Komentáře a recenze 50

9 035 bodů
7.5
Je mi líto tohle odepsat, protože to má skoro vše, co se má mít. Příběh ujde, herci taky dobrý, akce celkem obstojná, jen ty triky mohly být o dost lepší, co se s tím studiem sakra stalo?
8 621 bodů
2
Odpad by to byl, kdyby k tomu celému nevkusnému guláši byl přidán ještě humor. Současné marvelovky ukazují, že dno leží ještě o něco hlouběji (viz. Thor 4: Love and Thunder). V době, kdy Origins Wolverine vyšel mi bylo 10 let a tehdy mi to přišlo stejně dobrý jako Spider-man 2, neuvěřitrelný Hulk, Iron Man, Temný Rytíř, Matrix, Avatar nebo Souboj Titánů - což jen ukazuje, jak děcko zpravidla nebývá schopno posuzovat kvalitu.
kOCOUR
kOCOUR
7 093 bodů
4
Drsná pocta kultovnímu Rosomákovi? Ale kdepak. Spousta velkých řečiček, spousta testosteronu, ale ta pravá loganovská chemie chybí. Když jsem při jedné z akčních scén myslel na to, že Jackman má pěkný účes, vypovídá to něco o tom, že se na něj pěkně kouká, ale nic o tom, že by Hood uměl nějak zázračně točit (proboha, vážně nebyl po ruce zručnější řemeslník?). Zajímavé charaktery jsou naprosto utopené, na počítání totálních logických lapsů aby si člověk přioperoval pár prstů a obecně vzato, když tam není Schreiber, je to v podstatě velká umělá nuda, která si hraje na komiksový kult. Tím rozhodně není - spíš takovou smutnou jednohubkou lehce nad úrovní prvního Punishera. Což není extra velká pochvala. Škoda, že tohle si budeme hodně let pamatovat. Na restart dojde minimálně za dvacet let. 50%.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Není to sice Singer, ale je to lepší než Ratnerrův třetí díl. Příběhově sice jalové, ale je zde ta spojitost s předešlou triologií a jako prequel to funguje skvěle. K tomu všemu skvělé herecké obsazení a téměř nonstop akce. Já se skvěle bavil, na 5* to sice není, to tomu chybí to Singerovo kouzlo, ale na míň jak 4* to také není.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Konecne X-menovka o zrodu nesmrtelného Wolverina a je to rozhodne průměrná filmová podívaná. Ukázalo se nám plno nových mutantu, kteří mnohdy byli zajímavější než samotný film. Nic méně celkově byl film i presto povedeny. Na Trio prvních filmu to samozřejmě nemá, ovšem i přes veškeré nedostatky je to film, který může byt hoden nazvu X-men. Navíc kdo necekal konečně na film o samotném Wolverinovi? Pokud mate aspoň trosku rádi tohoto superhrdinu, rozhodne se budete bavit.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
4
Unter Ratner.
Žralok
Žralok
4 087 bodů
8
Zde můžete sledovat osud asi nejznámějšího člena X-Men týmu. Wolverina. Nejedná se o pokračování trilogie. Tu to dějově předchází. Sledujeme zde příběh jež byl v původní trilogii nakousnutý. Konkrétně se dozvíme jakou měl Logan minulost. Jak se dostal k projektu Weapon X a jak přišel k adamantiu jež mu pokrývá celou kostru. K tomu navrch mu neustále dělá ze života peklo jeho bratr Sabretooth. Známý z prvního dílu. Ačkoliv se jedná asi o nejslabší snímek z X-Men univerza tak zůstává vysoce nadprůměrný. A hlavně je to film o mym nejoblíbenějšim mutantovy :) Je to akčnější než původní snímky. Přichází plno nových a pár starých známých postav. Rozhodně ostatním filmům série nedělá ostudu.
B3n
4 060 bodů
2
Tak to bylo hodně velké zklamání...
bidlobox
3 802 bodů
7.5
Navzdory zklamaným reakcím některých fanoušků jsem byl s filmem spokojený. Nic extra nepřinesl, to je sice pravda, ale přesto zůstal dobrou podívanou, ve které září především australská hvězda Hugh Jackman a jeho filmový parťák a později protějšek Liv Schreiber.
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Podle mého asi nejlepší film z celé série. Ale na druhou stranu téměř srovnatelný s First Class. Stále monstrózně výborný Hugh Jackman. Oproti ostatním filmů série se mi více líbil děj a celkově styl natáčení. Wolverine je prostě borec!!