Komentáře a recenze 39

8
Skvělá gangsterka.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
9
"Nechoďte tam! Je tam hrozně úzký schodiště. Co tím jako chcete říct? Vždyť jste jako stádo slonů" Tahle scéna mě vždycky rozesměje, a samozřejmě není jediná. Tenhle film si mě získal právě pro svůj dokonalý černý humor. Navíc herecké obsazení je taky špica.
Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
10
Colin Farrell znovu ukázal, že je úžasnej herec a já mu žral každé slovo. Nejlepší černá komedie co jsem kdy viděl. Miluju černé komedie a jejich trošku brutálnější humor ve kterých se s tím neserou a z hlavních hrdinů dělaj hrozný zmrdy, kteří střílí malé děti. McDonagh prostě umí a tohle je jeho nejlepší film. Farrellovi hlášky jsou legendární. Z tohohle filmu se stane jednou legenda. Úžasný děj, skvělé realistické hraní hlavních i vedlejších rolí a krásné nudné Bruggy. Ray měl v tomhle pravdu.. pro mě by to byly taky jen posraný Bruggy. Ale kvůli tomuhle filmu bych se tam jel podívat. Hlavně k legendární rozhledně. Tenhle film si zaslouží být v mé top 10.
Toren
Toren
5 175 bodů
10
10/10. Vau. Tohle, že byl celovečerní debut McDonagha? Klaním se. Melancholická, leč místy absurdní gangsterka, plná černého humoru a vybroušených dialogů mě držela až do závěrečných titulků. Ústřední trio k sežrání, Bruggy kouzelné a scénář řádně podvraťácký. Bomba.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
7.5
Bruy mě velmi překvapili. Čekal jsem komedii s pár vystřelenejma kůlkam. Vylezlo z toho morbidní černohumorné drama. Je to masakr, ale celkem hezký a dojemný. Akorát konec je trochu nedořešen...
HappyPiere
HappyPiere
2 773 bodů
8
Pro fanoušky Pulp Fiction povinnost!
farb
farb
2 064 bodů
9
Colinův vytříbený slovník a nálada fakana, co si vysypal bonbóny. Milovník pamětihodností Brendan Gleeson. Hysterický Ralph Fiennes. Věčně nadopovaný trpaslík rasista. A povedenej párek zlodějíčků. Aneb partička průvodců, kteří vás při prohlídce Brugg královsky pobaví. Mohli byste snad vyrazit na lepší výlet?
65David21
65David21
1 909 bodů
9
Tohle je úvod pro Martina McDonaugha jako hrom! Lepší (minimálně na procenta) první snímek má snad jen Tarantino se svými Gaunery, a dokonce to je velmi podobný žánr jako V Bruggách - dramakomedie dalo by se říci gangsterů. Snímek se ničeho nebojí, a i díky tomu je opravdu vtipný, tenhle černý humor mi sedí. ,, Je to jak Tottenham, není to špatné, ale za moc to nestojí’’. Tato věta mě opravdu dostala a takových tam bylo více, bohužel tuto recenzi píšu asi po svou letech, co jsem to viděl, takže už si nepamtuji vše. Do vší té komedie, ale McDonaugh dokáže dobře prodat to drama, tragédii a emoce a u toho všeho se můžete kochat jedním z nejkrásnějších měst světa. 90%
Siddharta
Siddharta
1 768 bodů
7.5
Drsné, ale dobře natočené. Bernard Gleeson výborný ! Zajímavé dilema v thrilleru, jakou hodnotu má lidský život.
jirikzaboj
jirikzaboj
1 628 bodů
7
Je třeba dodržovat morální zásady. Dialogy naplněné skvělým černým humorem a scénář postavený tak, aby vše ke konci dávalo naprostý (ne)smysl. Tím chci říct, že samotný scénář opravdu chválím a jde vidět podpis divadelního režiséra, proto je to tak náramně uzpůsobeno. Nejvíc oceňuji running joke’s , které vám vyprávění nachystá a pak záleží jen na vás, jestli si jich povšimnete a jak je uchopíte. Pro filmový debut opravdu moc dobrý, Bruggy mají nádherné lokace. Ale já opravdu nevím, co přesně mi na tom filmu vadí. Možná až moc absurdní příběh, který je uzpůsobený divným dialogům a občas jsou až moc tahané do extrému a vy si nakonec připadáte, že sledujete jen nějaké sketche.