Komentáře a recenze 71

6
Demolice, demolice a zase jenom demolice, příběh žádný, scénaristé akorát něco spíchli, aby měl Bay prostor pro tu svojí demolici.
blazma
blazma
4 928 bodů
8
Ve směs všechny filmy, které se snaží zapojit trošku historie do svého děje, mě dokážou naprosto očarovat. Stejně tomu bylo i u těchto Transformers. Nenápadný důvod, proč se začalo cestovat na Měsíc a celkově do vesmíru, byla pro mě naprostá trefa do černého a hned od začátku mě film bavil. Absence Megan Fox, plno nadrženej chlapů určitě oplakalo, za mě náhrada v podobě Rosie Huntington-Whiteley byla více než dobrá. Chvíli jsem se bál, že to bude jen blbá blondýna, postupem času se z ní vyklubala obstojná frajerka. Pár nových Transformerů taky vždycky potěší, celkově záminka s paralelní dimenzí, je možná trošku přes čáru, ovšem pan Bay si s výbuchy a celkovou akcí poradil, opět krásně a na celkovém ději už ke konci ani moc nezáleželo. Za mě opět skvělý díl Transformers.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
6.5
u dalšího dílu "bláznivých" transformers jsem si nebyla jistá, co si o nich mám myslet, ale musím uznat, že pointa je fajn a počítačové zpracování je velmi kvalitní. Kdo má rád takovýto styl "hraní si", rozhodně doporučuji..
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Tak to mám za sebou. Moje obavy se nakonec nevyplnily. Nový Transformeři jsou sice o chlup horší než předchozí, ale pořád podle mě splňují Bayův standart. Triky i hudba jsou opět hodně nad průměrem. Střed filmu se sice trochu táhl a už mě začínala bolet prdel. To čekání na nějakou řežbu v tom úseku keců mi přišlo docela dlouhý. Nakonec jsem se, ale dočkal. A závěrečná bitva o "Ameriku" (ve filmu se mluví o záchraně světa, ale jak jsme zvyklí - hrdinové se rodí jen v U.S.A ne?) byla více než podařená. Bavil jsem se a i přes ultra dlouhou stopáž filmu dávám 4* které mají trošičku odřené ušiska (70%). PS: Rosie Huntington-Whiteley mě překvapivě až tolik nevadila.
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
6
1) Dílo, v němž je motivů, situací, scén a střihů za dva či či tři filmy. 2) Nejlépe udělaný 3D hraný film (nepočítáme-li Avatara dělaného jinou technologií). 3) Nejtemnější díl Transformerů. 4) Film, který mazaně propojuje absolutní nedůvěru k institucím, podporuje víru v konspirační teorie, a zároveň říká, že kdosi (vláda, armáda, hodní autoboti...) stojí na naší straně. Mimochodem hodně zajímavý příspěvek na téma "korporání kultury" - musí to strašně silně oslovovat ty, kteří pracují ve velkých firmách a cítí se podcenění. 5) Tuna klišé a fetišů, z nichž část je ale reflektovaná. Z hlediska demostrace sexuality unikátní příklad toho, že ženské tělo může být zvěcněně vnímáno jako karosérie auta a neustálé transformování bojových robotů lze vykládat i jako vyjádření autorovy infantilní sexuality, jež se projevuje polymorfní perverzností ;) (Doufám, že psychoanalytik Slavoj Žižek o tom jednou napíše esej.)
2
Je asi spravedlivé aby ten co tuhle serii stvořil jí také se vší pompou pohřbil. Už nikdy více, další film se prostě jeví jako špatný vtip.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
O ději opět nemá cenu se vůbec bavit, ale akční finále je tu určitě nejlepší ze všech dílů..
saboter
saboter
3 564 bodů
7
Stejně pitomé jako dvojka a naprosto stejný případ blbej příběh užasné akční scény(3D ale za to moc nestojí) jediné co film trochu nadzvihavá od dvojky je trochu drsnější scény ale jinak to samé.
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
7
Dostáváme se k dalšímu dílu robosvěta a mě už připadá,že filmový tvůrci jsou milovníky utrácení peněz,než divákův pohled na kvalitní filmařinu stříbrného plátna.Dlouhé scény jsou prázdné,když přijde na akci je to bez srdce a když přijde napětí je divák opět otupen s překombinovanými sekvencemi.Efekty tu zachraňují ostatní podprůměrnosti,humorné hlášky nejsou vůbec vtipné,scénář je trochu lepší než v Pomsta poražených,což vidím jako jediný plus.Michael Bay film nezvládl a nefungovalo to.Spielberg se ocitl ve svém oblíbeném prostředí a jeho ruka přiložená do díla byla znát/chut'ovka/.Hlavně začátek filmu "na Měsíci" byl výborný,za co uděluji 3*,herecké výkony byli velmi špatné a Shia LaBeouf a jeho krásné herečky po boku o dvě hlavy vyšší,vypadá spíše jako "učitelčin žáček" už mě nebaví a nemá co nabídnout.Michael Bay je výborný tvůrce,ale jednou zklamat musel.Tvoří se další pokračování,kde může překvapit.Audiovizuální realizace wow,ostatní filmařina,kde je dvakrát nevyužitý každý dolar. ++ Ps: 2.7.2012 po druhém zhlédnutí zvedám hodnocení.
frantisek-navorka
2 707 bodů
6