Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil

66%

Komentáře a recenze 45

47 084 bodů
7.5
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil je v mých očích úspěšné pokračovaní vynikajícího prvního dílu. Postavy jsou opět skvěle napsané - hlavně Brolin válí.Tohle pokračování je v podstatě to samé jako první díl,ale ten měl alespoň tu výhody,že jeho zpracování bylo neotřelé a novátorské s čímž už druhý díl pracovat nemůže. Bohužel jsme také na dvojku čekaly až příliš dlouho což se i podepsalo na celkové kvalitě a přijetí diváků.
28 393 bodů
Druhé zastavení v temném městečku Sin City.   Další temný příběh, kde si nikdo není   ničím jistý. Tak jaký je? Především jiný,   než ten předchozí. Když se Robert Rodriguez   rozhodl Sin City natočit, posbíral ty nejlepší   a nejakčnější epizodky z různých příběhů   a pospojoval je k sobě. A tak vzniklo   fenomenální dílo, jaké tu ještě nebylo. Pro   tento snímek už použil pouze jeden jediný   komiksový příběh upravený pro film s daleko   větším důrazem na děj. Mnohé to tak zřejmě   zklame, ale rozhodně se nejedná o slabší   počin. Za scénářem opět stojí samotný autor   původního komiksu Frank Miller, takže se vše   jeví podle jeho představ. Robert už to jen   natočil úplně stejným stylem jako minule. Že   je snímek více thrillerový než akční není   vůbec na škodu. Alespoň se neopakuje či   dokonce nevykrádá sám sebe. Dalším rozdílem   je daleko větší sešlost hereckých hvězd.   Nevím jestli to není na škodu, ale podle mě by   spíše prospělo daleko více neznámých   tváří. To už však je věc názoru. Po   obrazové stránce se stejně jako minule   přísně drží původních komiksových okýnek,   což dává výsledku dojem, jakoby samotný   komiks najednou obživl. Ne, je to výborný film   stejně jako ten minulý, jen žánrově krapet   volnější.
6
Ano, Evě Green to sekne. Nevím vlastně o nikom, kdo by dneska zvládnul femme fatale se stejnou samozřejmostí. Jinak tu ale není nic. Ne že by toho bylo výrazně míň než před deseti lety, jenže to bylo to nic alespoň neokoukané (a zpětně se tak trochu ukazuje, že Rodriguez tenkrát nebyl vizionář, jen náhodou nudil něčím, čím ještě nikdy nikdo nenudil). Nejsem naštvaný, protože jsem nečekal nic jiného. A nedá se říct, že by šlo o nezvládnutý film. Rozhodně je ale zbytečný. Něco jako Tři bratři. Ehm...
4
Všichni stárnem. Vyvíjíme se, vzděláváme se...Jenom Rodriguez si myslí, že když příjde s tím samým vizuálem (z kterého si už ale nikdo po 10 letech na prdel nesedne) a slabším příběhem, že to bude zase stačit. Údajně má být povídka s Avou ta nejlepší v celém světě Sin City. Fakt nevím....4/10
6.5
Dvojka Sin City mě jako člověka neznalého comicsového světa zaujala v podstatě stejně jako jednička, ale přiznám se, že moment překvapení vzhledem k filmové formě už byl tentam.
  • úžasná Eva Green
  • výtvarná stránka
  • dobrá atmosféra
  • opět naprosto nepřehledný děj
4.5
Zbytečná recyklace dříve viděného, která naprosto postrádá dramaturgickou lehkost a dějový spád nedostižné jedničky. Scény jsou jedna k druhé slepeny dost kostrbatými oslími můstky a film jako celek negraduje, nepřekvapí a dokonce ani nešokuje jedinou zábavnou brutalitkou, kterých byla jednička nabita k prasknutí. Jediné, co se podařilo zachovat, je neodolatelná atmosféra "hříchu a morální zkaženosti" a speed up-level zábavnosti Rourkeho postavy, které se stále nedá nabažit a utáhla by to celé jen na svých bedrech mnohem, mnohem lépe. Tohle je zkrátka průšvih, nedá se svítit...
9 025 bodů
5
Problém dvojky je ten, že už nemá vlastně čím překvapit. Jednička přinesla osobitý styl, skvělé postavy a perfektní hlášky, ale dvojka tohle už nemá. Některé postavy jsou úplně, ale úplně zbytečné, například Gordon-Levitt. Jediný, kdo něco zachraňuje, je Rourke, Alba a Eva Green, ti alespoň tento příběh něčím povznášejí, ale zbytek je úplně mimo. Rodriguez se znovu už tak nepředvedl a kdo ví, třeba za úspěch jedničky může Tarantino, který se třeba jen ze známosti koukl na scénář a napsal pár hlášek, ale zde to poztrácí smysl i děj.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
6.5
Takže tohle je ono? Na tohle jsme netrpělivě čekali dlouhých 9 let? Ale ne, vůbec to nebylo špatné. A hlavně, vyrovnat se jedničce bylo skoro nemožné, to se povede fakt málokterému filmu. Navíc osazenstvo zase sedlo, délka filmu nebyla nijak neúnosná, akorát ten konec mě docela zklamal.
rkotvald
rkotvald
3 162 bodů
9
Nevim co se na tom vsem nezda, me to neprislo nijak zvlast horsi nez prvni dil. Je fakt, ze ze zacatku cloveku leze na nervy, nez si zvykne na ty myslenkovy pochody jednotlivejch postav, nektery dejovy linie jsou tu spis jen tak do poctu a nektery postavy obsazeny novejma hercema se holt neubrani srovnani s predstavitelama z prvniho dilu a ve vetsine pripadu bohuzel z toho vyjdou jako porazeny, ale jinak je vse v naprostym poradku. Takze i pres tohle je vetsina hercu fajn, hudba bez problemu a graficka stranka opet spickova, nebejt slabsiho rozjezdu, asi bych sel do plnyho poctu.
Zlobert
Zlobert
3 155 bodů
6
okoukaný vizuál, příliš dlouhá mezera mezi oběma filmy, průměrné až nudné příběhy. to jsou věci které druhému sin city nesvědčí. herci mi byly nesympatičtí (nejvíc brolin), eva green je sice fajn mrcha ale raději bych v její roli viděl původně zvažovoanou angelinu jolie. protože ta je narozdíl od evy i dobré herečka. jedná postava která si mě získala byla ta kterou hrál joseph gordon-levitt. zkrátka film který nenabídl nic nového ani nic navíc. prostě průměr.