Muž z Hongkongu

68%

Komentáře a recenze 5

30 719 bodů
7
Jean-Paul Belmondo v žánru, kde mu to sedí. Akční bláznivá komedie plná kaskadérských kousků. Jednoduchý scénář, vysoké tempo, bláznivé scény a méně, či více podařené kaskadérské scény. Je to odpočinková komedie plná akčních i romantických klišé, ale jako odpočinkovka je to naprosto v pořádku a film plní účel, pro který byl natočen.
28 581 bodů
8
Řekl bych že tento postarší snímek, kde exceluje Jean-Paul Belmondo, je dnes již poněkud pozapomenut. Klasická dobrodružná taškařice plná různých nápadů a reálií sice už přeci jen poněkud skutečně zestárla a ne všechno ještě dokáže pobavit, za shlédnutí přesto stále stojí. Ztřeštěností a akčních scén je tu přehršel a byť je to místy rychlé až moc, stále se jedná o zábavnou klasiku. Francouzská kinematografie v tomto žánru dokázala doslova divy a ve své době slavila nemalé divácké úspěchy. Bohužel je velice tristní nový český dabing, kde mladého Belmonda dabuje starý Krampol. Tohle už opravdu k sobě nejde.
avenis
avenis
9 325 bodů
5
Byla to blbina už když jsem se na to dívala jako malá, je to blbina stále. Všichni tam pořád pobíhají a chovají se jako ztřeštění cvoci. Jen Jean Rochefort je tak trochu umírněný, ale blbý scénář a hloupé režijní vedení mu moc prostoru nedává. Belmondovi zjevně stačilo, aby se prohazoval a zavěšoval a všemožně předváděl svou kaskadérskou zálibu. Ursula nehraje, ta pouze přehrává a její démonizovaný půvab poněkud překrývá její neumění hrát. A naopak. Dabing s Brabcem je hodně velký přehmat.
cerfik
cerfik
7 933 bodů
6
Ztřeštěné, nesourodé, nepochopitelné, bláznivé a mám z toho pocit, jako by to ani nebylo režírováno. Jako dítěti se mi to líbilo, ale z odstupem musím říct, že se jedná o spíše podprůměrnou Belmondovku. Taková bláznivina pro oddych na víkendové odpoledne, ale pravda je, že mě to moc nerozesmálo.
hroufie
1 416 bodů
8