78%

Komentáře a recenze 55

Enon
Enon
1 096 bodů
10
Tak tohle... Tohle je ÚPLNĚ JINÁ LIGA. Zack Snyder tady ukázal jak se točí opulentní akční sekvence a krvavé řežby. Tohle je to, co sem potřeboval vidět. Já nechápu proč to lidi neustále schazují a nevidí tu genialitu a vypiplanost. Neskutečně "BADASS" zážitek, kdy jsem hodinu a půl úplně ignoroval, co se děje okolo a vnímal jen to, co se děje ve filmu, protože mě to neskutečně bavilo. Celý začátek a zrod Leonida je úžasný úvod, který vám okamžitě ukáže s kým máte tu čest a jaké chování od něj během filmu můžete očekávat. Představení výchovy tehdejších dětí a jejich tréninku je také skvělé a velmi dobře to opodstatňuje chování veškerých vojáků ve scénách později. Veškeré promluvy Leonida jsou jak citáty, které bych si nechal okamžitě pověsit na zeď, celá jeho postava je tak hrozně moc "cool", jeho oddanost, odvaha, umění bojovat, podpora vojáků a odhodlanost bojovat skutečně do posledního dechu z něj dělá jednoho z nejlepších vojevůdců, co jsem ve filmech zatím viděl. Akce a celé zpracování akčních scén je pro mě něco neuvěřitelného, já miluji slow motiony, takže tohle byl, co se týče akce, jeden z nejlepších filmů, co jsem viděl, tak geniálně nasnímané, tak krvavě brutální, s takovou dávkou energie, režisérského srdce a úderných promluv postav skvěle podporující souboj samotný, O MŮJ BOŽE JAK JÁ TO HLTAL. Vizuál je ojedinělý a skvěle korespondující s celkovým tónem filmu. Královna, takovou ženu by chtěl každý, podporující, starostlivá, milující, rovněž jedna z nejlepších královen, co jsem kdy viděl. Konec nádherně uzavírá příběh Leonida, v předem prohrané bitvě se nestáhne, zůstane až do konce a umírá za svou zem, čestně a s klidem v srdci, po boku svých věrných vojáků, dokonalý. Královna se ctí a s klidem v srdci rovněž přijme smrt svého manžela a posel, kterého král poslal aby oznámil jeho smrt a zastoupil ho v další bitvě za Spartu povstane v čele ne 300 Sparťanů, ale 10 000 a je odhodlán vybojovat pro Spartu svobodu a pomstít svého krále. S jeho dechberoucím proslovem k vojákům a následným kulervoucím výběhem vstříc Perským vojskům končí tento film, já tleskám a zařazuji ho mezi top 15 mých nejoblíbenějších filmů. Chápu, že se to dost lidem nemusí líbit, obzvlášť těm, co nemají rádi spomalovačky. Dost lidem také vadí podobnost s Gladiátorem, souhlasím, podobnost tu je, ale musíte uznat, že si to z Gladiátora bere jen to nejlepší, i když to na něj nemá. Vizuál taký nemusí sednout všem. Za mě ale 86%
lukasopicasso
lukasopicasso
890 bodů
9
Ďábel zeleného plátna na režijní sesly + úžasná předloha + božský soundtrack = jeden z nejúžasnějších zážitků a jedna z nejšílenějších vizuálních orgií, která se na plátnech dosavaď objevila. 9/10
Lupas888
Lupas888
881 bodů
8
Velice fajn film, který je vizuálně oprvdu krásný. Samozřejmě to není možná tak dobré jak se říká, ale dosáhlo to takového kulturního postavení, které je mírně přehnané, ale velice fajn. Epický konec a zapamatovatelné scény. Režii Zacka Snydera tady mám opravdu rád a opravdu mu to jde skvěle. Hlavně ty jeho spomalovačky se tady hodí, jen by je mohl zkusit nervat do úplně každého filmu, který udělá :)
jan-hrouda
863 bodů
8
zezacatku jsem si rikal, jestli me 300 bude bavit prave diky jednoduchym dialogum a castemu zpomalovani, ale netrvalo dlouho a hypnoticke tempo filmu vtahlo. nektere sceny me nechali celkem chladnym, ale naprosta vetsina filmu funguje. sice tam porad dokola rikaji to same, ale holt to jsou profesionalni valecnici se specifickou vychovou. ale hlavne - temer vsechny akcni sceny jsou paradni az genialni, to se skoro neda popsat, ta dynamika, kamera, zoomy, zpomalovani a zrychlovani. herci taky nejsou zly, hlavne leonidas je vynikajici! rozhodne to neni bezchybne, ale cisi z toho radost a zapalenost a prenesla se i na me. a kupodivu se to libilo i devcatum...
bafik
710 bodů
10
dobře udělané. hodně akcí mazané
minimoj
587 bodů
8.5
Výborný film, který zpracovává vcelku aktuálně látku o boji Řeků proti nevídané přesile nájezdníků. Zcela zřejmě poukazuje na to, že je důležité si hájit svou svébytnost a neprodávat ji za žádnou cenu. Spartští bojovníci ukázali, že takovýto boj může být nejen náročný, ale i přes porážku v jedné bitvě může vést k celkovému vítězství. Určitě doporučuji.
IAmDodiK
IAmDodiK
341 bodů
10
Auuuu, top film. Viděl jsem už několikrát a dokážu si to s radostí vždy pustit znova. :)
Davidoos
Davidoos
162 bodů
9
Zack Snyder will probably never make better movie, during his director carrier. Something from the times, when green screen movies looked epic.
  • Main Hero
  • Message
  • Action
  • Epic
  • Crazy
Bagon351
Bagon351
65 bodů
8
K tomuhle filmu mám zvláštní vztah, protože jsem ho poprvé viděl při hodině dějepisu. Já se na film koukám ne jako na film ale jako něco spojeného se vzděláním. A ano neni to na sto procent přesné ale je hezké vidět jak sparta byla houževnatá atd.
Leonides
13 bodů
8
Že je to film podle komiksu jsem se dozvěděl až teď, ale už během sledování filmu jsem měl pocit, že se na komiks dívám. Je to atypicky natočený film, který nenudí, ale rychle uteče. Sparta a její král ukazují svoje svaly a bojovnost, Peršané exotického Xerxea a tragické masky. Strhující bojové scény. Měl jsem pocit, že se celý film točil na dvou místech, v paláci Sparťanů a v zálivu, kde probíhaly bitvy.