88%

Komentáře a recenze 39

Kinghome
Kinghome
5 293 bodů
8
Když jsem začal na Dextera dívat, tak jsem nemohl věřit svým očím, jaký úžasný a bezchybný seriál Showtime udělal, dokonce jsem měl i Dexterovi maratony a 4 sezonu jsem zkouknul za víkend. Bylo to úžasný, ale časy se mění a Dexter slábne. Už to není nejlepší seriál a bohužel ho musím sesadit z 1. místa mýho žebříčku. Seriál se pořád drží na *****, ale už to není tak čistá pětka. Seriál má své skvělé, ale i své slabší série, takže objektivně prostě nemůže být na vrcholu, když existují jiný seriály, který jsou bezchybný. Nějakou recenzi na Dextera sem psát nebudu, těch tu je až dost a stejně každý Dextera zná. . 1.série 90%, 2.série 90%, 3.série 70%, 4.série 100%, 5.série 80%, 6. série 90%, 7.série 80%, 8. série 70% a je to tady, poslední série nám skončila a Dexter si může hned připsat jednu cenu a to cenu za nejhorší poslední seriálovou sérii vůbec!!! Proč kurva? Oni to prostě musej takhle brutálně posrat. Sorry ale tohle si vážně Dexter nezasloužil. Pořád budu vzpomínat na první 4 série a i na tu šestou, ale zbytek jakoby nebyl. Pro mě obrovské zklamání a jsem rád, že už seriál skončil. Celkem to dává 83% takže to i na ty 4* vychází.
Chimpanzee21
Chimpanzee21
3 873 bodů
8.5
Rozhodně bych seriál nesoudil podle prvního dílu, který ani mně osobně nepřišel moc fajn, ale čím víc dílů jsem viděl, tím víc jsem chtěl vidět další. Seriál má krásné originální téma, teda krásné... asi spíše hodně morbidní, ale má to svou krásu. Ale jak už to tak bývá, tak poslední díly už za moc nestály, každopádně doporučuji kouknout.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
Ze začátku, když jsem viděl asi 4 díly, jsem si říkal jaká je to kravina, ale když jsem si pak pustil další díl tak mě to nějak vtáhlo a za jeden večer jsem si pošmáknul na dalších dílech, až do posledního dílu první série. Po dokoukání dalších dílů jsem byl toho názoru, že se nejedná jen o blbou kriminálku, ale o seriál, který je svým způsobem vyjímečný a nápad s řešením nějaké zápletky v každé sérii je výborný nápad a diváka to stále udržuje v pozoru, protože skutečně nemůže vědět, co na něj tvůrci v dalším díle ušijí. Za mě 1. série *****, 2. série ****, 3. série **, 4. série *** a půl(u této série se výborný nápad celkem ušlapal, škoda), 5. série ***, 6. série ****. Po konci 6. řady jsem se radoval, že jsme se konečně dočkali toho, na co 6 řad už čekáme, ale po vyprchání téhle euforie si nejsem až tak jistý, kam vývoj seriálu nyní povede. Každopádně se na to dá stále koukat a to je nejduležitější!
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
10
Musel jsem trochu poupravit komentář, jelikož ten neaktuální jsem psal na konci 1. série. Teď už vstřebávám úplně poslední díl, poslední série, tohoto úctyhodného seriálu. S odstupem určitého času vidím, že Dexter byl opravdu výjimečný seriál, každé z 8 sérií mohu dát s čistým svědomím 100%. Bylo inspirující pozorovat mladého vraždícího psychopata jak postupně ztrácí touhu po zabíjení a naopak v sobě nachází lidskost. To mě nutilo samotného přemýšlet nad těmito otázkami, a to bezesporu přidává další plus do již nekonečné řady těchto znamínek, které se řadí za tento seriál. Bylo fajn prožít 8 let po boku tohoto "hrdiny". Tuto laťku, troufám si tvrdit, jen tak někdo neohrozí.
RolandBones
RolandBones
3 583 bodů
9.5
První řada-100%.Pomalý rozjezd,ale dokonalé finále od kterého jsem se nemohl odtrhnout. Druhý řada-80%.Kouzlo prvních dílů je pryč,ale nuda to není.Ovšem nedrží to pohromadě tak jako dřív.Navíc pátrání po samotném Dextrovi je dost nuda.A taky se zde objevuje nejotravnější postava seriálu-Lila.Nemohl jsem se dočkat až vypadne. Třetí řada-80%.Prokletí rodiny Pradů které měl z valné části na svědomí Dexter mě nebavilo.Na druhou stranu ostatní dějové linie byli fajn.Zvláště pak plánování svatby. Čtvrtá řada-100%.Nový a hlavně charizmatický zabiják je tu a Dexter neví jestli ho zabít dřív nebo pozdějš.Hezké dilema.A musím uznat odvahu tvůrců nechat zemřít ve finále jednu z hlavních postav.I když byla občas dost na nervy jdoucí.Bravo,pánové. Pátá řada-100%.Dexter jako osoba se soucitem bylo zajímavé pozorovat.Plus skvělá postava Lumen,která se k hlavnímu hrdinovi skvěle hodila.Škoda že odešla.Ale kdo ví co nás čeká v další sezoně???
