76%

Komentáře a recenze 74

Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
10
Z mého pohledu je to jasných 5 *, protože tato „oldschool akce“ splnila přesně to, co od ní každý očekával a tím bylo to, že půjde o akční nářez a já se odvažuji tvrdit, že jde o akční film roku. Stallone je zkrátka frajer, jak na place, tak i na režisérské židli, o to víc jsem byl šokován, když jsem se zjistil, kolik mu vlastně je roků, netipoval bych ho na takový vysoký věk, a je obdivuhodné, co ve svém věku ještě zvládne. Po dějové stránce je to ploché, jednoduché, ale na tom absolutně nesejde, přímočarost děje jsem spíše uvítal, Stallone to zkrátka natočil ve stylu „oldchool akčňáků“ 80. a 90. let, a také se mu to podařilo, samozřejmě s dnešním „lookem“ akčních filmů a samozřejmě zde Stallone přimíchal brutalitu, což se dalo čekat, protože už nám ji nabídl v jeho comebackovém Rambo: Do pekla a zpět, což jsem taktéž uvítal. K tomu všemu se zde nachází sebranka těch největších frajerů akčního filmového plátna z 90 let, kteří hláškují a navzájem se shazují a obstarávají tu vtipnější část + Statham, dle mého, největší akční hvězda současnosti Jason Statham. Nemám absolutně žádnou výtku proti tomuto akčnímu nářezu roku a dávám, jak jsem již zmínil, plný počet.
SNCIS
SNCIS
6 531 bodů
6
"Oni mají malou armádu. A my máme... čtyři a půl chlapa." Má to špatný název, neboť 90% filmu je pouze Stallone, kterému vypomáhá Statham. Vhodnější název - Návrat Johna Ramba. "Co má za problém?" - "Chce se stát prezidentem." Schwarzenegger a Willis pouze v jedné krátké scéně, což mi vadilo, neboť jsem se na ně těšil. "Porazil bych ho." - "Samozřejmě." Ze staré gardy má pak ještě trochu prostoru Lundgren a Li. Po akční stránce je to fajn. Příběh je o tom, že Sly chce svrhnout diktátora, aby zachránil jednu fenku. "Já jsem tady vůdce!" - "Jste blb s rádiovkou." Celkově jsem ale zklamaný, neboť jsem se těšil na starou gardu, která bude kosit nepřátele hlava nehlava! Místo toho jsem dostal, jak už jsem tady jednou psal - Nového Ramba. - 60%.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
8
Něco takového jsem opravdu POSTRÁDAL. Moji oblíbení akční bouchači spolu v jednom filmu. K tomu skvělé akční záběry a velmi vtipné dialogy. Tomu chybí už jenom Chuck Norris:D Opravdu jsem se dobře bavil a už se těším na dvojku.
Alaitos
Alaitos
5 367 bodů
8
Masakr
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů
5
V tom filmu mi pořád něco chybělo. Sice to nejsou bojová umění a střílečky, ani trošku vyumělkovaný Sylvestr Stalone, ale nejspíš trošku záživnější pointa. Spíš mi to přišlo jako pokus o pohádku pro dospělé, spíš pro lidi, co rádi rvačky...
kilby1989
kilby1989
4 397 bodů
8
Jó stará, nová dobrá akce. Ono asi vesměs stačí ta první věta, Akční řežba starý doby s novýma efektama. Už obsazení dost napovídá, že to nebude žádná slaďárna. Expendables se vskutku povedli a nezbývá jen čekat jak dopadne dvojka :)
Kamil Fila
Kamil Fila
4 112 bodů
6
Rozhodně víc film na čtení skrytých i otevřených odkazů, než podívaná na koukání.
8
Někteří borci prostě nestárnou ale zrají, což je případ právě Stallona. Naprosto čistý akčňák, který nemuže nikoho urazit. Odechovka narvaná akcí, hlaškami a borci kteří chtějí dokazat celému světu, že ješte nepatří do starýho železa. Film který se stal kultovkou ještě před uvedením do kin.
kery-
kery-
3 671 bodů
8
,,Co se stalo?" ,,Dostal jsem na prdel" Ve stylu oldschoolových akčňáků přichází Expendables s dědkem Stallonem doprovázeným nemálo akčními figurkami jako J.Statham nebo J.Li. Tuny munice, hektolitry krve, černý humor, americká demence a stejně dementní hudba(wtf Tylere?). Téměř dokonalost v tomto žánru pojatá ve stylu "next wave in: 0; Enemies: so much" Bez příběhu, ale o to přeci šlo. Při scénce pohledu tunelem na odpadající nepřátele před nezastavitelnou puškou černocha jsem brečel!
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
8
Stará škola opět v akci,myslím,že splnili naše očekávání,nechyběla drsná akce ani humor.Nezklamala mě ani menší role Arnolda Schwarzeneggera.Celkový dojem s filmu nejdu pod ****4 ...Těším se na pokračování,kde Norris "nebude mít ani škrábanec" ? :))