82%

Komentáře a recenze 21

p.a.douch
p.a.douch
8 380 bodů
9
Pohoda. Jestliže se chce člověk pobavit - tak je tato komedie výborná volba. Andie MacDowell je perfektní a Bill Murray předvedl jeden ze svých nejlepších komediálních výkonů. A Phila netřeba zmiňovat.Harold Ramis byl dobrý režisér a tenhle film se mu hodně povedl.
Floridsky
4 376 bodů
10
Další z těch filmů, který jsem sledoval už jako malý a je to má srdcová záležitost, kterou si nejen na Hromnice znovu a znovu připomínám. Dnes již klasika mezi komediemi. Jako vždy výborný Bill Murray. Časová smyčka je prostě geniální!
8
Největší kámen úrazu tohohle jinak povedeného filmku je pro mě osoba Billa Murrayho, on mi totiž nikdy moc nepřirostl k srdci stejně tak ani jeho filmy ani nemá cenu zmiňovat co si myslím o jeho smyslu pro hůmor ale co se dá dělat tenhle snímek je přes nesympatyckého hlavního hrdinu velice sympatický a jako romantický film to vidím na naprostou špičku jen kdyby mě dokázal něčím dojmout nebo rozesmát po téhle stránce je bohužel scela sterilní. Film ze starý školy takové se už moc netočí.
leafroller
leafroller
3 023 bodů
10
Nejlepší a nejmilejší komedie, kterou dělá hlavně pro mě velmi atraktivní myšlenka cestování v čase, kdy po shlédnutí filmu ještě hodiny dumáte, co byste v takové situaci dělali vy. Jít večer spát a ráno se vzbudit jako úplně jiný člověk. Kdo by to nechtěl? Kdo by nechtěl získat zadarmo nějaký ten čas? Já teda rozhodně jo. No a pak Bill Murray. Počátkem devadesátých let ještě dostatečně energický a hlavně sarkastický, což se mu v pozdějších dobách Ztrát v překladu a ostatních utahanin už příliš nedařilo. Zde je v nejlepší formě. A pokud chytnete dabing s Jiřím Dvořákem, který má jako jediný dobrý překlad, takže vám neunikne jediný vtip, musíte si Hromnice vychutnat stejně jako já. Vivat Harold Ramis!!!!!
Petr Kocfelda
Petr Kocfelda
2 919 bodů
7.5
Vcelku dobré a také nadprůměrné!Zápletka s časem je velmi dobrá!
Blackhand47XD
Blackhand47XD
2 502 bodů
8
Vcelku obyčejná romantická komedie, kterou však tvůrci okořenili o prvek s časovou smyčkou, kvůli které se film stal tak legendárním. Namyšlený moderátor počasí je postaven před stále se opakující den v městečku jež nenávidí a pouze změnou osobnosti může docílit prolomení "kletby". Ve filmu krapet chybí vysvětlení, z jakého důvodu byl Phil do smyčky uvržen, ale o takových detailech prostě starší filmy nebyly (původní scénář s naštvanou exkou, která čaruje, by to ale zhoršil). Jako takhle jinak snímek ale skvěle funguje a kvůli němu se dnes můžeme těšit dalším projektům s touhle tématikou, jako je například akční sci-fi s Tomem Cruisem. 80%
2 487 bodů
8
8/10
Kuca25
2 132 bodů
6
Musím říct že jsem se na tenhle film ohromně těšil. Říkal jsem si to bude další parádní komedie z devadesátých let, se skvělým Billem Murrayim v hlavní roli. Jenomže ono to nakonec zas tak skvělé nebylo.Určitě to nebylo špatné, to zas ne, ale příběh je celý vlastně o ničem. Začátek vypadá slibně a když se dostane Phil do smyčky nabízí se nespočet možností jak se dá jeden den prožít jinak, ale v podstatě furt stejně. Po několika dnech už to však začíná ztrácet drajv. Nic nového se neděje akorát se neustále mění děj dne. Nikdy není vysvětleno proč se co děje a i tak skončí film úplně bez vysvětlení. Film se dá brát jako ohromná oddechovka, ale někdy mi při sledování bylo i smutno, přitom je fakt že film je poměrně zábavný. Přesto příběh je nulový a podle recenzí tady na ČSFD je film jaksi přeceňovaný.
65David21
65David21
1 909 bodů
8
Na Hromnice o den více mě tak příjemně překvapilo. Bill Murray hraje úžasně stejně dobře se tu ukazuje krásně vypadající Andie MacDowell. Milostné scény též překvapivě, jak bývají většinou otravné a řekl bych až trapné, tak tady působí velmi jemně, příjemně a člověk má po nich takový ten příjemný pocit uspokojení. U toho všeho jsem se i zasmál a cítím se po zhlédnutí dobře, najednou ne, tak prázdně. Určitě neurazí a překvapivě nadchne ;). 85%
Foltest
Foltest
1 304 bodů