Recenze filmu Babylon A.D.

50%

Komentáře a recenze 30

Chrustyn
Chrustyn
43 483 bodů
4
Pokud režisér o svém filmu prohlásí, že je špatný někde je asi chyba. To přesně prohlásil francouzský herec a režisér Mathieu Kassovitz o tomto snímku a je to jediné plus, které si ode mě tímto zasluhuje. Příběh této akčně laděné sci-fi slátaniny je veskrze jednoduchý a jedná se o poměrně populární téma "eskortní služby", kdy nabušenej mazák eskortuje něco nebo někoho na určité místo a všichni o to mají velký zájem. V tomto případě tuto rovnici vyplňuje Vin Diesel, který už má svoje nejlepší roky za sebou, (poměrně brzy) který eskortuje tajemnou mladou dívku v jakési postapokalyptické budoucnosti. Když si vzpomenu kolik se dá z daného tématu vytěžit (Cuarón by mohl vyprávět) překvapuje mě a zároveň děsí jak je tenhle snímek děsný. Diesel už nevypadá tak cool jako před lety ale hraje pořád stejně špatně jen s tím rozdílem, že už nemá takovou páru jako dřív a tudíž už nemůže mlátit tolik lidí. Výprava je chabá stejně jako těch pár triků a akčních scén, které se zde vyskytují a vše film uzemňuje tím jak se snaží vymanit ze škatulky "přímočará akce" a chvílemi se tváří tak vážně a inteligentně až mi z toho bylo blbě. Věřte všem recenzím, které si k filmu přečtete, protože mají pravdu ... je to sračka.
22 499 bodů
2
Tak tohle se krutě nepovedlo. Opět se dokazuje, že když režisérovi seberete jeho film, nemůže to dopadnout dobře. Je to hloupé, nesmyslné a koukat na to je pravé utrpení. Naprosto nevyužitý potenciál mi vyloženě vadí.
kunafix
kunafix
20 072 bodů
4
Nikdo mi nevysvětlil, proč se to jmenuje Babylon A.D. A těch věcí, který tam nebyly vysvětlený, bylo víc. Nevím sice, jestli to bylo podle nějaké předlohy, ale jestli jo, tak se vsadím, že ju pěkně osekali (hlavně ten konec byla totální amputace). Herci celkem nuda, kromě krásné Mélanie Thierry. Celkově spíš blbej dojem z toho mám...
16 079 bodů
4
Nepochopitelný film a jeden z největších přehmatů Dieselovy kariéry, která je mi vlastně docela záhadou. Babylon A.D. je nepochopitelný snímek a zaráží mě, že je pod ním podepsaný Matthieu Kassovitz, co natočil třeba skvělé Purpurové řeky, ale v mezinárodních vodách je dost nesrozumitelný. Ač jsem žánrový fanoušek a mám rád řadu herců ve filmu, tohle je ztráta času.
Spooner
Spooner
15 836 bodů
4
Vin Diesel prostě nemá čuch na projekty, i když tahle sci-fi potenciál jistě měla. To by to ovšem musel režirovat někdo jinej a před premiérou se neměl film upravovovat, stříhat a já nevim co ještě. Je to na výsledku totiž hodně znát. Je zde totiž hodně nelogických děr, pořádně neznáme motivace některých postav, nevíme proč je budoucnost taková jaká je a někdy se prostě jenom postavy nepozastavují nad tím co se stalo před minutou. Je to prostě strašně zmatený,hodně věcí tam chybí a celý tomu nasazuje korunu už zde diskutovaný závěr, kterej jsem vážně nepobíral. A Mathieu Kassovitz, který začínal s vynikajícími Purpurovými řekami, začíná točit čím dál hůř. Tahle látka mu prostě vůbec nesedla a nebyla zde žádná pořádná scéna nebo nápad, kterej by to aspoň trochu zvednul. A akce je taky většinu času v jeho podání nudná a zmatená. Tohle prostě Kassovitz zvoral a může si na studio nadávat jak chce. Nejvíc to ovšem zase odnese ten, co to ještě jakž takž držel nad vodou, Vin Diesel. Ten má pořád potřebné charizma a toho drsňáka mu prostě pořád věříte. Škoda, že po tomhle propadáku ještě víc zapadne, on jedinej si to rozhodně nezaslouží. P.S. : Michelle Yeoh už by si měla trochu víc dávat bacha na role, protože po Mumii 3 už je to její druhá nevýrazná postava za pár měsícu. Taky se musí holka trochu snažit
ZkuKol
12 300 bodů
4
Velkorysá postapokalyptická freska, která chce mermomocí sdělovat něco zásadního, ale přitom je očividně o ničem. Občas se sice vyskytnou překrásné obrázky, ale akce je velkým zklamáním, stejně jako celý příběh a smyslu konce nemluvě. Jestli za to může přestřihávání, nebo tobylo blbé od začátku nezjistíme, ale od sci-fi s Dieslem asi vsichni cekali mnohem víc. PS: velmi slušný soundtrack...
11 176 bodů
5.5
Slabý kousek. To že se natáčelo v Ostravě je trochu i znát v rozpočtu. Akce nepřehledné a film by to mohl být i výborný, pokud by do toho někdo vnesl trochu života. Vin se možná mohl pustit do toho Hitmana, namísto tohohle kousku.
Richard K
Richard K
8 438 bodů
4
Tak tak jsem se dodíval na slátaninu akčního (se slovem sci fi mám nějaký problém) kdo ví čeho. Přičemž námět zas tak špatný není,jen to zpracování a nadužívání Dieselových svalů. Zvlášť pasáž, kdy se vyjevují záměry sekty a objeví se vazba na "otce", je slušná a kdyby se další pohnutky zúčastněných odvíjely od tohoto momentu, mohlo jít o lepší podívanou.Jenže to musí nejdřív Vin vystřílet a zabít půl planety, než se k něčemu takovému dostaneme. Ach jo.
jay.lee
jay.lee
7 487 bodů
2
Že Vin Diesel točí Béčka jsem věděl.., ale teď už točí mizerný sci-fi Céčka... Coca Cola ZERO
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Celkem vydařené zobrazení postapokalyptického světa, drsnej Vin Diesel, kterej sice není bůhvíjakej herec, ale pokud mu někdo napíše drsně charismatickou roli přímo na tělo, tak je na co se koukat, akce je taktéž dobře natočena, ikdyž občas nepřehledná, ale co se týče děje, scénáře a spackaného konce, jde rozhodně o slabé články filmu, dávám 3* a spoléhám na to, že prodloužená verze, která má 161 minut rozhodně řekne víc než tahle 80 minutová road movie téměř bez děje a se spackaným závěrem.