88%

Komentáře a recenze 39

Vurhor
Vurhor
2 021 bodů
9
Ach, Dexter. Má největší seriálová láska ... Která mi nakonec zlomila srdce. Co jsou pro mnohé Přátelé nebo Červený trpaslík, tedy seroše, na které nedáme dopustit, je pro mě tato série o nejsympatičtějším anti hrdinovi v seriálové historii. Dexter skvěle pracuje najednou s několika velice těžkými aspekty, které jiné příběhově založené seriály, včetně těch dobrých, příliš nezvládají. I přestože je seriál drsnou a krvavou krimoškou, zároveň si nechává dostatek místa pro povedou humornou složku, která vychází především z Dexterovo geniálních vnitřních monologů. Nemluvě o tuně chytře ironických situací a hlášek, které člověka donutí se nejednou pousmát. Ve stejný okamžik se seriál stará i o své vedlejší postavy, kterým dopřává povedený character development, plus s divákem se sblíží velice rychle. Co se týče napínavosti, Dexter je učiněným mistrem. Abych ztuhle seděl v křesle a s bušícím srdcem nespouštěl oči z nějakého seriálu, to se věru jen tak nepovede. Své na tom dělá i mistrovská a pamatovatelná hudba, kterou mám dodnes zašantročenu někde v kompu. A čtvrtá série je dodnes naprosto fenomenálním seriálovým úspěchem, kterému není rovno. Obzvlášť poslední tři epizody jsou vysloveně natolik epické, kulervoucí a fantastické, že dokonce žádné finále jiného seroše je nedokázalo překonat. Už kvůli hlavnímu padouchovi, proti kterému jsou nějakej Ramsey Bolton nebo Negan hotoví skautící, snažící se přijít o panictví. Ten seriál je blaho. Chytne za srdce už od první série... a v té poslední ho zlomí vejpůl. Pokud jste neviděli, doporučuji zhlédnout do 5. série (případně možná i šesté). Dál ani krok! Pokud teda nechcete jako já brečet po nocích do polštáře a bědovat nad tím, jak někdo něco tak úžasného může tak hnusně, odporně, nelogicky a dementně zakončit. Ale i přesto všechno - děkuju!
winetach
winetach
1 927 bodů
10
Po 10. časti môžem povedať,že Dexter je najlepší krimi seriál, ktory som videl. 10/10
waeslly
1 768 bodů
10
Chvály si tento špičkový seriál již odnesl dost proto jen dodám hodnocení séríí: 1. série = 100%, 2. série = 98%, 3. série pro mě nejslabší = 70%, 4. série= 99%, 5. série = 80%, a 6. série= 98% 7. série= 95% 8. série= zatím 100%..
psico
psico
1 671 bodů
8
Trošku morbídní seriál, ideální na takový ten nedělní večer :)
Pajmen
1 204 bodů
10
Od prvni az do posledni serie neztraci na urovni. Kazda serie ma 12 dilu po 40-50 minutach a kdyz napisou, ze je 8. serie tou posledni, mysli to vazne. Je to serioznejsi jednani k divakum nez treba Walking Dead nebo HIMYM. Tim mam na mysli hlavne nektere "prazdne" dily techto serialu, kdy jsem mel hlavne pocit zneuzivani vysoke sledovanosti - zdimani penez. U Dextra jsem snad nenarazil na dil, ktery by me nebavil nebo ktery by byl dejove ochuzen. Konec serialu je trichu zvlastni a svym zpusobem otevreny, takze cekam, ze stejne jako u Star Wars se po letech rozhodnou serii znovu ozivit.
Innuendo
Innuendo
908 bodů
9
Nejsem velkým fanouškem kriminálek. Jede se pořád podle stejné šablony a o nějaké originalitě ani nemůže být řeč. Samozřejmě mám na mysli takové, kterými nás každý den krmí skoro na všech českých programech. Ale Dexter, to je jiná. Michael C. Hall, to bylo to největší lákadlo, kvůli kterému jsem příběhy tak trochu jiného policejního znalce začal sledovat. A Nezklamal mě. Fakt je, že jsem si nemyslel, že by mě někdy nějaký seriál z kriminálního prostředí mohl tak zaujmout. Ale pravda taky je, že Dexter svoje konkurenty strčí hravě do kapsy. V podstatě je to úplně jiná liga. Tomuto seriálu nelze, než dát plné hodnocení. Go Dexter go!
