RoboCop

76%

Komentáře a recenze 28

9 035 bodů
8
Nevím, kam bych snímek u mě zařadil. U mě to není srdcovka, jako u jiných, což bude způsobeno hlavně tím, že jsem jí viděl až dnes a ne v době, kdy by mě to ovlivnilo. I tak ale mohu prohlásit, že RoboCop je skvělá akční podívaná, která i po letech nezestárla (možná jen ten robot udělaný stopmotion bude pro někoho možná už k smíchu) a díky skvěle zvolené stopáži ani na chvíli nenudí.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
i keď robocop nemá to čo má mať dobrý film a to kone, kovbojov a kone (podľa plukovníka pottera), ale má to čo má mať dobrý akčný kúsok od verhoevena a to krv, brutalitu a drsný humor (podľa mňa). dnes už robocop nepôsobí revolučne, ale stále ide o nadpriemernú zábavu so skvelou hudbou od poledourisa a dobrými hláškami.
p.a.douch
p.a.douch
8 372 bodů
9
Tenhle film je podle mě jednou z ikon akčních filmů. Verhoeven ve vrcholné formě a s ničím se nemaže. Bitky, střelba, blázniví padouši a ikonický hlavní hrdina. Peter Weller už asi nikdy lepší roli nedostal. Nancy Allen taky dobrá. Perfektní atmosféra a propracované prostředí. Zrod legendy.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
RoboCop je kultovní záležitost. A jestli ne tak je to rozhodně kult mého dětství. Sjížděl jsem to od rána do večera. Poté jsem to dlouho neviděl až včera a bylo to po nějakých 9 letech a nic to neztratilo ze svého kouzla. Dle mého tento film má lousek každého žánru jako jsou hlavně tedy sci-fi, drama, občas se tu i zavtípkuje a někdy teda i nechtěně, ale to ani tak nevadí. Prostě hned od začátku filmu se zde projevuje brutálnost krvavých scén, v kterých si Verhoeven libuje v každém svém snímku možná je i úchyl, ale to potom já taky, protože oné scény jsou výborné (prezentace toho robota, zabití Murpyho, Emil v kyselině, a brutální skoro zabití Murpyho, který už naštěstí byl RoboCop, jinak by to byla brutalita největšího kalibru). Děj je promyšlený má skvělej námět a scénář je i celkem chytrej. Triky jsou na dobu vzniku nadčasové, a ldyž mluvím o nadčasovosti tak i ten film byl celej nadčasovej. Myslím si že když si tohle někdo pustí teď tak si bude říkat, že není možné, že je tento film z roku 1987 (říká se i že film vznikl mnohem dřív), ale i tak jde o trikovou orgii, RoboCop je dokonalej a i když je strašně pomalej a zní hrozně mechanicky je to jeden z mála kostýmů, kterej sem si v dětství přál nosit :-D. Dále bych vyzdvihl herce. Weller ani neměl co hrát, kydž celou stopáž filmu strávil v kostýmu, Nancy Allen nijak krásná ani zajimavá, ale na roli policistky Luisové se hodila nejlepší bylo její neustálé žvýkání v každé situaci, Ferrer výbornej a všichni záporáci byli strašně uvěřitelní a šel z nich i strach. RoboCop rozhodně patří k tomu lepšímu v žánru sci-fi a dle mého se jedná o Kult. A ještě nakonec bych vyzdvihl naprosto chytlavou, zapamatovatelnou a naprosto výbornou hudbu.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
7.5
"Živej nebo mrtvej,půjdeš se mnou." - 75%.
Pas
Pas
6 225 bodů
4.5
Kultovní sci-fi klasika která však zdaleka není nadstandardní.Paul Verhoeven se klidně mohl odvázat víc. Některé scény se daly s klidem vypustit. Scénář zase nebyl tak silný, aby mohl řešit závažná sociální témata a Verhoevenovi se vše daří tak napůl. Krví a brutalitou se nešetří. Peter Weller vytvořil svou životní roli, ale stejně se k tomuto filmu nedá moc vracet, protože zvolenému stylu chybí lehkost vyprávění a Verhoeven přece jen není tak úplně dokonalým akčním typem režiséra. Pro mě je to dost nevyrovnaný film s několika skvělými sekvencemi.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Dnes už poměrně neznámá akční klasika z dávných let.
FilipusMuff
FilipusMuff
4 015 bodů
8
Škoda, že se na tenhle film tak strašně zapomělo, páč kdyby se mu později dostávalo aspoň trochu slušnejch pokračování, mohli sme tu do teďka stáčet nový díly a prequelový seriály jak u terminátora, takhle tahle serie pomalu ale jistě upadá v zapomění..
saboter
saboter
3 564 bodů
8
Kultovka od Paula Verhovena který na svou dobu legenda dnes už moc nenadchne krom brutality a krve a to jak režiserské verzi tak v té normální.
Hroty Algernona
Hroty Algernona
3 341 bodů
10
Další nadčasová klasika od Verhoevena, která vyniká svou satirou, jasným a zřetelným dystopickým světem a hlavně skvělou premisou, která je mistrovsky provedená. Film neplýtvá ani vteřinou vašeho času a vše servíruje s chirurgickou přesností okořeněnou režisérovou jedinečností a nápaditostí. Tolik zapamatovatelných momentů, nápadů, vtipů, gagů a zabití. Prostě jedinečný kousek od jedinečného filmaře na jehož filmy se ne každý naladí. No a k tomu ty efekty a hudba! Prostě lahoda! Perfektní film.