59%

Komentáře a recenze 31

blazma
blazma
4 928 bodů
6
Tak nějak mám velmi blízko k původnímu duo filmům Mortal Kombat, takže tohle pro mě byla velká otázka jak moc to vylepší a hlavně jak velký rozdíl pro mě bude film z roku 95 a 20221. Jsem rád, že to nebyla úplná kopírka původních filmů a šli jinou cestou a příběhem. Samozřejmé pár hlavních charakterů vidíme v novém kabátě, ale sluší jim to. Každopádně, ikdyž je to za mě vylepšení oproti starším předchůdcům. Pořád mi tam něco chybělo.
FlyWater
FlyWater
4 528 bodů
10
Mortal Kombat jsem hrál (naposledy 9. díl). Ale vždy jen jednotlivé fighty. Nikdy jsem se nepustil do příběhové linky. Tudíž nedokážu porovnat, jak se filmové pojetí příběhu liší od herního. Nicméně i přes neznalost herní linky mi film vážně sednul. Při sledování jsem si připadal o x let mladší. V moment, kdy na scénu přišla nějaká známa postava, jsem měl pocit nostalgie. Ty kráso to je on/ona! (během první půlky jsem si to řekl nespočetněkrát). Jak malé dítě :D. Postavy fungují výborně. Jen u 2 mám trochu výhrady. Jeden z nich je Kano. Párkrát už byl vážně otravný, ale jeho hlášky byly neskutečný. Druhá je Cole. Hlavní problém nevidím v tom, že je to nová postava, která ve hrách nebyla nýbrž v Lewisovi Tanovi. Jeho herecký výkon mě zrovna neočaroval. Bohužel nejslabší článek filmu (vám sedět může). Docela mě zklamalo, kolik prostoru dostal Scorpion. Moje oblíbená postava a oni ho tam dají na pár minut. Naopak nejsilnější věcí jsou souboje. Tvůrcům se podařilo k postavám přiřadit jejich ikonické pohyby. Radost sledovat. Hlavně v moment, kdy na scénu přijde Sub-Zero. Bože to mělo grády. Skvělé bylo vidět i to, že záporáci mají sílu a, že i klaďasové dostanou flákance. Konečně jsme se dočkali i fatalit. Některé byly vážně chuťovka. Poslední scéna dost navnadila. Během titulků se dočkáme, i hlavní znělky. Předělaná, ale přesto skvělá! Doufám v pokračování, vůbec bych se mu nebránil. Pokud jste hráli hry tak do filmu běžte. Určitě nebudete litovat. Příště akorát víc prostoru pro Scorpiona a přivést Kitanu prosím. 4,5 *
6
6/10. Hodně povedená filmová adaptace hry, která je neuvěřitelné silná v boji a neuvěřitelně slabá ve všem ostatním. Těším se na dvojku a to nejsem žádný fanda, nikdy jsem to pořádně nehrál a kdysi dávno jsem viděl film s Lambertem, což je všechno co o tomhle ,,prý" fenoménu vím.
