Komentáře a recenze 55

10
Perfektní stylizace...BRAVISSIMO!!
squirrelpool
squirrelpool
7 017 bodů
6.5
Trailer byl fantastický, ale tím to končí. Lákal na úžasnou, napínavou, drsnou akci. Bohužel sliby chyby. Protože celá stopáž, mezi scénami z traileru, je vyplněna jedním dlouhým, zpomaleným záběrem na stříkající krev. Pro mě to bylo zklamání.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
První dojem bylo jasných 5*, ale po včerejším druhém shlédnutí sem se rozhodl pro konečné lepší 3*. Co se po vizuální stránce, herecké, režisérské týče tak je to geniální, akce je pefektní, zpomalené záběry jsou zde taktéž skvělé, ale obsahově je to prázdné, má to příšerné dialogy především z úst Leonidase, kterej celej film jen řve. A hlavně mě to nechalo emocionálně chladným. Osud 300 je od začátku jasný a když došlo na jejich konec tak to se mnou citově nic neudělalo, což je škoda. Takže 300 je sice originální komiksová záležitost, která je z historického soudku, ale pro mě jen průměr, protože je to prázdné. P.S. Pro dámy film bude určitě rozkoš pozorovat 300 polonahých kulturistů s vypracovanými pekáči místo břicha :-D.
Pas
Pas
6 225 bodů
6.5
"Jdi, poutníče, a zvěstuj Lakedaimonským že my tu mrtvi ležíme, jak zákony kázaly nám." Komiksově převyprávěný příběh skutečných události jenž se staly v roce 480 př. n. l a daly základ tomu , čemu dnes říkáme hrdinství a posvěcení se pro vlast.Tato zásadní historická záležitost si však podle mého názoru zasloužila lepší, tedy výpravnější formát i když uznávám, že pro Gerarda Butlera to byla patrně nejlepší role do které byl obsazen. Peršané jako odvěký nepřítel Řecka přitáhli s nebývalou armádou a chtěli pokořit nejen řecký lid ale především jeho vzdělanost a na tehdejší dobu i vyjímečný politický systém.Střet civilizací ...jako by nám to v dnešní době znovu něco říkalo.Snímek až trochu přílíš plochý a postavený na několika efektech , mimo jiné na zpomalených záběrech , které jsou zároveň dramatickým uchopením celého filmu.Zápletka minimální , kdy to zásadní se děje v poli a politická rovina a únavné intriky jsou jen vedlejším produktem, lze přičíst tvůrcům k dobru , jakož i obsazení a herecké výkony.Černobílé- komiksové pojetí dobra a zla v podstatě věci, cíleně umocňuje i vizuál snímku.Pokud má tvrzení , že za málo peněz hodně muziky své opodstatnění pak je to zde.Celkově však snímek působí docela přijatelně a koukatelně, klidně po něm sáhněte a nechte si moderním způsobem odvyprávět příběh statečnosti a cti.Dávám 65%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Nebezpečná, krvavá, kulervoucí akční podívaná. Tohle se mi fakt líbilo. Stylově natočené bitvy ve zpomalených záběrech, kde stříká krev a lítají končetiny vzduchem. Tohle se Zacku Snyderovi povedlo, to on prostě umí.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
8.5
na mě trošku přehnané, ale jinak pěkný historický film
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
10
Film je sice historicky nepřesný, ale zato plný hrdinů drsnějších než Old Shatterhand, hektolitrů krve a skvěle stylizované akce. 83%
Žralok
Žralok
4 087 bodů
10
Tento film je natočen podle komiksové předlohy Franka Millera. Sleduje Spartského krále Leonida, který se v čele 300 vojáků postavil desetitisícové armádě Peršanů, v čele s králem Xerxem. Ačkoliv námět je podle skutečnosti. Realitu a historickou přesnost zde nehledejte. Jedná se o dokonalý historicky-akční vizuální nářez. Pokud máte rádi filmy kde drsní chlapi pronášejí drsné hlášky. Na děj a vývoj postav se moc nekouká a můžete vypnout mozek při sledování. Pak je toto přímo pro vás.
10
Stoprocentní testosteronová bomba, která útočí na vaše nejprimitivnější pudy a nutí vás řvát ,,This is SPARTA", i když jste fanda Slavie.
saboter
saboter
3 564 bodů
9
Skvělé zpracování historické bytvy. Zack je skrátka jeden z nejlepších režisérů vůbec. Atmosféra téhle vřevy je tak mega že budete potřebovat nové čelisti jak britalitou a i stylem Franka Millera no zkrátka boží a i skvělý konec vás dostane jen nemíte být historici stoho byste asi měly smrt ale když od toho neočekáváte přesný dějepis je to bomba.