Atchyroz
3 401 bodů
9
Surprise Motherfucker! Dexter Morgan je přesně ten typ antihrdiny, kterého si prostě zamilujete. Tohoto vražedného krevního analitika jsem si od začátku hodně oblíbil a i přes to co dělá, jsem mu fandil od začátku do konce. Tento seriál je perlou mezi krimi seriály, ve kterém se objevují také prvky komedie a psychologického dramatu. Může se pyšnit naprosto skvostným hereckým obsazením, ve kterém kromě Michaela C. Halla excelují další skvělí herci, ať už v rolích kladných policistů nebo vražedných psychopatů, kteří se mají objevit Dexterovi na stole. Nejlepší postavou vedle Dextera je pro mne John Lithgow alias Trinity, Dexterova sestra Debra v podání Jennifer Carpenter a agent Frank Lundy Keitha Carradinea. Vrcholem seriálu je pro mne stejně jako pro většinu ostatních legendární čtvrtá sezóna o souboji Řezníka ze zálivu a Trinityho, pozadu nezůstávají první a druhá, které jsou na stejné úrovni. Za nejslabší naopak považuji třetí a finální osmou. Ano, i Dexter je stejně jako mnoho dalších seriálů známý ne moc povedeným koncem, který jsem dokázal překousnout. V roce 2021 dorazila devátá dodatková série s názvem New Blood a tento návrat si svoji existenci naplno obhájil, mě to bavilo a celé se to povedlo ukončit líp, i když k dokonalosti to pořád mělo dost daleko. Celkově ve svém žánru dnes Dexter nemá v televizní produkci konkurenci a byla radost to sledovat po celou dobu devíti sezón.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
10
Dlouho jsem obcházel tenhle seriál a dlouho jsem se okrádal o tak dokonalou podívanou.To už je dávno zamnou a když jsem viděl všechny díly měl jsem pocit,že jsem viděl něco velmi silnýho a originálního.Hlavní postava i znělka mi natolik vlezla pod kůži,že jsem hltal i tři díly po sobě!SPOJLER:První sezona: poznaní Dextera Morgana - osobnost,závislost,temný pasažér,první trofeje,komisařství,zápletky a emoce.Po shlédnutí posledního dílu čtvrté sezony jsem zůstal sedět s pusou dokořán,přilepenej na židli a nevěřícně zíral(co jsem už dlouho nezažil).Dexter patří naprosto k nejlepším seriálům co jsem kdy viděl:(výborný scénář a zpracování).At' to rychle uteče,čeká na nás opět silnej zážitek jako doposud - 7.sezóna. ** Aktualizace: 11.7.2012 (můj odhad) Možným úpadkem hodnocení DEXTERA je příčinou dabingu v TV,kdy si to divák nevychutná tak naplno jako v originálu.
výfuk
výfuk
2 975 bodů
9
Seriál plný krve, sarkasmu a napětí mě dostal hned prvním dílem. Bohužel moje sledování bylo pro mě velmi rozkouskované a tím trochu chaotické. Bohužel do některé míry seriál působí jako telenovela, ale pěkná. Až shlédnu všechno a budu 100% vědět na čem jsem... dám pět. Vím že jednou dám pět.
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 261 bodů
9
Tak tohle byla pro mě i mou paní naprostá bomba.kdysi dávno jsem viděl pár dilu v televizi,takže jsem trochu věděl o co jde, manželka vůbec nevěděla o čem to je.a neskrývala nadšení,i já byl velmi dobře spojen s tímto seriálem..ten pocit zadostiučinění když vrazi co nebyly potrestání,budou potrestáni daleko lepším způsobem.Dexter je pro nás hrdina,co napravuje zkorumpovaný nebo jinak prohnilý právní systém,a napravuje jeho chyby..kdo by nefandil Dexterovi,i když vlastně sériovému vrahů byste asi v normálním světě nefandili.Skoro všechny série pro mě byly velice povedené,jen 3 a první půlka 8 série byly pro mě slabší,ale to nevadí,ostatní to plně vynahradili.Obsazeni bylo skvělé,hercii přišli jako kdyby opravdu pracovali u policie,Vypichnu hlavně uchylnyho technika,sprostou debru,a sviní Laguertovou,a samozřejmě samotného Dextera.Jako kdyby byl Michel C.Hall opravdu sériový vrah a nebo kdyby napsali scénář podle Halla který byl sériový vrah,Postava se k němu výjimečně hodila,a výjimečně ji zahrál..A musím říct že všude sem, slyšel jak je závěr seriálu strasny a jak tvůrci pokazili celý seriál.no možná jen trošičku..Za mě celkem v pořádku,i když jasné nechal svoji lásku se svým synem,ale někdy je potřeba spálit všechny mostu za sebou a začít znovu.
Miller
Miller
2 220 bodů
10
U nás doma už absolutní klasika, kterou jsme viděli minimálně pětkrát celou, a pak několikrát jen náhodné díly, hlasy Sašy Rašilova, skvělá hudba a hlavně excelentní Michael C. Hall navozují originální, snad až neo-noir atmosféru. Srdcovka.