Komentáře a recenze 32

8.5
Jeden z top westernů, povedený s kvalitním příběhem.
Foltest
Foltest
1 304 bodů
6
Tento film jistě patří mezi povinnou klasiku každého dilmového diváka, proto jsem rád, že jsem ho zhédl, znovu už jej ale asi vidět nepotřebuji. Snímek se mi zdá poměrně dlouhý a místy utahaný. Místo dvou hodin by tak klidně mohl mít pouze hodinu a půl a vůbec ničemu by to neuškodilo. Film dolů tak táhnou především jednotvárné a nepříliš nápadité akční scény, což je u akčního filmu škoda. Pak mi také přišlo, že tomu chybělo jakési stupňování drama, kdy hrdinové stále vyhrávali a vyhrávali a pak najednou dojde k naprosto nesmyslné a bezdůvodné zradě, všechno se zhroutí a s půlkou hrdinů je amen. Kdyby se to vyvýjelo přirozeně, tak by se jejich situace zhoršovala a zhoršovala až by nakonec vyvrcholila v závěru. To zde chybělo. Tři hvězdy si tak film zaslouží za bravurně zvládnuté dialogy a podrobný pohled do duší všech sedmi hrdinů, kdy během jednoho filmu zvládneme poznat a utvořit si vztah opravdu ke každému z nich. Pochválit pak zaslouží také perfektní závěrečný dialog a odjezd zbývajícíh protagonistů z vesnice spolu s celkovým poselstvím a vyzněním celého filmu, že být pistolníkem není až zase tak skvělé a existují hodnoty, které jsou přednější.
Punisher
Punisher
847 bodů
8.5
Legendární western, kde ze sedmi statečných jev lastně jen pět, protože jeden to odpíská a druhej už statečnost dávno ztratil, nicméně jednotlivé charaktery mají hloubku, každý jsou jiný, a díky perfektnímu výběru herců tenhle western všem utkvěl v paměti. Co se týče padoucha- Eli Wallachovi je role Calvery jak ušitá. A soundtrack? Ten prostě pozná každý!
  • Steve McQueen
Dazli
Dazli
653 bodů
10
Je to klasika, která baví ikdyž jí vidím po několikáté a konec mě vždy dostane do kolen. Kdo má rád western nic lepšího pro něj být nemůže. 5*
perfekta
546 bodů
9.5
Klasický a nezapomenutelný western. Příjemná vzpomínka na úžasné představitele hlavních postav. Nádherné scény a příběh. Doporučuji všem ke shlédnutí.
roxet
roxet
293 bodů
9
Víte, nedávno Sedm statečných opakovala tv Barrandov. Vzpomínám si jako kluk těsně po revoluci jsem toto pistolnické dobrodružství viděl poprvé a s otevřenou pusou sledoval tento krásný film se sedmi hereckými esy. Tenkrát mi samozdřejmě jména jako Yul Brunner, Steve McQueen nebo třeba Robert Vaughan nic neříkaly, ale bylo je krásné sledovat na televizní obrazovce. Prostě klasika natočená v krásných exteriérech a s famózní hudbou, kterou dneska už asi nikdo nenatočí. A jsem rád, že i po víc než padesáti letech si tento film najde cestu na televizní obrazovku.
Martina291086
Martina291086
239 bodů
9
Stará dobrá klasika! Příběh vlastně žádná hitparáda, ale hvězdné herecké obsazení udělá i z tohoto nic moc děje téměř herecký koncert. A o nádherné hudbě ani nemluvím...
Luci69
156 bodů
10
Naprostá klasika a jeden z mála westernů vysílaných v socialistických televizích, i proto jsme dokázali rychle vyjmenovat všech 7 jmen ochránců mexické vesnice, způsob úmrtí 4 z nich a napodobovat zvláštní chůzy Yula Brynnera. Nezapomenutelná je hudba Elmera Bernsteina a nezapomenutelný je i vůdce bandy Calvera v podání vynikajícího Eliho Wallacha.
JiříP
JiříP
140 bodů