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
6
Noo, copak se nám tu v komentářích seskupilo tolik potratů? Brečíte, že si Pan Ši-fu nenatrhl pankreas, při cheografickém Fenkšuej souboji na život a na smrt? Běžte se vybrečet k mamčiným sukním. Já jsem si Mortální Jebání, představoval trochu jinak, nebudem si tu lhát. Celkem mě zamrzelo, že tu nebyl ani sekundu Jackie Chan, Brúslí, a možná Džet Lí. No, to bychom asi zapomněli, že tohle není akční-kung-fu-mela-taskařice o neohrabaným tlouštíkovi z Beverly Hills. Jo, jo, ty japonský kany, katany a nunčaky, byly celkem cool, a digitální nasteroidovaný Zombie Shrek byl roztomilý, tak nebudem se tu mrdat do brady, možná mi trochu ukáplo v kalhotách, když ten plešatý hašišákový karatista, mečem nabodl toho druhýho žluťáka z večerky, to se mi aspoň na 3 sekundy projevil zájem dát aspoň o hvězdičku navíc, ale je mi to fuk. Ninja Mrazík někdy zajebal fakt dobrý vtip, že si ho užijou jak japončíci, čiňani, tak i vietnamci. Mě to nezklamalo, nenadchlo, co chceš víc, Hane? (Jo, a to nechápu, proč si tu všeci musí do jména mrdat svoji sexuální orientaci. Bi-Han, Le-Sbiana..). Možná bych měl podotknout, že jsem hru v životě na Plejstejšnu nikdy nemastil, a minulé filmy jsem si radši pro mírný očekávání vynechal, tak proto můžu hodnotit tak kladně, než je zdrávo. Jen nechápu, proč se tu všichni navzájem mordujou, když potažmo všichni vypadaj stejně, jako v kártonu vajec. Takže, se tu chladnokrevně vraždí bratři a sestry, do Buddhy už. Už jsem vám kdysi vyprávěl, jak strašně miluju černý Asiaty?
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
2
Nudné postavy, necharizmatičtí herci, tupé popkulturní odkazy, slaboduchý scénář, slabé bitky a hlavně, žádný Mortal Kombat turnaj! Tahleta adaptace, která neví, jestli se brát smrtelně vážně nebo ne, je pro mě definicí všeho, co je na moderním blockbusteru špatně. Nikdy více.
kknk2
kknk2
2 961 bodů
6
Mortal Kombat, jak to tak bývá u videoherních filmů, u mě neuspěl. Kamenem (no možná spíš balvanem) úrazu je tady scénář, který zkrátka nefunguje. Další nedostatek, totiž mentalitu na úrovni začínajícího puberťáka, bych ještě překousla. Díky těmto problémům však působí i krvavá akce a slovník jedné z postav neadekvátně. Aspoň že herci a efekty ujdou. 60 %
Temný Pán ze Sithu
Temný Pán ze Sithu
2 270 bodů
7
Za mě celkem pecka, aspoň že zacatku. , po obrovské propagandě, kde jste všude četli nějaké články o novém Mortal kombat, po trailer ech,po prvních sedmi minutach.film se drží jasně nastavených pravidel z her.Brutalni fatality(o to tu přece jde)příběh,a uvedení postav.Za mě výborný začátek,úžasná bitka hned od prvních 2 minut filmu.herci předvedli výborný výkon, střední část filmu, je taková seznamovací a dost nudná bohuzel, a konec nadupanej fatalitama.po technické stránce výborně zpracováno,pribeh je průměrný ale pobaví,a akce, tě je tu dost málo, bohuzel. Kano to tu hlásí víc než v 1.filmu.Jax Soňa, liu a raiden, nepovedené postavy i herci mi nepadli do oka.. Rozhodně jsem se nenudil, ale chvílemi to bylo strašně nudné,Turnaj Mortal kombat se vlastně ani nekonal, a bojů tam bylo poskromnu. 70 procent za to že jsem fanoušek herní série, jinak bych dal asi 40 procent
InJo
InJo
1 832 bodů
5
