65%

Komentáře a recenze 71

Pavliss
Pavliss
933 bodů
7
Transformers 3 je boží. Transformers 2 a 3 mě prostě sedlo víc než Transformers 1 nevím čím to je. Transformers 3 je víc akční. Hudba od Linkin Park nesmí chybět. Jo ve třetím díle není Megan Fox což mě štve a místo ní je tu nějaká Rosie Huntington-Whiteley která mi vůbec nesedla.
jan-hrouda
863 bodů
6
Asi se na to budu muset podivat jeste jednou, ale z nejakeho duvodu jsem si vic uzil dvojku. Ta byla tak fantasmagoricka, ze jsem z kina vylezl v uplnem deliriu. Ale celkove OK, byli tam roboti a proto jsme na to sli. Kupodivu me bavila i uvodni satiricka hodina a pul. I kdyz scenar dvojky mi i pres svoji rozsypanost a nesmyslnost prisel fikanejsi. (Ze by za to mohli Orci & Kurtzman, scenariste Star Treku a Fringe? Nebo jsem byl tehdy moc zhulenej?) Kazdopadne jednicku dodnes povazuju za svym zpusobem genialni; a scenu s prvni transformaci a naslednou destrukci zakladny nebo roboskopiona v Kataru radim do zlatyho fondu kinematografie!
javor6
javor6
530 bodů
8
Další z letních hitů, které není radno vynechat. Ať se cítíte jakkoliv staří, tahle pohádka je zkrátka fajnová a plní přesně svůj účel pobavit. Jen bych režisérovi opět vytkl až kýčové romantické kecy mezi Samem a jeho "kráskou". V uvozovkách je to správně, protože Megan je o třídu hezčí. Také mi vadily až úchylné záběry na Rosie H-W. Bylo toho skutečně moc. Když jsme u té bloncky, s přítelkyní jsme se shodli, že těžko by mohla tuhle třeskupleskou akci v reálu proběhnout v podpatkách! Další, za co bych chtěl Baye potrestat, je nevyrovnanost. Přestřelky sice jsou tentokráte mimořádně přehledné, vše je ale propleteno až moc velkou náhodou. Bacha ZAČÁTEK SPOILERU: Navíc nechápu, proč hlavní součást teleportačního zařízení byla zrovna v Chicagu a proč se najednou velká armáda Deceptikonů během chvíle vytratila (trochu mi to připomínalo Pána prstenů, když Frodo se Samem běželi k hoře Osudu)... Z filmařského hlediska volbu města chápu, Chicago je krásné město. Logicky by bylo ale strategičtější udělat hlavní bod někde na poušti, nebo jiném přehledném místě. Bay to měl lépe vysvětlit, stejně jako úplně mimoňská dějová linie se točila kolem kolaboranta Patricka Dempseyho ... KONEC SPOILERU i přes všechny výtky to však byla pořádná podívaná plná speciálních efektů a srdcervoucích momentů. Takhle si lze představit film, který nikoho neurazí! Fanouška Transformers po slabším druhém dílu už vůbec ne. Jen se dá poměrně úspěšně polemizovat nad tím, že toto byl poslední film s tématikou Transformers. Pokud bude další díl, budu se na něj těšit! maple6 - ****
Percabeth
Percabeth
454 bodů
10
Vážně skvěle propracovaný sci-fi film Michaelem Bayem ;) Shia mě tam znovu okouzlil.. to on umí ;) akorát mě štve, že tam nehrála Megan Fox.. prej nějaká hádka ;)
Dzany
Dzany
408 bodů
4.5
Po stylové dvojce přihází velké zklamání v podobě 'Dark of the Moon'. Hrozně zamotaný děj, nulové napětí, trapné vtipy, naprosto zbytečné 3D a předvídatelné zvraty. Naopak jedinými světlými chvilkami byly (sice až nereálné, ale smokin hot ) záběry na Rosie, která se mimochodem při únosu dokázala asi čtyřikrát převlíknout, nasraný Shia, perfektně ztvárněný Černobyl, pěkné cameo roličky ( Jeong, Malkovich, Tudyk ) a samozřejmě efekty.
Prcek008
Prcek008
328 bodů
2
Čím víc transformerů, tím horší příběh. Nepomůžou mu ani vtípky dvou malých robůtků ani organičtěji vypadající decepticoni nebo banda marináků poletujících v netopířím obleku nad apokalipticky hořícím městem. Akce tam nechybí .. vlastně je jí tam až moc a po hodině a půl už to začne mírně nudit. Ale abych jen nehanil, Jablonsky předvedl opět skvěle znějící hudební doprovod a Shia dobrý herecký výkon. Shrnuto, je to propad ale ne až na dno.
vlastimil.v
313 bodů
6
Pro mě je to typický americky film. Kdy hlavní hrdina je nesmrtelný. Bay se naprosto vyžívá v každém filmu. Monstrózní akce kde lítá snad všechno co může. I šrouby od robotů. Trikově je to na prosté špičce a je vidět že se opět posunul dále než ve dvojce.
michal-svarc
90 bodů
6.5
Obsahově si spojte Hvězdné války,Armageddon ,Válku světu a dostanete se na ůroveň T3. Od filmu jsem moc nečekal,takže jsem z kina odcházel v takovém rozpoložením v jakém jsem do něj přišel. Kdybych před začátkem filmu zapoměl kdo ten snímek natočil,po půl hodině by mi bylo jasno.Oranžáda,zpomalovačky,monsrózní výbuchy obíhačky....atd atd..film byl prošpikován jeho trademarky.. Celá série jakoby kopírovala cestu Pirátů.Od prvního dílu jde výkonostně dolů. Hodně se mi líbila minirolička Dereke S. z Chirurgů.Ukázal že umí hrát a těším se na další jeho vystoupení na filmovém plátně
perdulka
40 bodů
5
Viděla jsem všechny tři díly, ale podle mého se jim povedla jedině dvojka. V jedničce chyběly detajlní přeměny autobotů a v trojce žádný děj.
jarin-medvidek-vanatko
17 bodů
u tohoto filmu je možné vidět různé vědecké zázraky, například "pilíře", které dokáží transfporotvat různé věci, mne se tento díl ale nijak zvášť nelíbil, hlavně zrada sentinela prima nebo "zranění" hlavního hrdiny optimuse prima