Komentáře a recenze 19

6
Můj nejoblibenější díl, ikdyž uznám že není nejlepší.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
7
Výborné pokračovanie ktoré ma prekvapilo v tom že sa to vôbec podarilo. Už som zistil že na ČSFD hodnotenie sa nedá spoľahnúť. Súper skôr namyslený pretože každú chvíľu sa iba vychvaľuje do nebies ale to ešte nepozná čoho je Rocky schopný. Tréning s Apollom Creedom úžasný aj keď trocha kratší, ale aj tak som si ho užil, a záverečný súboj bol naozaj podarený. Aj keď sú tu náznaky toho že to bolo točené skôr pre peniaze. HODNOTENIE: 7,5/10
karlik4801
1 942 bodů
7.5
Rocky III už ztrácí svojí výjimečnost, třetí díl už není taková rána jako předchozí dva. Laťka klesla, ale stále jde vidět kvalita filmu a propracování děje. Určitě by snímek dopadl lépe, kdyby byl Sylvester jen herec a ne i režisér. Špatný režisér není a dokázal si s Rockym poradit. Záporák mi tu přijde až moc přehnaný, ale dobře zahraný.
psico
psico
1 671 bodů
6.5
Rocky postupně ztrácí :/ oproti jedničce je to odost slabší nicméně pořád nadprůměrný film.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Rocky III je důstojným nástupcem prvních dvou snímků. Přesto se však od nich poměrně odlišuje. Řekl bych, že v dobrém. Na rozdíl od utahané dvojky plyne Rocky III plynuleji a tempo je rychlejší. Hudební doprovod je jako vždy takřka dokonalý. Navíc se divákovi dostává více samotného boxování, než byl zvyklý. Část, kdy je utrápený Rocky na dně už sice začíná být monotónní, díky tomu, že byla do snímku zapracována zajímavě provedená změna Rockyho taktiky, musím ale říct, že snímek nenudil. Rocky III je tak rozhodně snímek, jenž doporučuji ke zhlédnutí.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7
Pokles kvality ale naštěstí né tak velký jako u jiných dlouhých sérií. Stále dobrý snímek ale už nijak vybočující z lehkého nadprůměru.
Honza 13
611 bodů
8.5
Tento film a celá série je nezapomenutelnou legendou už na vždy. Sylvester Stallone se k němu skvěle hodí a zvládl to s bravurou. Ve 3 pokračování film trošku klesl na kvalitě, ale pořád velmi solidní.
Blueknight
376 bodů
6
Od Rockyho III jsem neměl velká očekávání, třetí díly jsou často nejhoršími díly, a Rocky III se tomu bohužel nevyhnul. Už u 2 dílu šlo vidět že scénarista neví kam by se měla série ubírat, a to že se tam objevil Apollo Creed to jenom potvrdilo. A když se objevil v trojce tak to potvrdilo jenom víc. I hlavní záporák se chová stejně jako Apollo v druhém dílu. Ale úplně jiná věc co mě naštvala bylo postava Adrian, v prvním dílu měla v tom filmu poměrně velkou roli, a v druhém ještě větší, a tady neměla skoro žádnou roli.
Lemmy01
337 bodů
7
Nevím proč, ale Rocky III je společně s Rockym V (pokud ho budu do série taky řadit) můj nejméně oblíbený film série. Přitom má všechno, co ostatní díly (skvělý záporák, jako vždy přítomný Paulie a silný lidský příběh). Možná je to ta chybějící dravost a tah na bránu filmu v první polovině?