Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil

66%

Komentáře a recenze 45

ellianka
244 bodů
7
No, příliš dlouhá čekačka mezi prvním Sin City, ve kterém se čerpalo čistě z komiksových předloh (tři ze sedmi povídek), a Ženskou, pro kterou bych vraždil, se podepsala na celkovém dojmu. Nemůžu si pomoct, ale oproti očekávané bombě, že část filmu bude vytvořena od Millera, jsem byla spíš lehce zklamaná. Cvok Nancy totiž není na poměry geniálního Franka nic moc. Jinak opět bravurně zpracovaná povídka. Možná si tvůrci místo vymýšlení novinek měli přibrat další z povídek a úspěch by byl zaručen. Jestli se náhodou stane trojka, okamžitě jdu do kina zas.
  • povídka A Dame to Kill For
  • herecká crew
  • část věnovaná Nancy
  • Lady Gaga
katush
katush
160 bodů
8.5
Pořád se peru s tím, jestli jsem z toho nebyla tak nadšená kvůli tomu, že už je to přece jenom "dvojka" nebo kvůli tomu, že to opravdu nebylo tak dokonalý, jako jednička před devíti lety. Ale pořád je to báječný! Když jsem nasadila 3D brýle a na plátně padal sníh, okamžitě mě to pohltilo. Takže v prvních třech minutách filmu. Stačí mi zřejmě málo. Jakožto zástupce něžné rasy prostě nedokážu odolat trvďákům, co jsou neustále jednou hohou v base...nebo spíš oběma v pekle! No a ta "ženská, pro kterou by všichni vraždili" mi zas až tak dech nevyrazila. Čekala jsem něco víc "vamp". Ale nemohu posoudit. Přece jenou koupací scény prsatého stvoření mě nechávají chladnou. J. Alba byla opět kouzelná. Její změna až masochistická. Dobré! Bruce Willis tam sice moc prostoru neměl a musím říct, že mě hodně překvapilo, jak nám Hartigen zestárnul. Ale co - devět let je dlouhá doba. Když se podívám na povídky, tak v "jedničce" mi tak nějak líp navazovaly. Nevím, nebylo to uplně ono. Ale je to čistě subjektivní názor. Když to shrnu, klíďo bych šla bez zaváhání na "trojku". Pořád to hodně baví! Snad jen to nebude trvat dalších devět let.
mia.s
91 bodů
6
Po vizuální stránce opět super. Ovšem co se týče příběhu napětí hodně to pokulhávalo. Pro mě spíše zklamání.
zbynek-vasicek
zbynek-vasicek
39 bodů
7.5
Nejsem komiksář, ale beru to jako slušný mírný nadprůměr v rámci žánru. Ně+které hlášky dobré, slušný až excelentní dabing (jak která postava), ale ten příběh - to už prostě není ono, jako dřív. Obsazení, tu hereckou pestrost nekomentuji. Na Rodrigueze jsem ale čekal přeci jen trochu víc, snad příště...
jiri-sroller
28 bodů
8
devíti lety v kině a k tomu par nových v cele s Josephem, Joshem a Evou a jejíma hm ko....kama :-) Vizual v podstatě stejný, trochu jiné příběhy ale v zásadě dobře zvládnuté jako v případě jedničky. Škoda ze to nevydelalo, potenciál na další díly by tam byl a těšil bych se na další příběhy z Hříšného města. Role Willise v podstatně zbytečná, Lady Gaga mile překvapila a mohla dostat více prostoru, ale samozřejmě nejvíce táhla film Evka Greenka, ta holka je úžasná i kdyby hrála s pytlem od brambor :-) Nezklamalo a potěšilo i včetně par zábavných chvilek ( doktor na drogach, vytahnute oko, japonka sekajici hlavy a podobně).