84%

Komentáře a recenze 57

M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Len málo filmov sa môže ,pochváliť ,ze majú aspoň dôstojné pokračovanie. No Spider-Man dostal perfektné pokračovanie. Najlepšie druhého Spideyho skonštatoval POMO - Just more of the same. Raimi vlasne nič nezhoršil a nezmenil ,a pre lajka ani nič nevylepšil ,no ajtak dokázal spraviť druhého Spider-Mana v úplne rovankom duchu so skvelými hercami a príbehom ,ktorý sa dá brať seriózne a nie je k výsmechu ani po päťnástich rokoch. Toto je môj najoblúbenejší Spidey takže mám k nemu slabosť. Za scénu ako Spier-Man zastavuje vlak (a za neskutočného Alfreda Molinu) dávam 90% (áno stále je to prehajpované) - mne osobne prišiel Raimi ako najschopnejší režisér ,ktorý kedy režíroval Spider-Mana ,len on dokázal vopchať do filmu prvky hororu a serióznosti tak ,aby to nikomu nevadilo dokonca to ľudia ocenili. Len škoda ,že sa po Spideymu Raimi znovu vrátil k točeniu hororovýh sračiek 😐
9 035 bodů
8.5
Dvojka je to pravé ořechové. Perfektní scénář, akce, na tehdejší dobu i triky a nehorázné tempo, které se daří držet celou dobu. Jen škoda třetího dílu, který nedopadl úplně nejlépe.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
10
Spider-Man II překonal všechna má očekávání. Psychologie postav se znatelně rozrostla a z mladého kluka, který ke štěstí přišel už není jen odosobněná poletucha, ale ryzí člověk s hlubokými problémy a silnými city. Scénář tentokrát sází mnohem více na dialogy a orámovaný obrovským množstvím odlehčující nadsázky tvoří z filmového Pavoučí muže zábavnější a cennější látku než doposud. Perfektní vizuální stránka, jejíž comicsová přestylizovanost je přímo enormní a rozhodně mnohem patrnější než u jedničky, pomáhá roztočit lopatky zejména akčních scén do takových otáček, až se každých pět vteřin rozplýváte nad tím, že přesně tohle jste si nejednou přáli někde vidět. Mohutné panoramatické celky přecházejí v kamerové nájezdy na detail a oblíbené „bayovské“ obloučky a do toho taková porce vizuálních efektů, že to smysly nestačí registrovat. Pokud nic jiného, ty peníze jsou na filmu zatraceně vidět. Znatelně se zlepšil i pohyb Spideyho – veškeré průlety městem teď vypadají jako ten z konce jedničky, kaskadéři už nejsou tak zřejmí a celkový dojem je mnohem dynamičtější. Raimi Spider-Manem II opět poposunul žánrovou laťku o pěkný kus výš a jsem upřímně zvědav, kterému filmu se jí v budoucnu podaří přeskočit, protože si momentálně při nejlepší vůli neumím představit stylovější zpracování comicsu.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Téměř totéž jako u prvního díliu, jen se změnil záporák, tentokrát ztvárněn Alfredem Molinem, nedá se říct zda byl leší než Defoe nebo horší, zkrátka byl jinej, děj se trochu zkomplikoval opět milostnou linií a ztrátou spidermanových schopností, což bylo i vtipné, vtipných momentů je zde mnohem více než v předešlém díle, ale to hlavní co je zde lepší je akce, které je více a je mnohem zajímavější a propracovanější téměř dechberoucí, Sam Raimi prostě umí.
Floridsky
4 376 bodů
10
Ačkoliv předchozí díl je vskutku úžasný, dvojka je ještě lepší. Dr. Octobus je skvěle zahraný a jde o parádního záporáka. Opět je zde výborná akce a chemie mezi Petrem a MJ funguje. Za mne nejlepší pavoučí film.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
7
Nejlepší ze spider-manů vůbec, kam se hrabe nové homecoming, nebo amazing spider-man... Tahle trilogie je to nejlepší. Film má základní podstaty hrdiny (zrození, lásku, obětování) Líbí se mi, že film není brán jako komedie, což je u novodobých filmů o superhrdinech poměrně dost časté.
saboter
saboter
3 564 bodů
8.5
Skvělý jako jednička.
alexik789
2 512 bodů
7.5
Ve druhém díle je pavučina utkána mnohem pevněji, a tak drží pěkně pohromadě.Sam Raimi zpracoval příběhovou linku o něco precizněji a charaktery postav byli vytvořeny mnohem hlouběji. Akorát záporák mi do filmu moc nezapadal, ale co se dá dělat.
Edward
Edward
2 481 bodů
9
9/10
PeterFRiusJilek
PeterFRiusJilek
2 462 bodů
0
Pozrel som si všetky tri filmy za sebou. Hoci nepopieram, že niektoré scény mali vtipné momenty, nemôžem túto časť ohodnotiť ináč. A v porovnaní s ostatnými nevidím žiadny rozdiel. Všade nechutné fragilná Kirsten Dunst kričiaca a visiaca po budovách mesta New York. Rozumiem, že ide o adaptáciu komiksu, ale Samovi Raimimu sa vôbec nepodarila. Na batmanovskú sériu Tima Burtona nemá a keby sa priblížil k Spawnovi, dal by som určite tri hviezdičky.