to svědčí ve akčních scénách ve vzduchu. Ale ještě bych chtěl vyzdvihnout ikonickou scénu s vlakem, na kterou odkazují všechny budoucí Spiderman projekty a tak nějak ji mám navždy i já ve svém srdíčku. /87%/
Duffman97
Duffman97
1 618 bodů