Komentáře a recenze 20

6
Jako sorry, ale 86% je fakt úlet. To ani hovno. I když musim přiznat, že jsem vyloženej nával nudy necejtil, nemění to nic na tom, že je to u mě pouze a jen průměr.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
4
Chcípni, Hanksi! Kdyby to nezavánělo trapným dvojsmyslem, doporučil bych ti strčit si ten slzopudný doják do řiti. Proč musí být homosexuál vždycky buď zženštilou karikaturou nebo vzorem všech ctností? Obojí je blbé klišé. A dávat tomu druhému Oscary, mi přijde pěkně uhozené.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
8.5
Je skoro neuvěřitelné, jak moc se otočilo mé myšlení od doby, kdy film vyšel a já ho viděl ponejprv po včerejšek, kdy jsem ho viděl zatím naposled. Ano, vynikající soudní drama s vynikajícími herci a dobrou hudbou. Obhájkyni společnosti jsem napoprvé proklínal jako samotného satanáše. Jenže kontroverzní témata mívají kontroverzní pointy a tento film byl úmyslně napsán poněkud neobjektivně a na můj vkus dosti tendenčně a hlavně naivně. A i když divák v přívalu slz jásá, jak spravedlnost konečně zvítězila a ubohý nevinný človíček porazil odpornou bohatou společnost, já se ptám: Trpěli byste vy sami ve firmě člověka s takovým chováním? Dopustili byste, aby vás reprezentoval?
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9.5
Nevěděl jsem co mi film dá. Nakonec jsem si uvědomil o co jde... Hanks v roli homosexuála bojující s diskriminací a právem - to je výborné. U filmu jsem se bavil a nenudil. Akorát mě mrzí, že Hanks musel umřít tak brzo. Ani si ty peníze nestihl užít... k čemu mu potom vlastně chudákovy byli. Jinak moc pěkný film, za kterého si Hanks Oscara zasloužil. A po pravdě by si ho mohl zasloužit i Washington.
miza
miza
2 336 bodů
8.5
Tak tento film je opravdu nářez.Mě dostal a skvěle tu hraje Tom Hanks.Opravdu si tu roli prožil a užil.A v tom asi je ta dokonalost provedení.A díky za skvělý náš dabing.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
Pokud považujete milostnou scénku z Broreback Mountain za ohavnou, pusťte si Maxwellové !!!!FAKT!!!! Jinak, asi budu žalovat Demma, za to, že jsem přišel o posledních 10 minut filmu....nepouštět s rýmou, nejde dýchat..100% (nejlepší píseň)....Rotten Tomatoes: 89% | FDb.cz: 85% | kfilmu.net: 98% | IMDb.com: 77% | Kinobox: 82% | průměr: 86%
65David21
65David21
1 902 bodů
8
Hodně jsem se na Philadelphii těšil, jelikož jsem slýchával, že to je snímek, který hraje na lidské city a to já skoro vždycky ocením. Mám to tak rád, protože to je jedna z nejdůležitějších věcí filmů samotných, proč vznikají - jen přece je to umění a to má vyvolávat emoce. Bohužel v tomto případě se mě to nedotklo tak, jak mohlo. Hanksovo geniální herectví je zde nepopíratelné, rovněž tak výkon mého dalšího oblíbence Denzela Washingtona. Nakonec nejlepší mi přišla dechberoucí, geniální a naprosto skvěle zasazená filmová píseň od mého oblíbeného hudebníka Bruce Springsteena. Streets of Philadelphia už jsem znal predtim a už předtím jsem si jí hodně vážil, ale teď k ní mám další podtext a chápu ji ještě více a přijde mi ještě lepší než predtim. 80%
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Tak tohle byla opravdu síííla moc pěkné.
voleman
voleman
927 bodů
8.5
Vynikající drama z prostředí soudního procesu. Jeden z nejlepších výkonů Toma Hankse, který si po právu zasloužil Oskara a také velmi dobrý výkon Denzela Washingtona tenhle film ještě vylepšují. Také výborná hudba a hlavně ústřední písnička od Bruce Springsteena toho Oskara také právem dostala. Za zmínku stojí také výborná závěrečná písnička od Neila Younga, která také filmu určitě prospívá. Prostě skvěle natočené právnické drama, řešící diskriminaci homosexuálů, které po celou dobu dokáže dobře bavit a nenudit. 85%
Peter12
Peter12
810 bodů
9
Diskriminačná dráma, ktorá poukazuje na homosexualitu a ako to prijíma spoločnosť. Keď k tomu prirátate Toma Hanksa a Denzela Washingtona, tak vám z toho vyjde veľmi kvalitná dráma s veľmi dobrým hereckým obsadením. A nielen to dostanete, dostanete aj veľmi veľa emócii, ktoré sú spojene s HIV.