Komentáře a recenze 48

6
toy story 3 bylo velmi vtipné a podle mě nejlepší ze všech dílů toy story
Niks
Niks
619 bodů
10
11/26 Toy Story 3 (2010) - V pořadí již jedenáctý film od studia Pixar. Tentokrát se opět vrátíme do života našich plastových hrdinů. Andy už je skoro dospělý a chystá se odjet na vysokou, chce tudíž dát své hračky na půdu, což se shodou náhod nepovede, a hračky končí u popelnic. Odtamtud se jim povede utéct a vlezou do krabice v autě, která míří do školky, tam čekají hrdiny velmi nehezké chvíle. Příběh je zase velice odlišný, ale zároveň schématem dost podobný předešlým dvěma filmům. I v předchozích filmech šlo ve zkratce o to, dostat se odněkud zpátky k Andymu. Což není samozřejmě na škodu, díky změně prostředí působí příběh svěže a díky výbornému storytellingu krásně odsýpá. Postavy jsou výborné, chemie mezi nimi skvěle pracuje a každá z nich má vlastní výraznou osobnost. Záporák je fantastický, má motivace a neskutečné charisma. K vizuálu jen krátce. Opět je výborný a není mu co vytknout, zkušenosti Pixarovských animátorů mě stále nepřestávají udivovat. Neskutečně kvalitní render, animace je plynulá, designy postav jsou výrazné a fyzika jednotlivých objektů mi také přišla velmi reálná a přirozená. A nakonec teda soundtrack, k tomu také nemohu nic říct, vzhledem k tomu, že je velice podobný soundtrackům dvou minulých snímků. Ale mně se stále hodně líbil a mám ho rád. 10/10
sek
427 bodů
9.5
Krádež! Pearl Harbor je vykradený Tmavomodrý svět, Toy Story 3 je vykradený Kuky se vrací! Růžový plyšák! Mazel! A na skládce! To přece nemůže být náhoda! :-))) Jinak další super film od Pixaru, který mě až nechutně bavil, děsil i dojímal. Andy jde na vysokou a hračky řeší, co s nimi bude dál. Skončí na půdě, na skládce nebo ve Sluneční školce? A co z toho je horší?
Llucinka
411 bodů
9
Obcas si rikam, ze filmy pro deti jsou pro studia zlatou studnici, jelikoz samotne dite na film nemuze a zakazte mu ho... Velice ale ocenuji, ze se tyhle filmy delaji snesitelne i pro dospele. O to skvelejsi je tento konkretni vysledek. Serie Toy Story se s kazdym dilem jen zlepsuje.
Marci55
148 bodů
9.5
Viděla jsem oba předešlé díly, proto jsem se těšila na pokračování. Upřímně musím napsat, že Toy story 3 je prostě nejlepší díl. A na tom jsme se shodli celá rodina i děti. Krásné animované zpracování, příběh má snadno zapamatovatelný děj. Žádné násilí a líbil se i dvou letému synovi. Doporučuji jako perfektní oddychovku.
Fargotroniac
Fargotroniac
138 bodů