66%

Komentáře a recenze 63

Jiřík54
Jiřík54
1 452 bodů
8.5
Po Pompejích, které jsem viděl nedávno a které se mi moc nelíbily, jsem od tohoto moc nečekal a musím říct, že jsem byl mile překvapen. Hlavně ženská část obsazení Eva Green a Lena Headey odvedly výborné výkony. Takže 80% zasloužených. 300 Bitvu u Thermopyl jsem neviděl, ale určitě si najdu a též zhlédnu.
Veronika 10
1 094 bodů
6.5
To trapné stříkání krve mi kazilo celý film, ale jinak celkem slušný.
  • Eva Green
Yancl
Yancl
1 020 bodů
6.5
Upřímně nevím, co si mám o pokračování nabouchaných válečníků myslet. Zřejmě jsem očekával kapánek jiný odvar, odlišné pojetí. Ale holt se mi dostalo mírně propleteného snímku, který nenaplnil mé očekávání ve všech ohledech. Co se týče válečné vřavy - po této stránce spokojenost, záběry kruté až brutální, krev cákala po litrech všude kam to šlo, nohy lítaly na všechny strany atd ... Dějově bych to také neodsuzoval, autoři to vzali po svém a vlastně se snažili navázat na první díl a dovysvětlovat některé detaily. Ale tím výčet maximálních pozitiv končí ... zásadní kámen úrazu byl hlavní hrdina - ať se snažil sebevíc, ať řval co mu hlasivky stačily .. nikdy se nedostal na úroveň G. Butlera .. rapidně mu chybělo charizma (i svalová hmota) pro tuto roli. Naopak E. Green byla úžasná .. její scény zřejmě hltal každý, dokázala vytvořit dokonalou mrchu se sexy křivkami a vražednými sklony. A co mě nejvíc nasralo - absence cool sehrané partičky bojovníků ze Sparty .. těch pár sekund na scéně nic nevytrhlo a já si přitom tak přál jejich krutě vypilované taktiky .. jako bylo v prvním díle. //// ---- //// ... II. PROJEKCE : Názor zůstává téměř totožný -> výraznější postava z celého filmu je pouze Eva Green a pokud bych hledal to správné slovo charakterizující celý film, bylo by to zřejmě "zmatené/chaotické", nýbrž samotné záběry nevypadají vůbec špatně, i když je polovina filmu zpomalená.
Lupas888
Lupas888
881 bodů
6
Fajn film, který ale viditelně ztrácí oproti svému strašímu bratrovi 300: Bitva u Thermopyl. Není už to tak dobré, ale neurazí to když od toho tolik nečekáte. V celku ale takové nudné a utrápený. Fajn popcornovka na nedělní večer, na kterou ale brzo bohužel zapomenete.
minimoj
587 bodů
8
zatím jen čtu komentáře a doufám, že to nebude pravda a bude to aspoň na úrovni prvního dílu
nunupajik
nunupajik
378 bodů
Všichni tady mluví pomalu nebo hluboce (asi proto, že tehdá byl každý Řek filozof a každý Peršan skrytý Řek) a neustále se motivují siláckýma řečma. Pak se na pár sekund poperou a znova si jdou na úrovni pokecat. Pokud by se někdo i tak bál, že mu kus děje uteče, je všechno podstatné ve zpomaleném záběru. Tedy asi polovina filmu. První 300 byla obrazově velmi povedená a pěkně utíkala, protože po jednom zlém Peršanovi bylo třeba zabít většího a zlejšího Peršana. To už se u druhého filmu zopakovat nepodařilo a i když se tu pár zhlédnutelných záběrů najde, celkově se nemůžu zbavit pocitu, že jsem se mnohem víc nudil, než bavil. A ačkoliv spoustu krve u takovýchto filmů očekávám (čti: vyžaduji, protože si v Americe určitě nastudovali, že to tak bylo:), neustálé šplíchance digitálního slizu mě neskutečně iritovaly.
polopaticky
361 bodů
3
Vizuální 3D orgie, které bohužel vzaly za své po nekvalitní scénáristické stránce.
IAmDodiK
IAmDodiK
341 bodů
9
Lehce slabší než jednička ale taky bych si dokázal pustit kdykoliv.
kijifa
kijifa
335 bodů
5
V hlavní roli zelené plátno, mrvítka z instagramu, tankery krve, armáda nazvaná bullet time a jediná scéna, kvůli které prostě musela perské flotile šéfovat Eva Green. Spousta akčních scén se postará o to, že se nebudete nudit, ale na druhou stranu si z filmu nic neodnesete. Až někdo za pár týdnů řekne 300: Vzestup říše, jediné co se vám vybaví bude "Jo, to bylo to s Evou Green", ale to moc nestačí.
mkubalikova
mkubalikova
313 bodů