Komentáře a recenze 5

4
Dost divná fantasy pohádka. Tenhle film byl taky první, se kterým u mě Shy tvrdě narazil. 4/10
Milandob
Milandob
8 900 bodů
4
shyamalanova rozpravka ktoru hovori svojim detom pred spanim prevedena na velke platno... scenar pravdepodobne neexistoval a nakrucalo sa podla toho co nighta prave napadlo a prislo mu to skvele dat to do filmu... najhorsie na tom je ze night rozpravku pre deti nakrutil tym istym stylom ako svoje predchadzajuce filmy co totalne nedava zmysel (co bolo predtym napinave a budovalo napatie, tu je to len onania nad sebou samym a co dokazem) a popiera to jednoduchost a priamociarost cim sa rozpravkove filmy vzdy vyznacuju...
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
4
Podle mě rozhodně nejhorší Shayamalanův film. Je zde nějakej děj čerpající z nějaké japonské pohádky nebo co, má to zase hororovou atmosféru, kterou Shyamalan dovede navodit bezkonkurenčně, ale i tak z toho vzešla nuda, nuda a nuda s pár koukatelnými momenty, které byli kratší než reklama, takže zase nuda. Herci ušli, ikdyž Paul Giamatti mě narposto ničím neoslnil a spíše se na něj moc ani nedá koukat. Naštěstí zde byl ten zelenej pes, ze kterého šla hrůza, jinak už o tento počin nikdy nechci zavadit ani chlupem. Jedna hvězda za ty monstra a za krásnou hudbu a druhá z úcty k režisérovi.
8
Typický Shyamalan možná ne tak dobrý jak dokázal že umí být ale rozhodně né tak špatný jak někteří tvrdí. Pokud film nutí člověka myslet je to jen dobře. Bohužel je hodně lidí, kteří už jsou asi pro svojí zabředlost v konzumu liní myslet ( u filmů :)) tak radši tvrdí, že je to brak. Jediný co bych vytknul Shyamalanovi režiserovi je Shyamalan herec. Člověk už si zvykl, že čas od času se ve svých filmech frajer mihne a prohodí pár slov teď jestli tohle není už přece jen moc.