74%

Komentáře a recenze 39

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
8
Konečně někdo v USA natočil vtipnou komedii s romantickou linií, na které film není postaven a odpstil si všemožné fekální a podobné situace. Jim Carrey se zde chová opravdu civilně, nepředvádí žádné ze svých grimas, předvedl skvělý výkon a navíc je zde na první pohled zřetelná chemie mezi ním a Zoey Deschanel. Vtipné situace spojené s všudypřítopmným souhlasem "YES" na vše možné, dobrá hudba, asi si pořídím soundtrack a příjmně vítaný happy end na konec. Jo a také jsem chtěl zmínit, že na Jim Carrey je šíleně vidět jak stárne a nebo se mi to jen zdá?
kedl
kedl
6 380 bodů
6.5
Těch pár okamžiků o rozjímání nad lidským životem a stereotypem, je docela inspirujících. Jinak je film tradiční komedii. Některé vtipy jsou povedené jiné méně. Ale jako celek se na Yes mana hezky kouká a Zooey Deschanel je vážně super.
blazma
blazma
4 928 bodů
10
Neskutečně super snímek. Jim Carrey je výborný a se Zooey tvoří super pár v tomto filmu. Celková myšlenka jak ze zarputilého člověka udělat o něco málo šťastnějším jen díky obyčejného ano na každou otázku či výzvu... zní jako pěkně šílená jízda, která stojí za to.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
4
Smál jsem se, ale nelíbilo se mi to. Carrey je srandovní a Zooey Deschanelová srandovní a roztomilá, ale ten film má naprosto zvrácenou morálku. On se tomu scientologickému sektářství neposmívá, ale těží z něj a v podstatě nám podsouvá, že štěstí je výsledkem spontaneity a nikoli dlouhodobé práce. Snímek má momentálně úkol rozhánět chmury v období Krize, ale přitom je naprosto nezodpovědný a nevede k ničemu jinému než konzumnímu typu chování.
6
Trochu sterilní stominutová komedie, která vás moc často nerozesměje. Je to škoda, protože si myslím, že to zas není tak špatný námět na zpracování a zrovna Carrey by mohl s tímhle materiálem dokázat ohodně víc.
saboter
saboter
3 564 bodů
7
Zajímavý
  • humor
  • herci
  • příběh
  • scénář
  • podivnosti
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Antihrdinů, jako byl na počátku filmu Carl, vidím kolem sebe čím dál více a bohužel především mezi mladou generací. Lenost a nuda vedoucí k následným depresím a ztrátě sebevědomí. A vše to zpravidla končí u nějakých antidepresiv, která z člověka vyženou i ten poslední zbytek krve. A i když se to může zdát jako nějaká propagační kravina nebo hloupé klišé, slovíčko ANO je skutečně cestou ven. Cestou k pozitivitě. Za mě to je určitě velmi inspirující film a to dokonce v mnoha ohledech.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
8
Jim mě okouzlil s Lhář, lhář a tam se projevil jako úžasný herec. Toto to nevyvrací, ale potvrzuje. Komedie s romantickým nádechem na měl přes skoro dvě hodiny působila hezky a pohodově. Příběh, který má v sobě trochu nadpřirozena a dokáže vám připomenout seriál Jmenuju se Earl. Nicméně, se jednalo o krásný film na středeční večer. Carrey ze stárnul, ale dokonale.
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů