82%

Komentáře a recenze 37

M3lios
M3lios
9 141 bodů
10
Jedna z najväčších klasík ,na ktorej sa kedy Sylvester Stalone zúčastnil. Ako fanúšik krvavej režby a akcie sa mi to veľmy páčilo a ajkeď takýto druh filmu moc nemusíte ,odporúčam vám to aspoň skúsiť možno budete prekvapení. Myslím ,že toto je asi poprvýkrát ,čo súhlasím s hodnotením na ČSFD. Akcie ,brutality a zábavy je tu veľa a nedá sa mu nič vyčítať. Vlastne dá ,jedna vec a to ,že príbeh mohol byť viacej obšírnejší.
9 035 bodů
8
Nestárnoucí klasika, která i po letech baví, má spád a akci, ze které by si měli vzít dnešní filmaři příklad. Výborný oddechový film, který je koukatelný a i uvěřitelný. Jen nechápu, jak jsem se mu mohl tak dlouho vyhýbat, rozhodně jsem o dost přicházel.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
10
[pozrene opat v ramci predpripravy na LAST BLOOD. wow, ako mlademu uchu prvy rambo nikdy neprisiel tak skvely v porovnani s dvojkou (ktora je o dost akcnejsia), ale tento krat som si ramba neskutocne uzil, kotcheff a stallone na to islii inak ako v predlohe (kde rambo policajtov nelutostne zabija) a z ramba spravili sympaticku postavu a slyov monolog patri k jeho najlpsim v kariere...] stallone nebol nikdy geniálny herec, preto mu postava ramba vyložene padla. v tejto prelomovej úlohe sa sly cíti ako ryba vo vode, lebo john rambo nepoužíva príliš výrazov (väčšinou len čučí/trpí/a sem tam niečo aj povie). na pôvodnom rambovi poteší príjemná realistickosť akčných scén i keď nejde o film kde by sa v kuse strielalo a niečo vyhadzovalo do vzduchu, ale i tak sa baviť budete dobre.
Jana Květoňová
Jana Květoňová
7 012 bodů
6.5
Sylvester Stallone měl ke scénáři hodně připomínek a domohl se toho, že postava Ramba nebyla pouze ničivým strojem, ale byla vykreslena spíše psychologicky s poukazem na jeho traumata z Vietnamu, osobnost, citlivost, charakter. Nicméně Rocky se mi líbil podstatně víc. Na víc dílů bych se nedívala. Vždycky mě zajímá u filmu i hudba, tak musím říct, že ta Jerryho Goldsmithe mě docela zaujala. Z herců bych ještě vyzdvihla Briana Dennehyho (šerif Teasle) a Richarda Crennu (plk. Trautman). Jinak herecké výkony nic moc s výjimkou Stalloneho.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
8
Hlášky: Šerif: "Kam jdeš?" Rambo: "Do Portlandu." Šerif: "Portland je na jihu. Říkals, že jdeš na sever." Rambo: "Ne, dalo by se tady někde najíst?" Šerif: "Asi tak o třicet mil dál je restaurace." Rambo: "Existuje zákon, proč nemůžu jist tady?" Šerif: "Ano... Já!" / Mitch: "Poslouchej, Wille. Vybrali jste si dobrýho chlapa na umytí. Před chvílí jsem dostal jeho spis. John Rambo je veterán z Vietnamu. Zelenej baret. Vyznamenání za odvahu. Je to válečnej hrdina." Ward: "Bože můj, tenhle magor?" Mitch: "Já věděl, že s ním není něco v pořádku." / Teasle: "Co donutilo boha, aby stvořil chlapa jako Rambo?" Trautman: "Ramba nestvořil bůh. To já." / Rambo: "Mohl jsem vás všechny zabít, ale neudělal jsem to. Ve městě jste zákon vy, tady jsem zákon já. Nechte to bejt. Nechte to bejt!" / Trautman: "Vy mi nerozumíte. Já jsem nepřišel zachránit Ramba před vámi. Přišel jsem, abych zachránil vás před ním." / Rambo: "První krev tekla mně, ne jim." - 80%.
Pas
Pas
6 225 bodů
7.5
Kultovní film kde Sly uplatnil svoje přednosti, herectví to není:DDD Dnes už legendární snímek o veteránovi z vietnamské války se skvělou muzikou a řadou filmových vychytávek které pak použila řada jiných tvůrců. Johny se vrací domů ...a válka pokračuje.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
7.5
Tohle je snad příklad za všechny. Neserte se do válečných veteránů!
Floridsky
4 376 bodů
10
Rambo, jakožto jedna z nejikonictějších postav akčního filmu nemohla být lépe natočená než jak ji známe dnes. Stallone zahrál postavu vojenského veterána jako by tu hrůzu sám zažil a je podivuhodné jak je film uvěřitelný. Skvělá akce i po těch letech je to stále parádní film.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
8
Podarená akčná klasika osemdesiatok. Rambo a jeho príbeh sú vo filme vystavené trocha mierumilovnejšie ako v knihe ale stále to má hustú atmosféru a pár krvavých smrtí. Herecké obsadenie je fajn a výrazne tam vyniká Sylvester Stallone ktorý hral Ramba naozaj dobre a vo väčšine scénach som mu aj veril to hranie. No problém je už ten koniec ktorý bol upravený ale stále sa jedná o kvalitný filmový zážitok. Len škoda že pokračovania sú vytvorené len pre peniaze a nemajú to kúzlo prvého Ramba. HODNOTENIE: 8/10
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů