Komentáře a recenze 57

1 208 bodů
7.5
O málo lepší než první díl lépe reflektuje pocity z komiksů.
Matryoska
1 165 bodů
8
Rozhodne nejlepší díl z Raimiho série. Skvěle znázornění problémů v osobním životě hrdiny, který kromě superhrdinských věcí musí řešit i ty všedně na, které nemá čas. Souboj v nadzemce je jeden z nejlepších soubojů v supersonických filmech.
Veronika Rada
Veronika Rada
924 bodů
8
Slušná práce, samozřejmě že věk je znát, ale to nic nemění na tom že tohle je stále dobrý komiksový film.
Pavliss
Pavliss
923 bodů
8
Scénář: Alvin Sargent, | Režie: Sam Raimi, | Produkce: Laura Ziskin, Avi Arad, | Hudba: Danny Elfman, | Kamera: Bill Pope, | Střih: Bob Murawski, | Produkční společnost: Marvel Enterprises, | Distribuce: Columbia Pictures, | Rozpočet: 200 milionů $, | Tržby: 783,8 milionů $, | Děj: Student Peter Parker má neustále potíže. Nestíhá studovat, rozvážet pizzu a bojovat proti zločinu v ulicích New Yorku jako Spider-Man. Ve škole dostane nůž na krk, jeho poslední šancí je práce o výzkumech doktora Octavia, s nímž Petera seznámí kamarád Harry Osborn.
  • Scénář výborný
  • Dobrý efekty
Kašpárek
Kašpárek
507 bodů
7.5
Dvojka je možná o krapet lepší než dobrá jednička. Rozhodně momentálně Tobye Maquire je nejlepší filmový Spiderman. Akčně nabitý druhý díl s dobrým záporákem.
Filmek
Filmek
415 bodů
10
Druhý díl Spider-Mana od Sama Raimiho je mou nejoblíbenější filmovou adaptací komiksu, jedním z mých osobně nejoblíbenějších filmů a také jedním z mála případů, kdy pokračování překonává svého předchůdce snad ve všech ohledech. Má všechny prvky dokonalého filmu: sympatické postavy, kvalitní herecké výkony, úžasné akční scény, nápaditou režii, chytrý a hluboký scénář, nádhernou kameru a svižné tempo. Tobey Maguire jako Spider-Man je opět úžasný a hlavní záporák, kterého si zahrál Alfred Molina je tu perfektně ztvárněný a s klidným svědomím ho mohu zařadit mezi ty nejlepší filmové záporáky. Každý tu má svou postavu, která je vždy výborně zahraná, svůj prostor, svou důležitost a neztrácející charisma. Celkový dojem z filmu vylepšuje i legendární hudba od Dannyho Elfmana. Film jsem viděl už mnohokrát a četné hlášky se mi vryly do paměti. Nejlepší scénou z filmu je bez debat ten nezapomenutelný souboj na střeše vlaku a jeho následné zastavení. Musím říct, že opravdu zbožňuji celou Raimiho trilogii, ale Spider-Man 2 je moje srdcovka. Žádný jiný komiksový film se zatím ani nepodíval na výšiny, do kterých tento film stoupá, natož aby jich dosáhl. Tomuto filmu nemám zkrátka co vytknout. Každé další zhlédnutí mě jenom utvrzuje v tom, jaké brilantní dílo Sam Raimi natočil.
Blueknight
376 bodů
7
Achh... Tak jsem zněl při sledování Spider-Mana 2. Jednička dala laťku fakt vysoko a tohle je oproti jedničce špatný film. 1. Hodina je utahaná a bez děje. Během filmu dostaneme dost scén které nejsou pro příběh nějak podstatné. Tento film mi zkazil mou oblíbenou postavu Dr.octopusa. Ale skvělé herecké výkony filmu pomohli a nakonec posledních 30 minut nebyli tak hrozné.
Smudlla
Smudlla
321 bodů
10
10/10. Tenhle film vzal všechno, co fungovalo v minulém filmu a zdvojnásobil to. Postavy ždímá na maximum, akci vyšperkoval do maxima, emoce vyvolává taky líp, soundtrack je více grandiózní a herci si své role dávají jako páni. Nesmrtelná a legendární klasika z Raimiho dílny, kterou stále nikdo nebyl schopen překonat. Měli by se v Hollywoodu začít snažit :P I když Into the Spider-Verse tomu solidně šláplo na paty.
filip-stich
312 bodů
7