Komentáře a recenze 71

8
Nejlepší Transformers. Skvělé efekty, opravdu paráda.
Krupe
Krupe
2 275 bodů
6.5
Pro mne osobně zklamání. První hodinu jsem se nudil, film už jen o tricích a ničem jiném. Poslední dobou mi to připadá, čím větší devastace měst, tím lépe. Děj nula. I ten humor se nějak vytratil, těch pár hlášek nesahá předcházejícím dílům ani po kolena. Zřejmě je toto téma již vycucáno. Ale mému osmiletému synovi se to samozřejmě líbilo. Této věkové kategotii plus mínus se to zavděčí.
farb
farb
2 064 bodů
4
Akcí přeplácaná slátanina bez scénáře! Absolutně nejhorší část robotí trilogie a největší zklamání letošního roku! 4/10.
karlik4801
1 942 bodů
5.5
Já nechápu co se stalo. Mě vyloženě vadí trapné vysvětlení odchodu Megan Fox. To si scénarista nedal ani trochu záležet aby to nevypadalo tak špatně? Tady se dá vychválit jen akce a působení hudby. V tomto ohledu Transformers 3 fungují dobře, ale jako dobrý film ne. Michael Bay už není takový jaký býval.
psico
psico
1 671 bodů
7
Souhlasím, že je to asi nejhorší díl serie ale i jak se mi líbili. Když je to film o robotech ve válce tak se dá čekat, že tam bude hodně akce a šrotu :)
Pavlína81
Pavlína81
1 576 bodů
10
Naprosto skvěly film.Efekty podařené děj ucházejíci.
jvempire
jvempire
1 208 bodů
7.5
Slabší něž první ale stejně dobré jako druhý díl.
Tomas_313
Tomas_313
1 197 bodů
5
Optimus a jeho partička po třetí a stále stejně. Bay vaří a ještě zřejmě dlouho bude vařit tuhle nastavovanou kašičku, která si stále najde své strávníky, kteří očekávají totožný blaf jako minule a také přesně toho se dočkají. Celé je to o akci, která je doplněná o skvělou hudbu, což vlastně bohatě stačí a zbytek už jsou jen malichernosti, nebo aspoň herci mi tento pocit dosti snaživě navozují a hrají na úrovni vzdychajících pornohereček. Shia LaBeouf znovu obhájil 1. místo v disciplíně hysterického běhání a jeho blonďatá partnerka potvrdila, že s hezkým ksichtíkem se z Ameriky opravdu stává země neomezených možností. Michael Bay je jednoduše řečeno filmový kouzelník, který ví jak uspokojit dostatečný počet diváků a proto mě upřímně děsí mé vize, kde natáčí 15. pokračování Transformerů a se slzami v očích hlásá, že tentokrát to bylo opravdu naposled. 50%
junker
junker
1 023 bodů
6
TRANSFORMER 3 NENI SPATNY ALE JEDNICCESE TO NEVIROVNA PODLE MNE TROJKA SKVELI EFEKTY A 3D BILO TAKY SUPER AKORAD DEJ POKULHAVAL ALE LEPSI NEZ DVOJKA TO BILA HRUZA VE VSECH SMNERECH
Yancl
Yancl
1 020 bodů
8
Co jen si o třetím dílu slavných robotů myslet ? S napětím jsem očekával grandiózní finále Transformerů, ale skutečnost je o pár desetin jiná, než jsem si představoval. S přehledem mohu první díl označit jako nejlepší, poněvadž co se týče filmové kvality jako takové, následují díly o chlup upadaly. Tím nechci říct, že 'Dark of the Moon' je zlý film, ba naopak .. náramně jsem se bavil, což bylo dáno z 98% famózní vizuální stránkou, která nemá obdoby. Tímhle třetí Transformeři opravdu vynikají, až neuvěřitelná digitální řežba v podobě nadupaných robotů. Opět musím pochválit i vtipné vsuvky, které vnáší humor do rozjetého vlaku. S. LaBeouf opět bravurní, táhne herecky celý film kupředu a co se týče jeho nové 'kolegyně', nemohl jsem si na ní zvyknout po celý film. Je sice nebesky krásná a sexy, ale Megan je Megan :) Filmově je tento díl trochu jinde, vizuálně sice extremně pobaví, ale po dějové stránce je kapánek mimo a to není řeč o pár přešplapech, které člověk nějak zkousne.