Komentáře a recenze 49

3
potenciál obrovský, výsledek nulový. nuda..
dd.cuba
dd.cuba
114 bodů
7
Tak buď se emzáci teleportovali na planetu Zemi na babetě, jako mistr Zvěřina blahé paměti do Prahy, protože jinak si nedokážu představit, jak by bylo možné, aby je mariňáci dostali flusačkou. Anebo se nám jen naftařská lobby snažila vnutit myšlenku, že pokud budete jezdit na vodu, potáhnete se staženým vocasem do prdele. Úplně jasno v tom bez nějaké vhodné rekonstrukce nebude nikdy. Poněvadž je ale téma napadené planety z vesmíru použito osmkrát z šesti scifi snímků, my si ukradneme raději Kulhoše a srovnáme armády a technologie za pomoci fádního stroje času. A jsme tam… jistě už stejně jako já vidíte, jak je kapitán jaderné ponorky zsinalý strachy, že mu až sonar zaskočil, hned co zahlédl periskopem na břehu vozovou hradbu. I velitel M1A2 se v okamžení pomočil, když jeho věž dostala přímý zásah řemdihem. A je mi až trapné hovořit o katapultujícím se kopilotovi z eaglu po spatření interkontinentálních praků. Zkrátka precizně zmáklý souboj technologií. Dál bych se s tím asi nesral, samozřejmě je to zhovadilost, ale to je tak nějak už běžný standard. Tenhle špičkový námět byl doplněný o klasickou skákající kameru (ale opravdu megakrutě jeblou), dialogy odposlouchané v Opařanské léčebně a trapně přehrávaný patriotismus. Paradoxně se však u takových chujovin bavim. Neznám lepší pocit, než se zechcat smíchy po vyřčení nějaké drsňácké hlášky pronesené za pomoci hranaté brady a dramatického pohledu smrťákovi do tváře. Proč tomu nenapálit tři, co?
Djkoma
109 bodů
7
Žádný epic fail, jen akční scifi, které těží ze svých předchůdců a nezastavuje po 116 minut. Mariňáci zachraňují svoji pláž a nápis Hollywood. Videoherní zábava na plátně s myslícími vojáky a zajímavým nepřítelem. Více zde.
kasperin
6 bodů
8.5
Ja myslim,ze kazdymu se libi neco jinyho..osobne za sebe rikam,ze me se to libilo.Jo bylo tam par chybicek,ale jinak celkem povedeny SCI-FI.Herecky obsazeni vporadku.Hudba perfektni a pokud nepremyslite tak jako kritici filmu kde a co by se dalo udelat jinak a sledujete film se zaujetim pak si myslim,ze budete spokojeni....Ale jak rikam kazdy je z jinyho testa,ale urcite musim napsat,ze ten film si nezaslouzi jen zaporne hodnoceni.