bafik
710 bodů
10
je uplně hrubý,jak nemá city,ale na fotce se culí jak bestia
javor6
javor6
530 bodů
10
***** - Jestli existuje dokonalost mezi seriály, právě jste ji našli. Dexter Morgan mě přivítal tak nějak... normálně. Musím se přiznat, že mezi sledováním prvního a druhého dílu první série uplynuly dva měsíce, z čehož vyplývá, že mě Dex skutečně až tak moc nezaujal. Pak jsem se do jeho příběhu zažral a frajer jménem Rudy mi připadal skutečně divně. Finále - dokonalé. Druhá série byla trošku slabší. Stále si však seriál držel vysoký nadprůměr a skutečně o třídu převyšoval ty nejlepší. Ta britská potvora, co Dexterovi málem zničila manželství mi ale celou sérii opravdu vadila a proto jsem byl fakt šťastný za Dexovu návštěvu Paříže. Druhá série je pro mě nejslabším článkem. Ve třetí se však vše vrací tam kam má. Někdo třetí sérii zatracuje. Pro mě byl však Miguel opravdu řízek a skutečně si představuju, že se někdo takový, kdo přičuchne k sériovému vrahovi, začne chovat přesně takhle. Závěr ale byl malinko přitažený a vyšroubovaný, protože mi ta nenávist mezi Dexem a Miguelem přišla ... až moc velká na to jací to byli kámoši. A konečně čtvrtá série ukázala celému světu dokonalost tvůrců Showtime, kteří se totálně ničeho nebojí. Pro ty co jí ještě neviděli doporučím se smířit s tím, že tohle je skuteční vrchol světové seriálové tvorby. Raději totiž nečtěte, co považuji za naprosto úchvatné a odvážné, protože pak se připravíte o dlouhé minuty koukání do zdi. --- Čtvrtá série začíná skoro klasicky, až vlažně. Opět další záporák, opět je jasné s kým se hodlá Dexter zabývat celou sérii. Celé to zkoumání Trinityho (nebo spíš Kvartetiho? =) ) způsobu života mi přišlo až moc voyerské (nebo jak se to píše) a nebyl jsem za to rád. Pak jako lusknutím prstu se z 3nityho stal zlouš a měl to spočítané. Pokud by se jakýkoliv režisér chtěl pustit do točení seriálu, měl by se nejdřív učit od Showtime. Tito cápci totiž napětí a akci rozkouskovali takřka rovným dílem jako kuchařky na táboře. Za absolutní vrchol jsem považoval díl, který končí větou: HELLO, DEXTER MORGAN... Celý týden jsem pak nemohl spát až nastal vrchol celé série. Který byl... přesně takový, jaký se dalo čekat, až do chvíle, kdy Dexter položil mobil a šel se podívat do koupelny. V tu chvíli mě totiž zavalilo chladno a na srdci jsem měl šutrák, který jsem celé mé následovné usínání nemohl shodit dolů. Postava, která se v celém seriále nejvíce vyvynula a vybarvila ležela v potoku krve a mé vytřeštěné oči jenom doufali, že za každým střihem se Dexter probudí při dlouhé rodinné cestě vlakem do Salt Lake City a obejme svou milovanou. Nic takového se nestalo a já poprvé za celou sérii viděl Dextera zlomeného. To s jakou drzostí tvůrci odstranili Dexterovu manželku, bylo zarážející. Teď však proklínám svět, protože mě čeká 9 měsíců čekání na další 3 měsíce nervů s Temným pasažérem. Možná si koupím i knížku s Dexterem, abych ten čas zkrátil. Dexter je totiž seriál, který si zaslouží pozornost každého velkého fandy rozkouskovaných příběhů. Je jen politováníhodné, že na Slovensku tenhle seriál běží a u nás jej znají jenom internet geekové... Dexter je unikát a neměl by nikomu unikat=) ... proto dávám pět hvězd. -maple6
LucylaEwing
LucylaEwing
519 bodů
8.5
Lepší thriller na televizních obrazovkách nenajdete. Jeden z malá seriálů, u kterých netrpělivě vyhlížím nové série. První série: 80% - Druhá série: 90% - Třetí série: 90% - Čtvrtá série: 100% - Pátá série: 70% - Šestá série: 100% - Sedmá série: 80% - Osmá série: 60%
Markovel
250 bodů
9