Host
  • 80%
    0
    0
    1. 11. 2017
    martin-mickey-stusak (26825 bodů)

Lex Barker na chvíli nechal Old Shatterhanda Old Shatterhandem a pustil se do mayovek pro změnu orientálních. To u indiánek nezůstalo bez následků, ale to je již jiná kapitola. A kdo že je ten odvážný a čestný hrdina Kara ben Nemsi? Žádný strach, to nám hned na začátku prozradí Hadschi Halef Omar v podání Ralfa Woltera. Producent Arthur Brauner nechal vypracovat scénář ještě před natáčením své vlastní mayovky ´Old Shatterhand´, aby se přeci jen od té Ameriky krapet odlišil. Rodinný příběh má přes své dobrodružství i unylou pohádkovost, což kouzlo mayovek přeci jen krapet sráží na kolena. Humorný charakter Sira Davida Lindsaye a jeho sluhy je v rámci odlehčení vážnosti hlavní dějové linky přirozeným přínosem, ale v tomto případě čeho je moc, toho je příliš. Děj se zabývá posledním dobrodružstvím Kara ben Nemsiho v tomto kraji, jak prozradí konec, což svým způsobem vyznívá podivně. Je záhadou, proč se tak Brauner rozhodl. Nevěřil v přijetí diváků? Těžko říct. Každopádně se jednalo o příjemnou změnu. Mayovky z Orientu do dnes nejsou tak známé jako indiánky z Ameriky, a i když je děj očekávaně své knižní předloze na hony vzdálený, film jako takový potěší, i když na tom má největší zásluhu právě přítomnost Lexe Barkera. Přiznejme si, že bez něj by to prostě nebylo ono.

• 45%
    0
    0
    23. 1. 2023
    Pete69 (22619 bodů)

Prebarvená slátanina příběhu všech možných a hlavně nesourodých postav.. stejně tak působí příběh sám. Člověk pořád podvědomě čeká Old Shatterhanda, ale dostává se mu jen slabého hrdiny, který mu nesahá ani po paty. Celé to na mě působí jako ušité horkou jehlou a na film jsem rychle zapomněl až do dnešního dne, kdy jsem ku dal opět šanci a v polovině jsem to vzdal.

• 60%
    1
    0
    18. 7. 2017
    JosefTomas (8867 bodů)

Šlo to jiným směrem, než mělo. Takzvaná sólovka Oldshatterhanda, zde zvaného Kara ben Nemsi je ale jen slabý odvar společných příběhů Vinnetoua a Oldshatterhanda. Je to i dost dlouhé a čas od času se člověk začne i nudit. Navíc tu nejsou přestřelky, jako v předešlých dílech, které berou dech, zde to bohužel neplatí.

Hodnocení a recenze Žut

56 ? ?
jak hlasovat?