Mám neodbytný pocit, že nový Mortal Kombat vznikl hlavně za účelem naplno se zavděčit těm hardcore fandům hry, kteří chtěli ze všeho nejvíce na plátně vidět svoje milované "fejtality" a s nimi spojené cheesy hlášky (Kano Wins, Flawless Victory). Je hezké stanovit si cílovku a oceňuju i snahu (minimálně tu lišit se co nejvíce od Andersonovy verze a být blíže předloze), ale nebýt úvodní scény s přesným Sanadou a sympaticky hovadského Kana, který jako jediný ani na chvilku nesere mramor, nebylo by moc o co stát. Proti novému hrdinovi vlastně nic moc nemám, zato třeba hyperpatetický prcek Liu Kang je až nechtěně směšný a zdejší Shang Tsung nesahá nezapomenutelnému záporáckému ksichtu C.-H. Tagawy ani po kotníky, stejně jako nový (zcela zaměnitelný) Lord Raiden Christopheru Lambertovi. Souboje nejsou špatné, ale vzhledem k tomu, že právě ty by měly být tím největším lákadlem, mě vlastně nijak zvlášť nenadchly. Přitom SubZera hraje Joe Taslim, jeden z nejschopnějších současných řezníků (viz Zátah, Rychle a zběsile 6, seriál Bojovník). Největší problém ale je, že je to celé tak nějak divně poskládané a skoro nikdy to vyloženě nestrhne (na to by tam Sanada asi musel být v jednom kuse, což ani omylem není). Nevadí mi, že je to brak, který se tváří možná až moc vážně. Spíš to, že to není tak cool, stylové, efektní a zábavné, jak bych si přál (ze všech těch fatalit mi navíc opravdu dobrá přišla jen jedna). Andersonova verze je sice možná ještě hloupější, v jednotlivostech i celku však má své zvláštní guilty pleasure kouzlo, kvůli němuž si ji dokážu užít i po skoro třiceti letech od jejího vzniku. Řečeno klausovštinou: "Je to taková nevýhra."
Bordoshut
1 647 bodů
10
8/10 – Parádní jednohubka na odlehčenou, která si nic nedělá z krve, sekání končetin ani z absence příběhu. Mortal Kombat jednoznačně není film, od kterého byste měli očekávat nějakou pointu, hloubku nebo dokonce rozuzlení. Místo toho vám ale nabídne nekompromisní porci násilí a po choreografické stránce skvělých a nápaditých soubojů. Přesně takový je Mortal Kombat v PC hře, přesně takový je Mortal Kombat v mobilní verzi a dává tedy smysl, že přesně takový bude i ve filmu. Koneckonců se to také jmenuje doslova "Smrtelný souboj", ne? Pro mě to byla epická podívaná, od které jsem sice nečekal nic víc než tupou zábavu, ovšem přesně tu mi také doručila. Šel jsem do toho s nízkým očekáváním kvůli zdejšímu hodnocení, ale vyšel maximálně spokojen – třebaže na ten skutečný "souboj na život a na smrt" v aréně nakonec nedošlo. Alespoň to nechává volný prostor pro druhý díl, který bych si po tomhle rozhodně dal. Doufám tedy, že bude, abych nešířil bludy. Jediné dvě malé výtky se týkají a) výstavby postav a b) výstavby loru. Přijde mi, že obě věci tvůrci docela odflákli. S tím lorem bych jim to ještě toleroval – "Nebyl čas, ptát se, kdo je kdo." – ale titulní Cole Young je vážně jako nepopsané plátno, jehož jediný účel po 90 % filmu je provést diváka dějem a... no, mohli mu aspoň dát nějakou vlastnost 😆 Asi to na mě jako na hráče mobilní hry působí víc než na ostatní. Takové moje guilty pleasure. Verdikt: "Kano je bůh!"
naineko
naineko
1 542 bodů
4
Bylo to takové slabounké. Určitě jsem fanda verze z roku 1995 (klidně i 1997 a i ten Klóďův Street Fighter se vydařil víc) a jakkoliv před čtvrtstoletím byl film (a efekty obzvláště) někde jinde, tak se to Andersonovi povedlo. Asana jsem ani nepoznal a Lambertovi se prostě nevyrovná. Tagawa jako Shang Tsung byl taky úplně jiný level. Obdobně aranžmá soubojů, vnitřní vývoj postav, pseudoděj a hlavně hudební podkres. Verze 2021 potěšila stvárněním Scorpia a fatality (jakkoliv byly zbytečným fanservisem jako celý Mandalorian). A na to zřejmě šla většina rozpočtu, zbytek byl až slaboduchý pastiš. Moc nevěřím, že pokračování může přinést něco dalšího.