Probuzení tmy

41%

Komentáře a recenze 4

28 483 bodů
5
Příběh hodně připomínající ´Nekonečný příběh´ (místo nicoty tu je tma) za použití několika motivů z jiných snímků. Hlavní postava Will Stanton žije ve velmi hojné rodině, kde není zrovna nijak zvlášť oblíben stejně jako Kevin ve snímku ´Sám doma´. A co ten přijíždějící jezdec v temném lese? Neviděli jsme něco podobného už v ´Pánu prstenů´? A mohl bych pokračovat. Jako snímek určený pro TV by nebyl špatný, ale pro kina je bohužel až moc jednoduchý a poněkud vyčpělý. Ale budiž. Pro děti to snad je přínosné.
Fingon
16 886 bodů
6
Měl jsem po spatření místního hodnocení a komentářů trochu obavy (navíc jsem byl donucen shlédnout dabovanou verzi), ale už dřív jsem se naučil brát zdejší názory s rezervou. Společnost Walden Media produkuje velmi specifický druh fantasy, který nemusí sedět každému (a v případě Letopisů Narnie vlastně ani mně). Kdybych srovnával s předcházejícím podobným snímkem jménem Most do země Terabithia (opět - základem knižní předloha, kterou jsem nečetl, hlavní představitel je teenager a ke slovu se hodně dostávají rodinné vztahy), řekl bych, že jak Terabithia měla pomalejší rozjezd a úžasný závěr, tak Probuzení tmy má rozjezd skvělý, ale od nalezení druhého znamení mě vyprávění dost pustilo. Holt jestli místní důchodci (i když já už taky nejsem nejmladší, žejo) nezvládají rychlejší střih, to už je holt jejich problém.
Ombak_Penari
2 764 bodů
4
Naprosto sterilní film bez špetky napětí či akce. Nijak oslnivý hlavní hrdina, neslaný a nemastný záporňák a vcelku nudní přátelé hlavního hrdiny, nudný a předvídatelný děj, navíc vylíčený poněkud zkratkovitě. Docela dobrá kamera, vánoční nádech filmu a pár slušných efektů jsou sice fajn, ale totální nudu během celého filmu nezachrání. Naprosto o ničem.
Linhi
Linhi
1 325 bodů