62%

Komentáře a recenze 64

Milandob
Milandob
8 900 bodů
8
original som si pozrel v ten isty den ako remake a musim povedat ze ma miestami nudil... remake to je ale ina kava, sa rozjede a vali sa nonstop az k zaveru s krakenom... akcia strieda akciu, obcas nejaky vtipok a nejake to filozofovanie... postavy sa mi zdali dost plytke ale to vobec nevadi, najlepsi bol samozrejme mikkelsen a worhington u mna po avatarovi a terminatorovi stupol... akcia natocena dost slusne, hudba spravne hymnicka a buracajuca ale viac nez jednohubka to vsak nie je... neviem ci 3d tomu nico prida ale 2d som si vychutnal poriadne...
8 627 bodů
0
Bylo mi 12, když vyšel tenhle remake originálu z osmdesátek, který jsem rád neměl. Dávali ho v televizi, ale ta krkolomná animace, železná sova připomínající budík a žaboidní kraken se mi nelíbila - Nedokázal jsem ocenit to kouzlo doby svého vzniku, které se na díle podepsalo a dnes mi to připadá kouzelné (i přes technické vady esteticky působivé - možná právě pro ně). Tehdy pro mě byl koukatelný remake, protože neměl trhanou animaci, ale zato měl monstrózního Krakena mezi jehož chapadlama Perseus efektně prolítával. Nehleděl jsem však na ošklivé nasvícení, kulisy jak z pornofilmu, nevhodnej casting, špatné CGI, digitální obludy, stupidní scénář a unylou režii.
p.a.douch
p.a.douch
8 378 bodů
5
Škoda, dialogy a monology jedna hrůza. Promrhanej potenciál. Se soudobou filmařskou a trikařskou technikou a s obsazením tohoto filmu to chtělo lepší výsledek. Akce slušná, děj o ničem a ti chudáci na place ani neměli co hrát. Jediná skvělá věc na tomhle filmu je hudba. Původnímu "Souboji titánů" se tohle dílo nemůže rovnat.
Cortesz
Cortesz
6 542 bodů
6
Další velké zklamání tohoto roku. Vyloženě o špatný film přímo nejde, co se týče trikové a vizuální stránky. Ovšem, co se týče stránky dějové a scénáristické, tak jde téměř o katastrofu, ovšem tou největší nevýhodou je až příliš krátká stopáž a tudíž z toho vyplývající uspěchanost jednotlivých scén, které mohly být delší (viz. většina akčních scén), a proto působí perseovo bájné putování za jeho cílem jako kdyby trvalo opravdu 90 minut a odpoledne nebo k večeru už měl volno. Veliká škoda. Nechápu, že se dá tak zpackat něco, co vesměs kopíruje původní film. Stačilo zanechat původní kostru, délku a jen se věnovat vizuální podobě a mohl tím tedy vzniknout ceněny 100 % remake, který by sice zase všichni považovali za prach obyčejnou kopii, ale aspoň by to stálo za to, protože původní film je beze sporu výborný a rozhodně mnohem lepší než tento rádoby remake, který nedopadl tak, jak měl a jedná se o velmi špatnou a především zbytečně uspěchanou kopii.
Pas
Pas
6 225 bodů
3.5
Pokud se příběh odehrává v reálu v nějaké té malebné přírodě, je to docela v pohodě, stejně jako akce, obsazení a některé jemné inovace. Pak je tu ale Olymp připomínající studio, kde se točí předpověď počasí, legračně zarostlí bohové, mizerné herecké výkony a děsivá počítačovost, nelogičnost a sterilita.
Standa.
Standa.
6 180 bodů
5.5
Tomuhle filmu se musí nechat jedna věc. Už fakt dlouho jsem neviděl lepší trailer. Ten mě tak neuvěřitelně nalákal, že jsem se filmu nemohl dočkat. Film mě hrozně zklamal, protože se mi zdál dost odfláknutý. Ještěže máme ten původní film.
VitvarJane
VitvarJane
4 487 bodů